Gå til innhold

Han holder seg tilbake fra meg og andre

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Min beste venn og elsker er nok veldig deprimert for tiden. Jeg så han sist Torsdag i 10 min hjemme hos meg fordi han skulle hente noe.

Han og jeg pleier å ha helgene sammen, men forrige helg var vi hver for oss. Han ønsker at jeg skal finne meg en kjæreste, noe jeg selv ikke vil. 

I går skrev han på messenger at han holder seg unna meg og andre fordi han har så kort lunte for tiden.

Jeg vet han har mye stress på jobb, stress med eksen og litt private ting han må ordne for tiden. De private tingene er snart i boks.

Vi snakker lite sammen for tiden og jeg lurer egentlig på om han vil bli kvitt meg. Jeg tør ikke spørre om det, redd for at svaret kanskje er ja. 

Vi har fri hele påsken begge to, men ingen planer sammen. Jeg vet han er hjemme og han er ofte på fb. Det er ingen ny dame i kikkerten for han heller. 

Jeg går rundt og er redd han er så sliten og deprimert at han en dag tar livet sitt. Han sier selv at han er for feig til å gjøre det og det håper jeg er sant.

Jeg maser ikke på han, sender ikke mld før jeg svarer på mld fra han.

Er det sånn at folk enkelte perioder vil være for seg selv i lang tid eller er jeg og han på vei til å bli forbi? Dere kan nok ikke svare på dette, men jeg føler han er lei meg, men da hadde han vel ikke sendt meg mld? Han kunne jo også vært ærlig og bare sagt om det var jeg som var problemet?

Jeg har så vondt i maven pga dette. Vi er begge 44 år gamle og bor alene begge to.

Skal jeg bare la han få tid alene og jeg bare slappe sv, eller er dette tegn på noe?

Anonymkode: 64ced...373

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Lev livet ditt. Når han er klar for det, da kommer han.

Anonymkode: b5d02...f82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg skjønner faktisk ingenting av å holdes utenfor. Han forteller alt til meg, men nå plutselig skal han holde avstand pga kort lunte som han sier.

Jeg har jo merket at lunta er kort og han har kjeftet på meg, samtidig så ber han om unnskyld og vi snakker om andre ting igjen.

Jeg bare syns han er så merkelig for tiden. En annen grunn til at han holder avstand er for at jeg skal gå ut og finne meg kjæreste. Ssmtidig vet han at jeg ikke går ut i det hele tatt. Vi sitter bare hver for oss og sender noen mld frem og tilbake istede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis han har sagt at du skal gå å finne deg en kjæreste er det veeeeeldig tydelig at han ønsker å bli kvitt deg. Det er egentlig ganske så stygt sagt. Kutt han ut og la han bare råtne alene i sin egen deprimerende dritt. Skjønner ikke hvorfor du driver å prøver å forstår deg i hjel på han. Han er ikke akkurat grei med deg. 

Anonymkode: 0bb29...5f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvis han har sagt at du skal gå å finne deg en kjæreste er det veeeeeldig tydelig at han ønsker å bli kvitt deg. Det er egentlig ganske så stygt sagt. Kutt han ut og la han bare råtne alene i sin egen deprimerende dritt. Skjønner ikke hvorfor du driver å prøver å forstår deg i hjel på han. Han er ikke akkurat grei med deg. 

Anonymkode: 0bb29...5f4

Hvis han vil ha meg vekk, så kan han jo bare si det. Er jo ikke verre enn det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...