Gå til innhold

Er du enig eller uenig med denne påstanden ?

Anbefalte innlegg

Gjest Aragorn II Elessar
Skrevet

Det er større sjanse at en person som liker å lese liker stumfilmer, enn at en person som ikke liker å lese liker stumfilmer.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er både enig og uenig.

Enig, grunnet at man trenger å lese mye for å få kjennskap til forskjellige stumfilmer. (Men ikke alle som er glade i å lese er glade i stumfilmer)

Uenig, grunnet at det ikke er noe i veien for å like stumfilmer selv om man ikke er glad i å lese. (Men om man ikke er glad i å lese, får man kanskje ikke kjennskap til så mange stumfilmer).

En annen ting som jeg kom til å tenke på, er at mange som har mye glede av å lese, er gode til å leve seg inn i det de leser (og ser for seg hvordan det er, ved å bruke fantasien). Det er mulig at denne egenskapen også er viktig i forbindelse med å ha glede av stumfilmer?

Dette var bare noen tanker fra meg, og det er slett ikke sikkert at det er slik som jeg skrev.

Anonymkode: bdb7e...a80

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg er både enig og uenig.

Enig, grunnet at man trenger å lese mye for å få kjennskap til forskjellige stumfilmer. (Men ikke alle som er glade i å lese er glade i stumfilmer)

Uenig, grunnet at det ikke er noe i veien for å like stumfilmer selv om man ikke er glad i å lese. (Men om man ikke er glad i å lese, får man kanskje ikke kjennskap til så mange stumfilmer).

En annen ting som jeg kom til å tenke på, er at mange som har mye glede av å lese, er gode til å leve seg inn i det de leser (og ser for seg hvordan det er, ved å bruke fantasien). Det er mulig at denne egenskapen også er viktig i forbindelse med å ha glede av stumfilmer?

Dette var bare noen tanker fra meg, og det er slett ikke sikkert at det er slik som jeg skrev.

Dersom det er slik, er det større sjanse for at en som er glad i å lese liker stumfilmer enn en som ikke er glad i å lese.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...