AnonymBruker Skrevet 16. april 2017 #41 Skrevet 16. april 2017 44 minutter siden, Den Lille Heksa skrev: Med meg kan det være en synkende følelse, nesten som frykt, eller som noe som "vrir" seg, en uro, en følelse av stress i solar plexus. Noe føles "feil" bare. Men tror ikke det er alle som har den, eller bruker den. Folk fungerer forskjellig, og noen vil naturlig nok støtte seg mere på intellektet og logikk, snakke med andre etc. Alle har ikke nødvendigvis en fysisk følelse i magen. Så den er like pålitelig og nøyaktig som et myntkast? Anonymkode: c5719...f5c
Gjest Den Lille Heksa Skrevet 16. april 2017 #42 Skrevet 16. april 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så den er like pålitelig og nøyaktig som et myntkast? Anonymkode: c5719...f5c Jeg ga deg et skikkelig svar som jeg la arbeid i, men du var tydeligvis ikke verdt det.
Tba Skrevet 16. april 2017 #43 Skrevet 16. april 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kan du da beskrive denne "magefølelsen" siden de eneste følelsene jeg får fra magen en sult, mett og kvalme. Alle kan jeg ganske så enkelt forklare, men den følelsen om en partner er utro, det har jeg aldri kjent, selv om partneren har vært utro. Jeg har hatt mistanker ja, men de var basert på sunt resonnement og aldri noen annet. Så vennligst beskriv denne unike følelsen. Anonymkode: c5719...f5c Hvis du ikke var så opptatt av å kverulere og hersketeknikker så vi du kanskje legge merke til at jeg skrev "magefølelsene" i hermetegn. jeg vil si at den sitter i brystkassen og det er en stress reaksjon som skrev pga en del ting som ikke stemmer. Folk er forskjellige noen får stress reaksjoner i maven andre får det andre steder, eventuelt ingen steder. 2
AnonymBruker Skrevet 16. april 2017 #44 Skrevet 16. april 2017 Minner for øvrig om ignoreringsfunksjonen. Anonymkode: 79445...7cd 1
lokmeister2016 Skrevet 17. april 2017 #45 Skrevet 17. april 2017 Plutselig forandring kler seg bedre holde mer hemmelig og lyver mer og er unnvikende . Sletter samtaler og ler for seg selv . Og magefølelsen da sier de meste 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #46 Skrevet 17. april 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan du da beskrive denne "magefølelsen" siden de eneste følelsene jeg får fra magen en sult, mett og kvalme. Alle kan jeg ganske så enkelt forklare, men den følelsen om en partner er utro, det har jeg aldri kjent, selv om partneren har vært utro. Jeg har hatt mistanker ja, men de var basert på sunt resonnement og aldri noen annet. Så vennligst beskriv denne unike følelsen. Anonymkode: c5719...f5c Hva er sunt resonnement, beskriv det gjerne for meg? Har du hørt om instinkt? Gut feeling Magefølelse Anonymkode: e6db1...968
AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #47 Skrevet 17. april 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er sunt resonnement, beskriv det gjerne for meg? Har du hørt om instinkt? Gut feeling Magefølelse Anonymkode: e6db1...968 Instinkt er noe man værer/sanser og skjer en godt stykke fra magen. Anonymkode: c5719...f5c
OPIgirl Skrevet 17. april 2017 #48 Skrevet 17. april 2017 På Thursday, April 13, 2017 den 17.05, LavMann skrev: ja, for dere jenter er jo aldri utro og falske.... dere er så enkle. Er vi det? Trodde dere menn synes at vi er kompliserte jeg. Bestem dere.
AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #49 Skrevet 17. april 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Instinkt er noe man værer/sanser og skjer en godt stykke fra magen. Anonymkode: c5719...f5c Herregud...Du er bare ute etter å kritisere og diskutere. Det er interessant med en diskusjon ass, men dette er jo bare en av de mest kjedelige. Grow up. Anonymkode: e6db1...968 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #50 Skrevet 17. april 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Herregud...Du er bare ute etter å kritisere og diskutere. Det er interessant med en diskusjon ass, men dette er jo bare en av de mest kjedelige. Grow up. Anonymkode: e6db1...968 Og du er her fordi? Anonymkode: c5719...f5c
LavMann Skrevet 17. april 2017 #51 Skrevet 17. april 2017 dere kommer jo bare med personlige anekdoter. det er svak bevisførsel, rett og slett! Dette er jo uansett et område med mye spekulasjon.
LavMann Skrevet 17. april 2017 #52 Skrevet 17. april 2017 6 timer siden, OPIgirl skrev: Er vi det? Trodde dere menn synes at vi er kompliserte jeg. Bestem dere. Det er jo fullt mulig å være begge deler. En bensinmotor er f.eks både komplisert i oppbygning, men simpel i anvendelse. Du har ikke helt kontrollen ser jeg.
Fru Uperfekt Skrevet 17. april 2017 #53 Skrevet 17. april 2017 På 13.4.2017 den 13.29, AnonymBruker skrev: Hva kan være tegn på at en mann har ei annen dame på si? Anonymkode: 694bb...ebf At han puster. seriøst, om du er usikker nok kan du sikkert tolke alt som tegn.
LavMann Skrevet 17. april 2017 #54 Skrevet 17. april 2017 23 timer siden, Frk. Violeta skrev: Blir sint hvis du konfronterer h*n med dine mistanker. Det kan jo kanskje ha en sammenheng med at vedkommende føler seg urettferdig anklaget!? Det du bedriver er å først tegne opp kartet og så får du terrenget til å passe! dere er helt utrolige.
AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #55 Skrevet 17. april 2017 4 minutter siden, LavMann skrev: Det kan jo kanskje ha en sammenheng med at vedkommende føler seg urettferdig anklaget!? Det du bedriver er å først tegne opp kartet og så får du terrenget til å passe! dere er helt utrolige. Sånn helt seriøst. Ro ned utropstegnene. Du fremstår som veldig aggressiv når alt skal skrikes Anonymkode: 27b4f...03e
AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #56 Skrevet 17. april 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Og du er her fordi? Anonymkode: c5719...f5c Jeg er her fordi...sukk. Jeg trodde jeg gjorde det ganske klart, må du ha inn med teskje at jeg ikke ville ha mer videre kommunikasjon og diskusjon med deg? Uinteressant for meg. Hysj og slutt å skriv til meg..orker ikke å diskutere med sånne som deg. Jeg vet hva jeg snakker om Anonymkode: e6db1...968 2
AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #57 Skrevet 17. april 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er her fordi...sukk. Jeg trodde jeg gjorde det ganske klart, må du ha inn med teskje at jeg ikke ville ha mer videre kommunikasjon og diskusjon med deg? Uinteressant for meg. Hysj og slutt å skriv til meg..orker ikke å diskutere med sånne som deg. Jeg vet hva jeg snakker om Anonymkode: e6db1...968 Ikke så sikker på at du vet selv at ved å svare, så motsier du deg selv. Svare du på dette, så vil du jo kverulere videre. Anonymkode: c5719...f5c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå