AnonymBruker Skrevet 13. april 2017 #1 Skrevet 13. april 2017 Uff sånn føles det her:( Mas, kjas, unger som ikke hører, barn som krangler, sur gubbe som bare emigrerer på dass så dort det er noe bråk. Utslitt før ferien starter. Endelig fått stuet oss inn i bilen og alle er sure og vi voksne er utslitte😅 Jaja god påske🐣🐥 Anonymkode: bea05...512 9
AnonymBruker Skrevet 13. april 2017 #2 Skrevet 13. april 2017 Ja, akkurat nå har mannen tatt med seg barnet på overnatting med svigers. Der er det fullt påskefest med mange barn og ekstremt mye godteri som man kan fete seg opp på. Jeg ble hjemme for å jobbe og sove. og har handlet bare sunn mat som jeg skal spise, men har også litt konfekt som jeg kan kose meg med. Anonymkode: 10107...dfc 1
Antoinette Skrevet 13. april 2017 #3 Skrevet 13. april 2017 Det er ikke noe som heter ferie når man har små barn. 15
AnonymBruker Skrevet 13. april 2017 #4 Skrevet 13. april 2017 Ja. naboene har feriebesøk med mann og barn, jævla rop og bråk med dem Anonymkode: 1575e...d59 5
AnonymBruker Skrevet 13. april 2017 #5 Skrevet 13. april 2017 Men troe naboene er glad for at vi reiser bort da, de er nok lei av å høre ungeskrik og krangling uteAnonymkode: 90b60...e0f 2
AnonymBruker Skrevet 13. april 2017 #6 Skrevet 13. april 2017 Elsker påskeferie med bare kjernefamilien. Ja det blir litt krangling og kjefting, men det blir da ikke noe bedre sv å inkludere øvrig utvidet familie i dette kaoset. Dette er vårt kaos og jeg elsker det Anonymkode: 5d9a9...97e 8
AnonymBruker Skrevet 13. april 2017 #7 Skrevet 13. april 2017 Nå er barna mine blitt 13 og 17 år så herjer det rolig,men har jo hatt noen år hvor de var små. Men synes egentlig ikke det har vært noe krangel og mas. Koser meg masse i høytider nå og gjorde det når barna var små Anonymkode: 11af0...656 2
Arkana Skrevet 13. april 2017 #8 Skrevet 13. april 2017 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Elsker påskeferie med bare kjernefamilien. Anonymkode: 5d9a9...97e Enig. Ferie er herlig, også med små barn. Vi har sovet lenge hver morgenen, spiser felles påskefrokost hver dag, barna leker fint sammen, vi har god tid til å dra på tur, spille spill og kose oss. 7
AnonymBruker Skrevet 13. april 2017 #9 Skrevet 13. april 2017 Blir lett sånn om man ikke legger opp til noen aktiviteter. Skjønner godt at ungene kan kjede seg og gå på veggen. Prøv å sett i gang noen aktiviteter sammen slik at de ikke kjeder seg sånn? Og slik at man ikke bare sitter der som voksen og blir helt sliten i hodet. Er det kanskje venner i nabolaget som også er hjemme? Anonymkode: 4e96d...ca6 3
AnonymBruker Skrevet 13. april 2017 #10 Skrevet 13. april 2017 Nei. Vi følger naturligvis normal døgnrytme, slik at ungene ikke må være våkne lenge og helt utsultede før vi voksne står opp, og har lagt opp til aktiviteter hver dag. De var i barnehagen tom tirsdag, så i går var første fridag. Vi var på Plantasjen rett etter frokost (Mette barn = tålmodige barn), og handlet inn nøye planlagte planter og jord, mens mannen handlet dagligvarer. Så frisket vi opp verandaen med vårblomster. I dag har vi malt påskeegg og pyntet til påske. Været er dritt, men vi var en times tid på nærmeste lekeplass. Regner med at resten av påsken vil foregå i samme rolige tempo, men dersom ungene blir umulige surpomper, har vi både Leos Lekeland, kino og Teknisk museum i bakhånd. Anonymkode: c5fa7...48b 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2017 #11 Skrevet 13. april 2017 TS, jeg er enig med deg. Er riktignok uten mann, men er utslitt (har hatt "ferie"siden fredag forrige uke). Mitt barn er usedvanlig aktivt, og ønsker oppmerksomhet fra andre enn meg. Jeg er rett og slett for kjedelig. Nå gruer jeg meg skikkelig til tre ukers "sommerferie". Anonymkode: 5ec7a...f6a
AnonymBruker Skrevet 13. april 2017 #12 Skrevet 13. april 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: TS, jeg er enig med deg. Er riktignok uten mann, men er utslitt (har hatt "ferie"siden fredag forrige uke). Mitt barn er usedvanlig aktivt, og ønsker oppmerksomhet fra andre enn meg. Jeg er rett og slett for kjedelig. Nå gruer jeg meg skikkelig til tre ukers "sommerferie". Anonymkode: 5ec7a...f6a Virker som om noen tror vi ikle gjør noe med barna hehe, men det er ikke tilfelle. Jeg blir sliten av alt vi gjør, noen ganger må litt praktiske ting ordnes med så da må de leke litt selv og da er spetakkelet i gang. Maser 24/7. De har hatt ferie i en uke nå, nå er vi bortreist på ferie tilpasset ungene. Kjenner jeg gruer med til 3 ukers sommerferie jeg også. Anonymkode: bea05...512 3
AnonymBruker Skrevet 13. april 2017 #13 Skrevet 13. april 2017 Barna går fint, men er glad jeg ikke har mann når jeg ser alle parene her i fjellet Anonymkode: 8165b...3a8 6
Gjest Coolaid Skrevet 13. april 2017 #14 Skrevet 13. april 2017 10 timer siden, Antoinette skrev: Det er ikke noe som heter ferie når man har små barn. Visst er det det. Det handler om hvordan man gjør den.
AnonymBruker Skrevet 13. april 2017 #15 Skrevet 13. april 2017 10 timer siden, Antoinette skrev: Det er ikke noe som heter ferie når man har små barn. Joda, absolutt :D Veldig trivelig å kunne bruke god tid og la barna bli med å styre planene. Alle hverdagene må man jo stresse med å sende de på skole og i bhg. ferier blir faktisk BEDRE med barn, for da får man gjort annet enn å ligge på sofaen. Anonymkode: 8165b...3a8 3
AnonymBruker Skrevet 13. april 2017 #16 Skrevet 13. april 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Virker som om noen tror vi ikle gjør noe med barna hehe, men det er ikke tilfelle. Jeg blir sliten av alt vi gjør, noen ganger må litt praktiske ting ordnes med så da må de leke litt selv og da er spetakkelet i gang. Maser 24/7. De har hatt ferie i en uke nå, nå er vi bortreist på ferie tilpasset ungene. Kjenner jeg gruer med til 3 ukers sommerferie jeg også. Anonymkode: bea05...512 Kjenner meg godt igjen. Spriket fra før jeg fikk barn til nå er så enormt. Det å være på jobb er så utrolig mye mer avslappende enn det å være sammen med barna Anonymkode: d6269...069 1
SnuskeLuska Skrevet 13. april 2017 #17 Skrevet 13. april 2017 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Joda, absolutt :D Veldig trivelig å kunne bruke god tid og la barna bli med å styre planene. Alle hverdagene må man jo stresse med å sende de på skole og i bhg. ferier blir faktisk BEDRE med barn, for da får man gjort annet enn å ligge på sofaen. Anonymkode: 8165b...3a8 Heldigvis har jeg ikke sofa og kan nyte ferien uten unger. 1
Trude88 Skrevet 13. april 2017 #18 Skrevet 13. april 2017 2 minutter siden, SnuskeLuska skrev: Heldigvis har jeg ikke sofa og kan nyte ferien uten unger. Kjenner jeg misunner deg litt
AnonymBruker Skrevet 13. april 2017 #19 Skrevet 13. april 2017 4 minutter siden, SnuskeLuska skrev: Heldigvis har jeg ikke sofa og kan nyte ferien uten unger. Godt for deg :D Anonymkode: 8165b...3a8
AnonymBruker Skrevet 13. april 2017 #20 Skrevet 13. april 2017 Har alltid reist med min sønn i påsken, tatt Kiel båten og danmarksbåten, stor stas for liten gutt:) de båtene er helt super for barn:) Nå er han blitt så stor at fritid alene er luksus, dataspill osv, men jeg aktiviserer alltid, så til nå har det blitt svømming, kino og kafebesøk, vi skal også på nattsvømming:) Tiden når de er små går så fort, kunne ønske jeg kunne skru tiden tilbake av og til og oppleve tidlig morgen og kaos Anonymkode: 4e6f9...08f 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå