AnonymBruker Skrevet 13. april 2017 #1 Skrevet 13. april 2017 Er jeg mindre aktraktiv når jeg har 2 barn? Blir menn uten barn skremt av damer med barn? Er det uaktuelt å innlede et forhold med noen som har kids, og hvor mye skal til for å gjøre det aktuelt ? Anonymkode: 5df41...604
AnonymBruker Skrevet 13. april 2017 #2 Skrevet 13. april 2017 Her tankegangen til flere menn. Det at du har 2 barn fra før gjør at det mindre sannsynlighet for at du vil ha flere barn, noe som ikke er en turn-on for flere menn som er barnløse. Å innlede et forhold til noen som allerede har barn gjør at mannen må ta hensyn til barn som ikke er hans, noe som mange ikke ønsker. Det finnes også menn som ikke vil ha barn, men de er sikkert ikke interessert i noen som har barn fra før uansett. Anonymkode: 5eb83...f71 7
AnonymBruker Skrevet 13. april 2017 #3 Skrevet 13. april 2017 Jeg tror nok at det er viktig at du gjør deg opp en mening vedrørende om du ønsker flere barn? Anonymkode: 33e68...205 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2017 #4 Skrevet 13. april 2017 For meg blir det mindre attraktivt. Kanskje ikke uaktuelt, men da skal det klaffe ganske bra ganske fort. Anonymkode: ea41e...523 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2017 #5 Skrevet 13. april 2017 Kommer an på alderen din. 18 år og to barn ble nok mye for gjevngamle gutter, 30-35 år og to barn, ikke Unaturlig og jeg tror mange menn på den alderen skjønner at det er sånn det ofte er. Anonymkode: 078d4...6f7 5
Teethgrinding Skrevet 13. april 2017 #6 Skrevet 13. april 2017 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er jeg mindre aktraktiv når jeg har 2 barn? Blir menn uten barn skremt av damer med barn? Er det uaktuelt å innlede et forhold med noen som har kids, og hvor mye skal til for å gjøre det aktuelt ? Anonymkode: 5df41...604 Ja. Ja. Og ja, det skal enormt mye til. Dersom man er en mann som faktisk har valgmuligheter, vel å merke. En mann som et en 'vinner' i samfunnet (økonomisk, sosialt), vil aldri velge seg til en annen manns familie frivillig. Da skal hun være virkelig spesiell. Det skal mye til. Iallfall er det sånn for meg, og jeg tror dette gjelder mange menn som meg. Men en snekker med et par illegitime rugrats på siden selv? Neppe et problem. Men, vinnerne, de som har trukket det lengste strået? Da må du jobbe hardt. 4
AnonymBruker Skrevet 13. april 2017 #7 Skrevet 13. april 2017 Ja, med mindre du voksne barn. Anonymkode: 6361c...265 2
Teethgrinding Skrevet 13. april 2017 #8 Skrevet 13. april 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, med mindre du voksne barn. Anonymkode: 6361c...265 Godt poeng. Voksne barn tror jeg ikke noen menn bryr seg om. Men igjen, det er liksom et helt annet type liv. Da snakker vi post-familieetablering. Da er det bare kos og hygge igjen, alt strevet og de biologiske evige båndene er satt. Har du ikke egne barn da kan det være en fin erstatning. Har du egne tar de ingens plass fordi de er voksne. På det tidspunktet i livet er man bare kjærester. 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2017 #9 Skrevet 13. april 2017 Med tanke på hvor mange mine-dine og våre barn-familier som finnes i dag,tror jeg du skal ta det med i betraktningen og ikke hva et snevert utvalg kvinnefiendtlige KG-menn måtte mene. Anonymkode: 9cb7a...c4b 9
Gjest Axl Rose Skrevet 13. april 2017 #10 Skrevet 13. april 2017 Du blir ikke mindre attraktiv av det, men det er ikke alle som er klar til å hoppe inn i rollen som stefar. Jeg hadde taklet det, men ikke alle som gjøre det.
AnonymBruker Skrevet 13. april 2017 #11 Skrevet 13. april 2017 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Med tanke på hvor mange mine-dine og våre barn-familier som finnes i dag,tror jeg du skal ta det med i betraktningen og ikke hva et snevert utvalg kvinnefiendtlige KG-menn måtte mene. Anonymkode: 9cb7a...c4b Enda en generalisering av en dame som ikke vet hva hun snakker om. Anonymkode: 5eb83...f71
AnonymBruker Skrevet 13. april 2017 #12 Skrevet 13. april 2017 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enda en generalisering av en dame som ikke vet hva hun snakker om. Anonymkode: 5eb83...f71 Det er ikke generalisering. Masse familier og forhold har dine, mine og våre barn. Anonymkode: 74d01...d7a 3
AnonymBruker Skrevet 13. april 2017 #13 Skrevet 13. april 2017 1 time siden, Arcturus skrev: Ja. Ja. Og ja, det skal enormt mye til. Dersom man er en mann som faktisk har valgmuligheter, vel å merke. En mann som et en 'vinner' i samfunnet (økonomisk, sosialt), vil aldri velge seg til en annen manns familie frivillig. Da skal hun være virkelig spesiell. Det skal mye til. Iallfall er det sånn for meg, og jeg tror dette gjelder mange menn som meg. Men en snekker med et par illegitime rugrats på siden selv? Neppe et problem. Men, vinnerne, de som har trukket det lengste strået? Da må du jobbe hardt. Du fremstår som ganske arrogant og selvgod til tider.. verden er ikke så svart hvitt og overfladisk som du skal ha det til. Hilsen barnløs, som har sett at også "vinnere" kan bli tiltrukket av dame med barn. Anonymkode: c66e5...ec2 5
Teethgrinding Skrevet 13. april 2017 #14 Skrevet 13. april 2017 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du fremstår som ganske arrogant og selvgod til tider.. verden er ikke så svart hvitt og overfladisk som du skal ha det til. Hilsen barnløs, som har sett at også "vinnere" kan bli tiltrukket av dame med barn. Anonymkode: c66e5...ec2 Gjesp. Sorry, men jeg driter i hvor lite du tåler sannhet. 2
Gjest antbug Skrevet 13. april 2017 #15 Skrevet 13. april 2017 Jeg kjenner veldig, veldig mange kvinner med barn som ikke har hatt noen som helst problemer med å få seg ny kjæreste. Mange, både kvinner og menn, sier at de overhodet ikke vil ha en partner med barn, men de kan godt forandre mening når de møter en som får hjertet til å slå raskere. Jeg var anti unger selv da jeg var yngre. Skulle ikke ha egne, og overhodet ikke oppdra andres barn, men sånn ble det jammen likevel, og jeg trivdes attpåtil veldig godt med situasjonen. Ikke bry deg så mye om de som svartmaler mest her. Sånne typer blir uansett ikke aktuelle for deg, for de vil jo stikke før du i det hele tatt rekker å bli interessert i dem
AnonymBruker Skrevet 13. april 2017 #16 Skrevet 13. april 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Enda en generalisering av en dame som ikke vet hva hun snakker om. Anonymkode: 5eb83...f71 Jeg vet hva jeg snakker om. 😄😄💪🏼 Anonymkode: 9cb7a...c4b 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2017 #17 Skrevet 13. april 2017 "A modern man doesn’t turn up his nose at a woman with some sexual experience who might have learned a trick or two from previous lovers about what men REALLY like, or more likely, she learned how to FIND OUT, but the majority of men would like to see a NEW sign on her uterus. No previous occupants." - Janet Bloomfield - Anonymkode: 0df4f...ee3 3
AnonymBruker Skrevet 13. april 2017 #18 Skrevet 13. april 2017 Selvfølgelig. Anonymkode: 510e7...53f 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2017 #19 Skrevet 13. april 2017 2 timer siden, Arcturus skrev: Gjesp. Sorry, men jeg driter i hvor lite du tåler sannhet. Er ikke sannhet. Du er tydelig en type som tenker ganske kaldt og har overfladisk status i fokus, at du kaller menn som kan like en kvinne med barn tapere er skamløst, og ikke hva en ekte mann ville gjort. Anonymkode: c66e5...ec2 2
AnonymBruker Skrevet 13. april 2017 #20 Skrevet 13. april 2017 2 timer siden, antbug skrev: Jeg kjenner veldig, veldig mange kvinner med barn som ikke har hatt noen som helst problemer med å få seg ny kjæreste. Mange, både kvinner og menn, sier at de overhodet ikke vil ha en partner med barn, men de kan godt forandre mening når de møter en som får hjertet til å slå raskere. Jeg var anti unger selv da jeg var yngre. Skulle ikke ha egne, og overhodet ikke oppdra andres barn, men sånn ble det jammen likevel, og jeg trivdes attpåtil veldig godt med situasjonen. Ikke bry deg så mye om de som svartmaler mest her. Sånne typer blir uansett ikke aktuelle for deg, for de vil jo stikke før du i det hele tatt rekker å bli interessert i dem Så er det sånn at de som stikker (helt fair at noen stikker btw) mener at alle oppegående og kjekke menn er som dem, kun fordi dem er sånn selv. Rart da, at det finnes mange både kjekke og ettertrakta menn som kan falle for en kvinne med barn, sikkert mer ettertrakta enn de som påstår at bare tapere blir sammen med mødre. Anonymkode: c66e5...ec2 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå