Gå til innhold

Hvilket område i LA er best å bo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På hotell, mener jeg. 😊

Har bestilt tur til LA, og nå sitter jeg og ser på hotell. Skal reise sammen med et av barna mine, som er tenåring. 

Alle tips om hoteller og/eller områder i LA tas imot med takk. 😊

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Watts 

Anonymkode: f14d0...30e

AnonymBruker
Skrevet

Ihvertfall ikke downtown la. Ingenting å gjøre der. Fryktet for mitt liv 😂 

Santa Monica var fint, men dyrt å bo der. Betalte 600 kr natta for å bo på noe som så ut som et åsted. 

Ellers er Hollywood fint, bodde sånn at vi så Hollywood skiltet. Var ikke så dyrt heller. Nærme sunset strip. 

Anonymkode: 3c07a...638

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ihvertfall ikke downtown la. Ingenting å gjøre der. Fryktet for mitt liv 😂 

Santa Monica var fint, men dyrt å bo der. Betalte 600 kr natta for å bo på noe som så ut som et åsted. 

Ellers er Hollywood fint, bodde sånn at vi så Hollywood skiltet. Var ikke så dyrt heller. Nærme sunset strip. 

Hehe 😆 Har foreløpig sett meg ut Santa Monica og Beverly Hills. 

Førstnevnte fordi jeg har hørt flere si det er fint der, og pga stranden. Beverly Hills fordi jeg har hørt noen si det er gåavstand til en del restauranter og ting å se, slik at man ikke må kjøre HELE tiden. 

Men er egentlig clueless, har aldri vært der. 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Elefantenirommet skrev:

Hehe 😆 Har foreløpig sett meg ut Santa Monica og Beverly Hills. 

Førstnevnte fordi jeg har hørt flere si det er fint der, og pga stranden. Beverly Hills fordi jeg har hørt noen si det er gåavstand til en del restauranter og ting å se, slik at man ikke må kjøre HELE tiden. 

Men er egentlig clueless, har aldri vært der. 

Ja santa Monica er fint. Spesielt pieren selvfølgelig :) det er også nærme venice beach, bare en busstur unna. Er ikke noe stress å busse rundt. 

Det som skuffet oss var at stranda i santa Monica og venice beach hadde helt syke bølger. Man kan ikke "bade" der. Det er mer en kamp for å klare å holde seg på beina. Ble truffet av en bølge på venice beach og den slo pusten ut av meg. Var slitsomt å bade. 

Vi var også på malibu beach, men her var undervannsstrømmene så sterke at vi ble anbefalt å ikke gå uti. Jeg er veldig glad i å bade så jeg badet vel overalt, men ingen av strendene hadde rolige bølger. Strendene i la / California er mest for surfere dessverre 

• Liker 1
Gjest Overrasket
Skrevet

Fra et krimintalitetsperspektiv er Beverly Hills, Beverlywood og Century City statistisk sett minst utsatt for kriminalitet. 

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja santa Monica er fint. Spesielt pieren selvfølgelig :) det er også nærme venice beach, bare en busstur unna. Er ikke noe stress å busse rundt. 

Det som skuffet oss var at stranda i santa Monica og venice beach hadde helt syke bølger. Man kan ikke "bade" der. Det er mer en kamp for å klare å holde seg på beina. Ble truffet av en bølge på venice beach og den slo pusten ut av meg. Var slitsomt å bade. 

Vi var også på malibu beach, men her var undervannsstrømmene så sterke at vi ble anbefalt å ikke gå uti. Jeg er veldig glad i å bade så jeg badet vel overalt, men ingen av strendene hadde rolige bølger. Strendene i la / California er mest for surfere dessverre 

Åh, det var jeg ikke klar over. Takk for info! 

Da føler jeg egentlig Beverly Hills er mest interessant foreløpig. 😊

Skrevet

Nå er det "hundre år" siden jeg var der- nesten ;) (1998) men vi bodde i Santa Monica og trivdes veldig godt. Brukte også en god dem tid i områdene rundt Bevery Hills og Melrose. Vi syns det var koseligere og roligere liksom i Santa Monica. 

Downtown LA er ikke trygt! Og Hollywood (i hvert fall den gang) syns vi bare var skittent, søplete og fullt av turister/turistfeller :)

AnonymBruker
Skrevet

Santa Monica området eller Beverly Hills

Anonymkode: f857d...3f4

AnonymBruker
Skrevet

Områdene jeg tenkte å anbefale er allerede nevnt, men også Venice er flott. "Langt" unna Beverly Hills, Hollywood etc, men mye kjøring blir det uansett. Det ligger veldig nære stranden og har "verdens" kuleste hovedgate, Abbot Kinney. :P 

Anonymkode: 080e4...b13

AnonymBruker
Skrevet

Var der i fjor, og bodde her. Perfekt beliggenhet!

Anonymkode: a140b...59a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...