Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, LavMann skrev:

denne tåpelige magefølelsen din er jo bare abstrakt dritt som uansett ikke kan måles i noe som helst og den er jo egentlig ikke etterprøvbar heller. dessuten har vi bare ditt ord for dens fortreffelighet!

Tull.  Hvis din partner oppfører seg mer og mer rart så får man gjerne en dårlig magefølelse på noe er galt. Det pleier som regel å stemme. 

Anonymkode: 261c0...980

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er mange paranoide som også bruker magefølelsen sin. Hvorfor er din bedre enn deres!? Magefølelse er ullent og du skal ikke reklamere for slike tåpeligheter! og dessuten så handler det ikke om tolkning av magefølelse. det er fakta at forskjellige sinnsstemninger kan påvirke magefølelsen din! mao ikke noe godt og håndfast verktøy!

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, LavMann skrev:

denne tåpelige magefølelsen din er jo bare abstrakt dritt som uansett ikke kan måles i noe som helst og den er jo egentlig ikke etterprøvbar heller. dessuten har vi bare ditt ord for dens fortreffelighet!

http://www.medicaldaily.com/your-gut-feeling-way-more-just-feeling-science-intuition-325338

http://www.livescience.com/54825-scientists-measure-intuition.html

54 minutter siden, LavMann skrev:

det er mange paranoide som også bruker magefølelsen sin. 

Vet du hva, dette driter jeg langt i. Jeg har min egen magefølelse å ta meg av, andre får ta seg av sin. Du får meg ikke til å stole mindre på magefølelsen min, du får meg til å stole mer på den. Jeg er nemlig aldri paranoid, faktisk er jeg ganske avslappet og lite sjalu. Magefølelsen min er faktisk fullstendig i vater, takk.

https://www.seeker.com/do-gut-feelings-actually-exist-2040309442.html

Anonymkode: 34b18...a40

• Liker 5
Gjest Den Lille Heksa
Skrevet

det er mange paranoide som også bruker magefølelsen sin. Hvorfor er din bedre enn deres!? Magefølelse er ullent og du skal ikke reklamere for slike tåpeligheter! og dessuten så handler det ikke om tolkning av magefølelse. det er fakta at forskjellige sinnsstemninger kan påvirke magefølelsen din! mao ikke noe godt og håndfast verktøy!

Tåpeligheter som suksessrike forretningsmennesker bruker: http://www.telegraph.co.uk/finance/businessclub/management-advice/10874799/Gut-feeling-still-king-in-business-decisions.html

AnonymBruker
Skrevet

Kaller du instinkt for "tull og tøys" også?

Anonymkode: 34b18...a40

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Magefølelsen.....

Hmm jeg lurer på om h*n er utro.... Ja så f*n har jeg en rar følelse i magen min, det må være fordi han er utro, eller at det er lunch snart og jeg er sulten, eller at jeg er kvalm og må spy snart.

Hvilke andre følelser kan man få fra magen enn sult og kvalme?

Anonymkode: c5719...f5c

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, LavMann skrev:

Gud bedre, kan du ikke bare gå inn i hullet der du kom fra? 

Dette er KVINNEGUIDEN. Gå et sted for menn hvis du trenger å lire ut av deg eder og galle om kvinner og deres meninger. 

Husj! Gå vekk!!!!

Anonymkode: 01d18...7a8

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vet du hva, dette driter jeg langt i. Jeg har min egen magefølelse å ta meg av, andre får ta seg av sin. Du får meg ikke til å stole mindre på magefølelsen min, du får meg til å stole mer på den. Jeg er nemlig aldri paranoid, faktisk er jeg ganske avslappet og lite sjalu. Magefølelsen min er faktisk fullstendig i vater, takk.

Du har jo bare bestemt deg for at magefølelsen din er korrekt i nær alle sammenhenger du bruker den! Du er jo egentlig bare en barnslig og trassig jente da som egentlig skriver i klartekst at siden du har denne følelsen din i en del sammenhenger og at den har vist seg å stemme av og til, så skal den alltid være korrekt. Her opphøyer jo du abstrakte følelser som ligger i underbevisstheten din!

at du linker til disse videoene forteller jo bare at det er et spekulativt område som blir forsket på. Har jo aldri benektet dets eksistens!

saken er uansett den at dette er en manipulativ "størrelse" som veldig lett kommer i konflikt med forskjellige sinnsstemninger og som kan lede til forskjellige resultat!

paranoide sier dessuten ofte at de ikke er paranoide. det er ikke alltid du selv er den beste til å dømme dine egne følelser og instinkters fortreffelighet! er jo mange som benekter at de ikke alltid er egnet i alle sammenhenger til å få det riktig!

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gud bedre, kan du ikke bare gå inn i hullet der du kom fra? 

Dette er KVINNEGUIDEN. Gå et sted for menn hvis du trenger å lire ut av deg eder og galle om kvinner og deres meninger. 

Husj! Gå vekk!!!!

jeg stiller jo bare spørsmål til denne magefølelsen hennes!

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, LavMann skrev:

jeg stiller jo bare spørsmål til denne magefølelsen hennes!

Bare et lite tips. Ro ned bruken av utropstegn. Du kan fremstå som veldig aggressiv :) 

Anonymkode: 27b4f...03e

Skrevet

ja, jeg har fått personlig melding fra en av moderatorene i dag om at jeg har skrevet en del som er over streken. logger ut for i dag.

Skrevet (endret)

En oppegående forsiktig person ville skjønt at dette med å snu mobil vekk osv ville gjøre partner mistenksom. Han ville unngått elektronisk kommunikasjon som ikke tålte dagens lys. Da er det vanskeligere å oppdage.

Du kan ikke ferske utroskap så lett, men noen tegn er det. Hvis han er forelska så kan dette synes ved at personen over tid har vært i strålende humør. Han smiler bredt og er veldig glad når han kommer hjem. 

Han snakker spesielt mye om en spesiell person. Udelt positivt snakk om denne personen.

Kanskje fått en ny hobby? Kjøpt nye klær? Pynter seg mer enn vanlig? Begynt å trene? Alltid velstelt. Forelskelse gir energi og inspirasjon. Dette drypper ofte litt på partneren også, så er ikke lett å si hva som er hva.

Han trenger ikke å vise alle standard tegn. Mange som forstår at det er dumt. 

Er ikke all utroskap som blir til sex og samleie. Det er vanskeligere å oppdage.

Endret av Ambador
Føye til detalj
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Støtter magefølelsen. 

Ellers er det jo dette med endring. Har noe endret seg i den senere tiden? Typisk mobilbruk/-forsiktighet, tid ute fra hjemmet, utseende, interesser, mental fraværenhet når man er hjemme?

Anonymkode: 01d18...7a8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det noe du har blitt mistenksom over, ts?

Anonymkode: 0b3dd...a27

AnonymBruker
Skrevet

Har begynt å tenke litt over ting da partner plutselig har blitt helt omvendt av hva den var før på flere områder. Sånn helt plutselig. 

Anonymkode: 694bb...ebf

Gjest Frk. Violeta
Skrevet (endret)

.

Endret av Frk. Violeta
Skrevet

Jeg støtter også "magefølelsen", det er mange små og store detaljer i som som sum gjør at en før en uro som sier at noe er feil. Når partneren bruker hersketeknikker for å få deg til å føle deg dum og ynkelig når de har magefølelsen så er det er dårlig tegn. Andre tegn er at alt er feil ved det man gjør.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, Tba skrev:

Jeg støtter også "magefølelsen", det er mange små og store detaljer i som som sum gjør at en før en uro som sier at noe er feil. Når partneren bruker hersketeknikker for å få deg til å føle deg dum og ynkelig når de har magefølelsen så er det er dårlig tegn. Andre tegn er at alt er feil ved det man gjør.

Kan du da beskrive denne "magefølelsen" siden de eneste følelsene jeg får fra magen en sult, mett og kvalme. Alle kan jeg ganske så enkelt forklare, men den følelsen om en partner er utro, det har jeg aldri kjent, selv om partneren har vært utro. Jeg har hatt mistanker ja, men de var basert på sunt resonnement og aldri noen annet. Så vennligst beskriv denne unike følelsen.

AnonymBruker
Skrevet
På 13.4.2017 den 16.25, kølla skrev:

Lukter fitte uten at han vært i nærheten av din.

...og/eller kommer hjem nysdusjet etter å ha vært borte i timesvis (utelukk trening/svømming) eller lukter av et annet menneske (parfyme, svette, fitte, deo, hårprodukter) eller har hår på seg med feil farge/lengde mer enn en gang :alice:

Anonymkode: 11238...c6c

• Liker 1
Gjest Den Lille Heksa
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du da beskrive denne "magefølelsen" siden de eneste følelsene jeg får fra magen en sult, mett og kvalme. Alle kan jeg ganske så enkelt forklare, men den følelsen om en partner er utro, det har jeg aldri kjent, selv om partneren har vært utro. Jeg har hatt mistanker ja, men de var basert på sunt resonnement og aldri noen annet. Så vennligst beskriv denne unike følelsen.

Med meg kan det være en synkende følelse, nesten som frykt, eller som noe som "vrir" seg, en uro, en følelse av stress i solar plexus. Noe føles "feil" bare.

Men tror ikke det er alle som har den, eller bruker den. Folk fungerer forskjellig, og noen vil naturlig nok støtte seg mere på intellektet og logikk, snakke med andre etc. Alle har ikke nødvendigvis en fysisk følelse i magen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...