AnonymBruker Skrevet 13. april 2017 #1 Del Skrevet 13. april 2017 Hva kan være tegn på at en mann har ei annen dame på si? Anonymkode: 694bb...ebf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2017 #2 Del Skrevet 13. april 2017 Finnes flust med artikler om det hvis du googler Anonymkode: c29cd...842 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2017 #3 Del Skrevet 13. april 2017 Magefølelse/intuisjon er det aller beste verktøyet. Er så si aldri sjalu (og når jeg er det, vet jeg at det er tull og skjerper meg). Men hver gang magefølelsen min har varslet meg (også de gangene jeg har prøvd å skyve det unna og tror at jeg bare er paranoid) har det stemt. Altså, HVER eneste gang. Anonymkode: 34b18...a40 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2017 #4 Del Skrevet 13. april 2017 Når mobilen blir voktet som en statshemmelighet, og masse meldinger han snur mob unna når du sitter ved siden av. Legger mob ned og ikke tar den om ett spesielt nummer ringer og maser. Shaver balla bare når det er bytur /fest med gutta, eller turer osv uten deg. Blir utilgjengelig på mange timer når du vet han egentlig er tilgjengelig, at han ikke tar tlf eller svarer på melding, ikke kommer hjem før neste dag som om ingenting har hendt. Han sier at han skal til en kompis og realiteten er at han skal treffe en annen. Han juger om ting, endrer stadig forklaring på historien om hva han har gjort, hvor han har vært, hvorfor han ikke har svart etter flere timer han ikke har noe god forklaring, blir sur på deg og anklager deg og prøver å snu det over på deg istedet. Anonymkode: 261c0...980 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2017 #5 Del Skrevet 13. april 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når mobilen blir voktet som en statshemmelighet og masse meldinger Snur mob unna når du sitter ved siden av. Legger mob ned og ikke tar den om ett spesielt nummer ringer og maser. Blir utilgjengelig på mange timer når du vet han egentlig er tilgjengelig, Ikke tar tlf eller svarer på melding, Anonymkode: 261c0...980 Ufffff...Shit. Jeg har gjort alt dette mens jeg var i et forhold (var ikke utro og gjorde ikke noe galt bak ryggen på), men er ganske sikker (nå i ettertid) på at jeg gjorde kjæresten min unødvendig utrygg på meg med en sånn oppførsel..Det er ikke så veldig tillitsvekkende. Tar det til meg! Ellers er jeg enig med brukeren som nevnte magefølelse. Den er god å ha! Anonymkode: 18228...ec5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2017 #6 Del Skrevet 13. april 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ufffff...Shit. Jeg har gjort alt dette mens jeg var i et forhold (var ikke utro og gjorde ikke noe galt bak ryggen på), men er ganske sikker (nå i ettertid) på at jeg gjorde kjæresten min unødvendig utrygg på meg med en sånn oppførsel..Det er ikke så veldig tillitsvekkende. Tar det til meg! Ellers er jeg enig med brukeren som nevnte magefølelse. Den er god å ha! Anonymkode: 18228...ec5 Hvis man bestandig har bare vært rar sånn med mob, og at partneren din kjenner deg godt så vet han /hun at det ikke er noe å tenke over. Men om man begynner sånn etterhvert og helt plutselig så ville jeg vært på vakt. Anonymkode: 261c0...980 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kølla Skrevet 13. april 2017 #7 Del Skrevet 13. april 2017 Lukter fitte uten at han vært i nærheten av din. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 13. april 2017 #8 Del Skrevet 13. april 2017 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når mobilen blir voktet som en statshemmelighet, og masse meldinger han snur mob unna når du sitter ved siden av. Legger mob ned og ikke tar den om ett spesielt nummer ringer og maser. Shaver balla bare når det er bytur /fest med gutta, eller turer osv uten deg. Blir utilgjengelig på mange timer når du vet han egentlig er tilgjengelig, at han ikke tar tlf eller svarer på melding, ikke kommer hjem før neste dag som om ingenting har hendt. Han sier at han skal til en kompis og realiteten er at han skal treffe en annen. Han juger om ting, endrer stadig forklaring på historien om hva han har gjort, hvor han har vært, hvorfor han ikke har svart etter flere timer han ikke har noe god forklaring, blir sur på deg og anklager deg og prøver å snu det over på deg istedet. Anonymkode: 261c0...980 Både jeg og min samboer er nybarberte når vi skal på byen, uavhengig av om den andre skal være med. Lite sansynlig at han er utro (han har vært ute med gutta en gang siden vi ble sammen) og jeg er ikke utro. Jeg liker å føle meg fresh fra topp til tå når jeg skal ut, samme liker han. Fordel for meg dagen derpå Vi barberer oss selvsagt også for den andre uten at vi skal ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2017 #9 Del Skrevet 13. april 2017 Akkurat nå, Inwe skrev: Både jeg og min samboer er nybarberte når vi skal på byen, uavhengig av om den andre skal være med. Lite sansynlig at han er utro (han har vært ute med gutta en gang siden vi ble sammen) og jeg er ikke utro. Jeg liker å føle meg fresh fra topp til tå når jeg skal ut, samme liker han. Fordel for meg dagen derpå Vi barberer oss selvsagt også for den andre uten at vi skal ut. Nå tok jo du det ut av sammenhengen da. Det sammen med mye av det andre.. Anonymkode: 261c0...980 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2017 #10 Del Skrevet 13. april 2017 Ingenting som er nevnt hittil i tråden, kan brukes som bevisførsel. Men som regel er det første indikasjonen på at en partner svermer for en annen, er forandring i levemønster. Dette gjelder begge kjønn, men fremdeles er det ikke noe bevis på at h*n har vært utro. For å være utro må man bryte de felles regler man har satt i forholdet sitt. Disse regler kan variere fra forhold til forhold. Det som er utroskap i et forhold, trenger ikke være utroskap i et annet forhold. Så når du spør om hva som er første tegnet på at mannen din har vært utro, så kan jeg ikke komme med noe svar på det, da jeg ikke vet hva du anser som utroskap. Anonymkode: c5719...f5c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2017 #11 Del Skrevet 13. april 2017 Å måtte begynne betale barnebidrag på en unge som er mer enn 9 måneder yngre enn da man først møttes, er et rimelig greit bevis på utroskap. Vel og merke kun hvis duden ikke får lovt til å pule på bygda da. Anonymkode: c5719...f5c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2017 #12 Del Skrevet 13. april 2017 At han kommer hjem fra byen med en brukt kondom på penis. Anonymkode: 27b4f...03e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Axl Rose Skrevet 13. april 2017 #13 Del Skrevet 13. april 2017 Det sterkeste tegnet er vel når han ofte må ut, jobbe overtid og har liten tid til dama. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LavMann Skrevet 13. april 2017 #14 Del Skrevet 13. april 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Magefølelse/intuisjon er det aller beste verktøyet. Er så si aldri sjalu (og når jeg er det, vet jeg at det er tull og skjerper meg). Men hver gang magefølelsen min har varslet meg (også de gangene jeg har prøvd å skyve det unna og tror at jeg bare er paranoid) har det stemt. Altså, HVER eneste gang. Herregud så tåpelig. er jo mange irrasjonelle tanker som kan lede til "magefølelse!" Dette har jo nær tilknytning. egentlig så reklamerer du her i denne tråden for at noe så abstrakt som magefølelse skal være et fullgodt materiale for å anklage menn for utroskap! hvis du f.eks sitter og ser utroskapsfilmer hele påsken vil du være lettere tilbøyelig til å "føle " utroskap ved en senere anledning fordi du er påvirket! og så skriver du at det har stemt hver eneste gang. hvor mange ganger da? to?? betyr ikke at det er et godt statistisk materiale! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2017 #15 Del Skrevet 13. april 2017 Han er mann er det eneste tegnet du trenger. Anonymkode: 9a4b5...030 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2017 #16 Del Skrevet 13. april 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvis man bestandig har bare vært rar sånn med mob, og at partneren din kjenner deg godt så vet han /hun at det ikke er noe å tenke over. Men om man begynner sånn etterhvert og helt plutselig så ville jeg vært på vakt. Anonymkode: 261c0...980 Joda, som sagt så gjorde jeg ikke noe bak ryggen hans. Men jeg gjorde personen utrygg på meg og kommer til å gjøre det annerledes i fremtiden. Du traff en slags spot i meg som jeg har hatt småfølelse av..men ikke helt skjønt før nå. Man må lære av hva man gjør i et forhold, ikke sant? Just that Anonymkode: 18228...ec5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LavMann Skrevet 13. april 2017 #17 Del Skrevet 13. april 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han er mann er det eneste tegnet du trenger. ja, for dere jenter er jo aldri utro og falske.... dere er så enkle. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2017 #18 Del Skrevet 13. april 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Joda, som sagt så gjorde jeg ikke noe bak ryggen hans. Men jeg gjorde personen utrygg på meg og kommer til å gjøre det annerledes i fremtiden. Du traff en slags spot i meg som jeg har hatt småfølelse av..men ikke helt skjønt før nå. Man må lære av hva man gjør i et forhold, ikke sant? Just that Anonymkode: 18228...ec5 Være deg selv og ikke stress. Anonymkode: 261c0...980 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2017 #19 Del Skrevet 13. april 2017 5 minutter siden, LavMann skrev: Herregud så tåpelig. er jo mange irrasjonelle tanker som kan lede til "magefølelse!" Dette har jo nær tilknytning. egentlig så reklamerer du her i denne tråden for at noe så abstrakt som magefølelse skal være et fullgodt materiale for å anklage menn for utroskap! hvis du f.eks sitter og ser utroskapsfilmer hele påsken vil du være lettere tilbøyelig til å "føle " utroskap ved en senere anledning fordi du er påvirket! og så skriver du at det har stemt hver eneste gang. hvor mange ganger da? to?? betyr ikke at det er et godt statistisk materiale! Du må ha en elendig og paranoid intuisjon hvis du tolker magefølelse og intuisjon på den måten som du gjør. Verken intuisjonen min eller magefølelsen min er irrasjonel eller paranoid, den har aldri vært der uten grunn eller på falskt grunnlag. Nei, jeg ser ikke sammenheng med andres utroskap og mitt eget forhold. Anonymkode: 34b18...a40 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LavMann Skrevet 13. april 2017 #20 Del Skrevet 13. april 2017 denne tåpelige magefølelsen din er jo bare abstrakt dritt som uansett ikke kan måles i noe som helst og den er jo egentlig ikke etterprøvbar heller. dessuten har vi bare ditt ord for dens fortreffelighet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå