Gjest Daniella_ Skrevet 20. desember 2004 #1 Del Skrevet 20. desember 2004 Regner med at de fleste har en eller annen ting innenfor treningen de absolutt ikke liker...(?) Selv liker jeg ikke spinning. Sååå kjedelig da! Sitter og tråkker og tråkker og kommer ingen vei Liker heller ikke å trene rygg. Syns mange av ryggøvelsene får meg til å stå i en stilling jeg ikke helt fikser. Hva med dere da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 20. desember 2004 #2 Del Skrevet 20. desember 2004 Spinning er drittkjedelig, synes jeg. (unntaket er beinharde intervaller). Sykling er for meg noe som foregår utendørs, helst i marka. Svømming er heller ikke min ting. Ellers er jeg avhengig av trening året rundt, og prøver å veksle så jeg ikke blir lei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 20. desember 2004 #3 Del Skrevet 20. desember 2004 Spinning er kjedelig ja...med unntak av de som har skjønt det, og spiller skikkelig dunk dunk musikk hele timen Ellers er jeg glad i variert trening! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 20. desember 2004 #4 Del Skrevet 20. desember 2004 Styrketrening. Vil helst ha full fart hele tiden, og da blir det kjedelig å vente mellom settene... Hadde kanskje hjulpet om jeg fikk med meg noen å trene sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daniella_ Skrevet 20. desember 2004 #5 Del Skrevet 20. desember 2004 Styrketrening. Vil helst ha full fart hele tiden' date=' og da blir det kjedelig å vente mellom settene... Hadde kanskje hjulpet om jeg fikk med meg noen å trene sammen.[/quote'] Sant... syns det er ok med styrke, men kan bli kjedelig med den sittinga og ventinga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nella Skrevet 20. desember 2004 #6 Del Skrevet 20. desember 2004 Svømming like jeg ikke og heller ikke jogge. Blir for kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 20. desember 2004 #7 Del Skrevet 20. desember 2004 Jeg hater å jogge -men gjør det hvis jeg "må" :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSol Skrevet 20. desember 2004 #8 Del Skrevet 20. desember 2004 Aerobic! Og sånn dansaerobic, blir så mange trinn at jeg ikke rekker å bli sliten 8) Elsker spinning jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 20. desember 2004 #9 Del Skrevet 20. desember 2004 Jeg hater å jogge -men gjør det hvis jeg "må" :-? Samme her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morea Skrevet 20. desember 2004 #10 Del Skrevet 20. desember 2004 Misliker jogging, men elsker step, aerobic, body attack. Blir for ensformig å jogge. Hater utfall. Men gjør det fordi det hjelper mot tyngdekraften. Styrketrening i apparater er heller ingen favoritt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chihiro Skrevet 20. desember 2004 #11 Del Skrevet 20. desember 2004 Jeg hater jogging! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loolaa Skrevet 20. desember 2004 #12 Del Skrevet 20. desember 2004 Dansaerobic er ikke for meg! Jeg trener ballett og får nok dansing der og på byen. Dansaerobic blir for mye dansing og for lite svetting for min del. Og så er jeg ikke serlig glad i lagidretter... Trener helst alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 20. desember 2004 #13 Del Skrevet 20. desember 2004 Aerobic! Og sånn dansaerobic, blir så mange trinn at jeg ikke rekker å bli sliten Samme her. Føler jeg får ingenting ut av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrine22 Skrevet 20. desember 2004 #14 Del Skrevet 20. desember 2004 Samme her! Jeg HATET å jogge før, men gjorde det likevel. Nå er det GØY fordi jeg kjenner at jeg er i utrolig bra form, og nå jogger jeg nesten ikke- jeg løper!! Dessuten kommer man mye fortere frem enn om man skal gå... Jeg hater svømming (Elsker å bade, men er sååå dårlig til å svømme!) og sykling inne jeg. Å sykle ute derimot, er gøy... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 20. desember 2004 #15 Del Skrevet 20. desember 2004 Jogging er etter min mening, drepende kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 20. desember 2004 #16 Del Skrevet 20. desember 2004 Hater å jogge, gjør hva som helst bortsett fra det.. :-? .. og styrketrening er dødskjedelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
choop Skrevet 20. desember 2004 #17 Del Skrevet 20. desember 2004 Liker best aerobic.Variert og med musikk.Spinning er heller absolutt ikke min greie!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aurélie Skrevet 21. desember 2004 #18 Del Skrevet 21. desember 2004 Spinning eller ergometersykkel er ikke det helt store. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. desember 2004 #19 Del Skrevet 21. desember 2004 Trening generelt er fysj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bhsiltsk Skrevet 21. desember 2004 #20 Del Skrevet 21. desember 2004 Henger meg på Dry sin kommentar, jeg. Trener 4-6 ganger i uka, og liker egentlig ikke noe av det. Det er greit nok etterpå, å vite at jeg har trent, men Pilates, sykling, jogging, styrke, svømming, ALT er pyton. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå