Gå til innhold

5 grunner til norske kvinner bør bruke burka/nikab

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er da mange fordeler med å gå med burka eller nikab.

1. Du blir mindre attraktiv for menn ved at du skjuler de meste av kroppen. Ergo slipper du menn som stirrer og sikler eter deg.

2. Du sparer penger på at du ikke trenger å kjøpe solkrem når du skal til syden.

3. Du skaper en kindereggfølelse når du dater menn. Når dere skal ha sex og mannen må kle av deg føles det for mannen som han åpner et kinderegg ved at han ikke vet hva som er inn under burkan/nikaben. 

4. Klesstilen er enkel noe som gjør at du sparer mye penger på å gå med heldekkende klær.

5. Du trenger ikke å kle deg ut på kostymeball/party ved at du allerede ser ut som spøkelseskladden.

Anonymkode: 17046...edd

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

1. Du blir mindre attraktiv for menn ved at du skjuler de meste av kroppen. Ergo slipper du menn som stirrer og sikler eter deg.

Det er ikke kvinners ansvar om menn ikke oppfører seg. Det får de klare på egenhånd. De er ikke barn.

2. Du sparer penger på at du ikke trenger å kjøpe solkrem når du skal til syden.

Kom igjen. Alle har råd til solkrem. Ulempe: Mindre D vitamin

3. Du skaper en kindereggfølelse når du dater menn. Når dere skal ha sex og mannen må kle av deg føles det for mannen som han åpner et kinderegg ved at han ikke vet hva som er inn under burkan/nikaben. 

Igjen: det er ikke en fordel når det gjøres for å tekkes menn

4. Klesstilen er enkel noe som gjør at du sparer mye penger på å gå med heldekkende klær.

Mange kvinner liker å kjøpe klær

5. Du trenger ikke å kle deg ut på kostymeball/party ved at du allerede ser ut som spøkelseskladden.

Skal gi deg den

Anonymkode: 00cff...96f

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

HAHAHAHAHAHAHAAHA

Anonymkode: f2d8a...661

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

1cfac60e47b132adee69e742ccbe7edc.jpg.1a96b8fdd9266e65f41b65ac01690ab5.jpg

God påske! :)

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Litt vanskelig å trene styrke i burka. Har ikke noe i mot at menn synes jeg er flott. Synes da flotte menn er flotte jeg og. 

Anonymkode: 28eaa...d88

AnonymBruker
Skrevet

Mindre utsatt for hudkreft siden huden aldri eksponeres for sol!

Du slipper å være redd for å være for blek, fet, kvisete osv... 

Niquab - da slipper d å være redd for å være stygg, ingen ser jo likevel... så da kan nesen din være giga, du slipper å vokse barten...

Mange fordeler.

Anonymkode: eea1f...cd6

Skrevet

No more "Bad hair day" 

AnonymBruker
Skrevet

Håper norske kvinnen begynner med kle seg anstendig. Dere slipper ubehageligheter, synes du ikke det er flott?

Anonymkode: 4d7f9...5b4

Gjest Solsmil
Skrevet

denne listen stemmer vel like godt for menn, så overskriften kunne like gjerne vært: "5 grunner til at norske menn bør bruke burka/nikab". Og så kan du liste opp de samme punktene.

AnonymBruker
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Litt vanskelig å trene styrke i burka. Har ikke noe i mot at menn synes jeg er flott. Synes da flotte menn er flotte jeg og. 

Anonymkode: 28eaa...d88

Du trenger ikke trene styrke, ingen vet hvordan du ser ut likevel :laugh:

Anonymkode: ca122...f8b

Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håper norske kvinnen begynner med kle seg anstendig. Dere slipper ubehageligheter, synes du ikke det er flott?

Anonymkode: 4d7f9...5b4

Ubehageligheter, hvilke da?  Jeg kler meg anstendig, det har jeg alltid gjort.  Jeg er veldig anstendig i min trange  minikjole, wonderbra, og mine lekre høye hæler,  ligger jo ikke med gud og hver man for det.  Har jo forlovede.  Gjør du?  :rolleyes: Flott, nei syns kvinner i burka ser helt for jævlige ut, stakkars, stakkars kvinner.  Hvordan kan du syns at en uformelig sort laken er flott?   :klo:

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du trenger ikke trene styrke, ingen vet hvordan du ser ut likevel :laugh:

Anonymkode: ca122...f8b

Den eneste fordelen jeg kan se som jeg noen ganger kunne tenke meg var deilig var at det hadde jo ikke betydd noen om man hadde en "bad hairday", var blek, usminket, kvisete eller om du la på deg 20 kg.  Ingen ser deg jo under teltet likevel. 

Gjest antbug
Skrevet

Skal vurdere det hvis det kommer en figursydd, utringet versjon uten hode-og ansiktsplagg :)

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

1cfac60e47b132adee69e742ccbe7edc.jpg.1a96b8fdd9266e65f41b65ac01690ab5.jpg

God påske! :)

Bra at noen ser humoren i det. Håper inderlig at norske kvinner ikke begynner å kle seg slik, TS :)

• Liker 1
Skrevet

Vi godtar det. Men hvorfor er det ulovlig å bruke Finlandshette tro? Forskjellen er?

• Liker 1
Gjest antbug
Skrevet
1 minutt siden, bjone skrev:

Vi godtar det. Men hvorfor er det ulovlig å bruke Finlandshette tro? Forskjellen er?

En litt kinkig problemstilling det der. Det ene er maskering og det andre...ikke? 

Skrevet
Akkurat nå, antbug skrev:

En litt kinkig problemstilling det der. Det ene er maskering og det andre...ikke? 

Region og da er alt ok... Og man får lov

Skrevet

Ser ingen fordeler med å gå med burka/niqab.

Jeg har ingen problemer med at menn finner meg flott. Heller tvert om, det er da bare hyggelig. Ser ingen grunn til å skjule kroppen min, en kvinnes kropp er et flott syn og like naturlig som en manns kropp.

Solkrem er slettes ingen stor utgift :)

Haha! Jeg har sex med hvem jeg vil og når jeg vil. Hadde aldri kledd meg i sånne undertrykkende plagg basert på en mann. Hadde heller aldri iført meg noe slikt.

Nei. Jeg foretrekker å velge fritt hva jeg vil gå med. Ikke bruker jeg mye penger på klær heller :)

Godt poeng, men jeg tror jeg står over ;)

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bra at noen ser humoren i det. Håper inderlig at norske kvinner ikke begynner å kle seg slik, TS :)

Man kan se at du svarer deg selv :P 

• Liker 1
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man kan se at du svarer deg selv :P 

Nå signerte ab med TS også da. :rolleyes:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...