Gjest Gjesta Skrevet 20. desember 2004 #1 Del Skrevet 20. desember 2004 Inspirert av en annen tråd Man skal jo forsøke å se det positive i ting, så derfor: Jeg er avhengig av trening for å fungere, men hva jeg gjør, går litt i perioder. Generelt er jeg glad i fart og alt som er litt tungt. Jeg LIKER: *Terrengsykling *Steptrening, helst med to kasser *Vanlig aerobic i høyt tempo (aerobic 2 og 3) *Hardhausen på SATS *Løping i naturen; oppoverbakker *Intervalltrening på tredemølle *Styrketrening der jeg bruker hele kroppen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nella Skrevet 20. desember 2004 #2 Del Skrevet 20. desember 2004 Mest glad i å trene spinning og styrketrening. Step/aerobic som litt variasjon innimellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 20. desember 2004 #3 Del Skrevet 20. desember 2004 Jeg liker å sykle, og jeg liker å gå på rulleskøyter. Trives også med svømming. Lek av alle slag er bra, for eksempel lagidrett når det ikke blir for seriøst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 20. desember 2004 #4 Del Skrevet 20. desember 2004 dans Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daniella_ Skrevet 20. desember 2004 #5 Del Skrevet 20. desember 2004 Oi da, ja min tråd ødela sikkert motivasjonen til de fleste her for resten av livet. Men jeg liker aerobic, step, styrke (kommer ann på) og litt løping. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 20. desember 2004 #6 Del Skrevet 20. desember 2004 Hm, jeg liker stort sett alle former for trening jeg, men det kan nok noen ganger være litt vanskeligere å motivere seg til å dra ut på lange joggeturer enn å dra på håndballtrening eller en dance-aerobic-time! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litz Skrevet 20. desember 2004 #7 Del Skrevet 20. desember 2004 Jeg liker å danse (funk og streetjazz), rulleski, langrenn og sprangridning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 20. desember 2004 #8 Del Skrevet 20. desember 2004 Badminton er den absolutte favoritten, men jeg synes det er ok å gå også - når jeg først kommer meg ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 20. desember 2004 #9 Del Skrevet 20. desember 2004 Spinning, danseaerobic med mest mulig vanskelige trinn, ellipsemaskin om jeg ikke skal på organiserte timer. Trener også step og styrke innimellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 20. desember 2004 #10 Del Skrevet 20. desember 2004 Min favoritt er step3, spesielt med 2 kasser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ylajali Skrevet 20. desember 2004 #11 Del Skrevet 20. desember 2004 Squash, ishockey, fotball, landhockey etc. Egentlig alle idretter der konkurranseinstinktet kan gjøre litt av jobben for meg. Jeg HATER å tape. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 20. desember 2004 #12 Del Skrevet 20. desember 2004 Nå fikk jeg lyst til å stikke på trening...NÅ, ikke senere (som planen er) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 20. desember 2004 #13 Del Skrevet 20. desember 2004 squash! dessuten er step-styrke ganske gøy, og telemark, hvis det kan kalles trening? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 20. desember 2004 #14 Del Skrevet 20. desember 2004 Jeg er glad i mange forskjellige treningsformer, og det spørs litt hva slags humør jeg er i. Spinning vil jeg nok sette øverst, ellers styrketrening, dans, step og gymaktiviteter (skolen) generelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 20. desember 2004 #15 Del Skrevet 20. desember 2004 Jeg er veldig glad i step og dans (ikke aerobic, men magedans, salsa etc). Ja, og så liker jeg å trene med vekter (for resultatene kommer så fort). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anki Skrevet 20. desember 2004 #16 Del Skrevet 20. desember 2004 Magedans og yoga er mine favoritter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 20. desember 2004 #17 Del Skrevet 20. desember 2004 Svømming og ballspill. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrine22 Skrevet 20. desember 2004 #18 Del Skrevet 20. desember 2004 Liker å trene: Håndball. Aerobic/ step. Basketball. Jogging/løping (Ikke gøy før, men nå er det det, fordi jeg er i goood form!). Styrke, ikke vekter, men bruke bare kroppsvekten. Langrenn (nettopp funnet ut at det faktisk er ganske gøy om man har skikkelig utstyr!). Tja, i den rekkefølgen der... Det jeg trener er jogging/løping og aerobic og styrke sammen. Kunne tenkt meg å begynne på håndball igjen, men det er INGEN lag her hvor jeg bor nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 22. desember 2004 #19 Del Skrevet 22. desember 2004 Jeg liker Body Work - vekter i sal. Føler meg så deilig gjennomsliten etterpå (ivertfall om jeg har vært flink og trent kondis på forhånd) Men svømming det aller deiligste! Svømme så det verker i hele kroppen og man såvidt rekker å puste, kjenne vannet fosse unna kroppen og etterpå sitte i badstua til du er sikker på at du aldri kommer til å fryse igjen Mmmmm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. desember 2004 #20 Del Skrevet 28. desember 2004 Friskis og Svettis!!!! Det beste og morsomste jeg har prøvd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå