Mona26 Skrevet 13. april 2017 #1 Skrevet 13. april 2017 (endret) Som tittelen sier! Har en miele stekeovn som var skitten som fy og selvrens fuket ikke. Ser nå at i ettertid at ovner som har selvrens funksjon ikke skal vaskes med dette pga et belegg som ikke tåler ovnrens. Har jeg ødelagt den?? ANGST. Utleieren min kommer til å klikke Endret 14. april 2017 av Mona26
Cathj Skrevet 13. april 2017 #2 Skrevet 13. april 2017 Da vi leide leilighet hadde utleier brukt ovnsrens på sin selvrensende ovn. Den fungerte helt som den skulle, men den hadde fått noen skjoldete grå-hvite flekker som ikke gikk bort. Ellers merket vi ingenting på den.
Mona26 Skrevet 13. april 2017 Forfatter #3 Skrevet 13. april 2017 (endret) På 13.4.2017 den 21.43, Cathj skrev: Da vi leide leilighet hadde utleier brukt ovnsrens på sin selvrensende ovn. Den fungerte helt som den skulle, men den hadde fått noen skjoldete grå-hvite flekker som ikke gikk bort. Ellers merket vi ingenting på den. Tusen trillioner takk for svar!! Nå ble jeg letta Endret 14. april 2017 av Mona26
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå