Gå til innhold

Livredd for avslag, så dropper ut å date for tiden

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er dette en normal angst å få? 
Jeg har datet 7 menn, siden siste forhold. Alle er fra nettet. Resultat: 3 av dem ville fortsette å treffe meg, men jeg trakk meg. 1 var jeg på 2 dater med, og sa at han ville fortsette men trakk seg fra hver avtale han selv lagde. 1 av dem forsøkte seg sexuellt på meg og derretter så forsvant han. 2 av dem sa at de gjerne ville treffe meg igjen men forsvant. 

Vil dere si at oddsene mine er dårlig for å lykkes eller? Eller er dette normalt ved nettdating? . Jeg er livredd for flere såkalte "avvisninger". Men man må jo våge for å vinne. Ville dere ha forsøkt mer eller gitt opp? 

Jeg har barn, og er godt voksen. 

Anonymkode: bbd68...4f1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vil tro det er ganske normalt at det ikke klaffer med en gang med nettdating :) Det er jo heller ikke slikat alle har avvist deg.

Anonymkode: 1e39a...e6e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vil tro det er ganske normalt at det ikke klaffer med en gang med nettdating :) Det er jo heller ikke slikat alle har avvist deg.

Nei alle har ikke avvist meg. Men jeg er ganske lei av dating i seg selv. Føler meg ikke vel med det. Men må jo våge meg ut for å lykkes. Nå har jeg kun datet 2 av dem i år. Har ikke orket dating de siste to månedene. Men jeg håper på å begynne på igjen etterhvert.

Jeg føler at mange her inne lykkes mye lettere, men det er mulig ikke slik. :) 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei alle har ikke avvist meg. Men jeg er ganske lei av dating i seg selv. Føler meg ikke vel med det. Men må jo våge meg ut for å lykkes. Nå har jeg kun datet 2 av dem i år. Har ikke orket dating de siste to månedene. Men jeg håper på å begynne på igjen etterhvert.

Jeg føler at mange her inne lykkes mye lettere, men det er mulig ikke slik. :) 

Om du er lei er det bare å ta en pause :) Tenker det kan være lett å finne feil med folk om man egentlig er lei av hele greia. Og det er mange her inne som ønsker tips og råd fordi de ikke er der de ønsker med dating. Det er veldig mange tråder om dette. Synes nå ikke 6 personer var så mye jeg da. Selv snakket jeg med rundt 5 før jeg traff den jeg dater nå :) 

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om du er lei er det bare å ta en pause :) Tenker det kan være lett å finne feil med folk om man egentlig er lei av hele greia. Og det er mange her inne som ønsker tips og råd fordi de ikke er der de ønsker med dating. Det er veldig mange tråder om dette. Synes nå ikke 6 personer var så mye jeg da. Selv snakket jeg med rundt 5 før jeg traff den jeg dater nå :) 

Jepp, og nå regner jeg fra siste forhold. Jeg kunne jo ha satset på en av dem som var interesserte tidligere, men jeg gjorde jo ikke det. Var ikke helt klar for å date , og da blir alt galt. Jeg bør sikkert bare ta det med ro, og ikke være så redd for at menn ikke skal like meg. Det viktigste er å forsøke. Jeg kjenner at dating, og alt det går veldig på psyken min. Så godt med litt pauser iblant. 

Jeg har vært litt vel giret på å komme meg "videre" etter siste forhold. Men det er ikke om å gjøre å finne seg en ny en for å komme seg "videre". Jeg er vel "videre" bare i det jeg forsøker å date, eller har han ute av tankene :). 

Skrevet

Helt normalt. Jeg datet av og på i 3 år før jeg fant en det klaffet med. Noen av de dumpet meg etter fler dater, noen ble det bare sex med, noen ville ikke på date nr. 2, noen ville ikke jeg date videre osv. Trodde aldri jeg skulle finne noen. Datet mest gjennom tinder, møtte vel rundt 20 menn på disse 3 årene. Plutselig fant jeg en det klaffet perfekt med gitt, da er man nesten litt glad for alle avisningene man har fått. Tenk om en av de andre jeg var nysgjerrig på ville ha meg? Da hadde jeg aldri møtt samboeren min (også fra tinder forresten).

Nettdating har gjort folk mer tilgjengelige, noe som også har gjort at folk er mer kresne. Mange tenker at man alltid kan få noe bedre, mange er bare ute etter sex. De vil alltid være der, men det finnes også de som er ute etter en kjæreste. Evt er du kanskje perfekt for en av de som leter etter det perfekte eller bare er ute etter sex. Samboeren min lastet ned tinder for sex og var i utgangspunktet kun ute etter dette. Han fikk derimot ikke møtt noen for bare sex da første han møtte ville bli bedre kjent og andre var meg (som var åpen for alt).

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Inwe skrev:

Helt normalt. Jeg datet av og på i 3 år før jeg fant en det klaffet med. Noen av de dumpet meg etter fler dater, noen ble det bare sex med, noen ville ikke på date nr. 2, noen ville ikke jeg date videre osv. Trodde aldri jeg skulle finne noen. Datet mest gjennom tinder, møtte vel rundt 20 menn på disse 3 årene. Plutselig fant jeg en det klaffet perfekt med gitt, da er man nesten litt glad for alle avisningene man har fått. Tenk om en av de andre jeg var nysgjerrig på ville ha meg? Da hadde jeg aldri møtt samboeren min (også fra tinder forresten).

Nettdating har gjort folk mer tilgjengelige, noe som også har gjort at folk er mer kresne. Mange tenker at man alltid kan få noe bedre, mange er bare ute etter sex. De vil alltid være der, men det finnes også de som er ute etter en kjæreste. Evt er du kanskje perfekt for en av de som leter etter det perfekte eller bare er ute etter sex. Samboeren min lastet ned tinder for sex og var i utgangspunktet kun ute etter dette. Han fikk derimot ikke møtt noen for bare sex da første han møtte ville bli bedre kjent og andre var meg (som var åpen for alt).

De sier at det er vanskelig for menn å finne noen via nettdating, men det virker ikke på meg som om de som ser "normal" ut , og virker "normal" ut har problemer med å finne seg noen. De er ikke desperate. 

Jeg hadde egentlig håpet på at menn var mer desperate siden mange sier at de har problemer å få tak i dater, men jeg tror at det ikke er sånn. Tror menn finner lett andre damer de også. 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

De sier at det er vanskelig for menn å finne noen via nettdating, men det virker ikke på meg som om de som ser "normal" ut , og virker "normal" ut har problemer med å finne seg noen. De er ikke desperate. 

Jeg hadde egentlig håpet på at menn var mer desperate siden mange sier at de har problemer å få tak i dater, men jeg tror at det ikke er sånn. Tror menn finner lett andre damer de også. 

Det er nok ikke vanskelig for en mann som ser nogenlunde bra ut å skaffe seg dater via nettdating, men det er lettere for kvinner. Det betyr ikke at menn tar hva som helst av den grunn. Alt kommer an på kemi, er den riktig kan du lande hvem som helst omtrent. Det er bare det å finne den man har rett kemi med da, den er værre.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Inwe skrev:

Det er nok ikke vanskelig for en mann som ser nogenlunde bra ut å skaffe seg dater via nettdating, men det er lettere for kvinner. Det betyr ikke at menn tar hva som helst av den grunn. Alt kommer an på kemi, er den riktig kan du lande hvem som helst omtrent. Det er bare det å finne den man har rett kemi med da, den er værre.

Det er helt sant. Jeg føler at det er veldig vanskelig, men jeg har funnet ut at det er bare å ikke ta det så seriøst. Ikke være redd for å forbli alene. Og gå ut å forsøke. Om jeg misslykkes hele tiden så får det bare være sånn. Viktigste er å forsøke og ha et bra liv utenom datingen :) . 

Ja jeg har møtt menn som ser helt normale ut. De er ikke så veldig pene, men det virker som om de lett kan finne seg damer. Ingen problem. Så tror at det ikke er så vanskelig for menn som det påstås å være. Vi kvinner sliter vi og med å finne noen. :) 

Det er lett å skaffe seg dates, men det er ikke lett å få til flere treff, eller match som fører til forhold :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...