Ingy Skrevet 30. juli 2002 #1 Del Skrevet 30. juli 2002 Hei! Jeg skal sy en bilpute til min venninnes snart 2 år gamle sønn som kommer på besøk om et par dager. Det skal være en pute han kan ha som støtte slik at ikke huet vandrer fra side til side når han sover i bilsetet. Den skal bestå av to putedeler som skal ligge ved ørene og en tøybit som ligger bak huet og binder de to putedelene sammen. Problemet mitt er at jeg ikke aner hvor stort huet han har. Hva er vanlig hodestørrelse (omkrets og diameter fra øret til øret) på barn ca 2 år? Noen som veit eller gidder måle sitt eget barn for meg? På forhånd takk! Ingy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingy Skrevet 30. juli 2002 Forfatter #2 Del Skrevet 30. juli 2002 Ingen som kan hjelpe? Noen som veit om et nettsted de kan ha slike opplysninger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. august 2002 #3 Del Skrevet 1. august 2002 Hodeomkretsen til en 2-åring kan variere ganske mye fra barn til barn. Men min 2-åring er i underkant av 50 cm rundt hodet. Hvor langt det er fra øre til øre, er jeg derimot usikker på! (Er på jobben nå, så jeg får ikke målt...) Men da har du kanskje en ide om hvilke størrelser det er snakk om i den alderen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jbkaarud Skrevet 1. august 2002 #4 Del Skrevet 1. august 2002 Hva med å ringe helsestasjonen? De har kanskje tabeller over hva som er normalt. Kan jeg spørre hvorfor du ønsker å vite det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå