Gå til innhold

Hvilken burka er finest?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Den gule

Anonymkode: be201...183

• Liker 3
Skrevet

Billigere å bare klippe hull i et dynetrekk. Kan du få både Disney motiver, Spiderman og blomsterprint også. 

Vurdert burka selv på mine mest folkeskye dager. Å kunne dra og handle uten å måtte hilse på "gud og hvermann" hadde vært nydelig. Dårlige hårdager hadde man jo også sluppet. 

• Liker 10
Skrevet

Kjøp den helgule så kan du være påskekylling. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Seriøst? I 2017 burde enhver skjønne at religiøse plagg hører til i middelalderen.

Anonymkode: 6982d...c5c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Seriøst? I 2017 burde enhver skjønne at religiøse plagg hører til i middelalderen.

Anonymkode: 6982d...c5c

Tror nok tråden er ment å være humoristisk. :)

Anonymkode: be2a1...ca2

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Mye fine arabiske plagg her, men jeg gidder ikke bla igjennom nesten 3.000plagg for å fortelle deg hvem jeg syntes er finest.

Kanskje du kan innsnevre det litt? Hvem syntes du er fine?

Anonymkode: 180e6...e84

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Spør din far eller bror. De vet hva som er best for deg og hva som ikke skjemmer ut familien :)

Anonymkode: da7f9...d3e

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Søk på burqa ikke burka, så får du iallefall noen treff. ;)

Anonymkode: cf3d4...57a

• Liker 3
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror nok tråden er ment å være humoristisk. :)

Anonymkode: be2a1...ca2

Humoristisk er kanskje ikke rette ordet, men seriøst er det nok ikke ment.

Gjest Jessica
Skrevet
38 minutter siden, Perle skrev:

Billigere å bare klippe hull i et dynetrekk. Kan du få både Disney motiver, Spiderman og blomsterprint også. 

Vurdert burka selv på mine mest folkeskye dager. Å kunne dra og handle uten å måtte hilse på "gud og hvermann" hadde vært nydelig. Dårlige hårdager hadde man jo også sluppet. 

Det er ikke lov med figurerer og morsomme motiver i islam. 

Det er heller ikke lov med blomster og sånne koselige ting. Det er jo bare teit å se fin ut 

Men jeg velger den svarte. Jeg vil gå rundt og se ut som en anonym ninja ◼

Gjest Jessica
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spør din far eller bror. De vet hva som er best for deg og hva som ikke skjemmer ut familien :)

Eller hvilken som helst mann.  Uansett hva du gjør. IKKE ta selvstendig valg. Kvinner er annenrangs individer og er verdt kunhalvparten av menn 

Skrevet

Gå for Spøkelseskladden-looken du. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Jessica skrev:

Eller hvilken som helst mann.  Uansett hva du gjør. IKKE ta selvstendig valg. Kvinner er annenrangs individer og er verdt kunhalvparten av menn 

Nei selvstendighet og kvinne hører ikke sammen. I Iran så må jenter bruke burka fra de er 9 år gamle og leke i bakgården. Å leke med gutter i gata sømmer seg ikke for en jente.

Gjest Jessica
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei selvstendighet og kvinne hører ikke sammen. I Iran så må jenter bruke burka fra de er 9 år gamle og leke i bakgården. Å leke med gutter i gata sømmer seg ikke for en jente.

Det er sant. I Saudi Arabia må jenter dekke seg til fra 4 årsalderen. Den fireåringen må jo ikke friste menn 

Skrevet
7 minutter siden, Jessica skrev:

Det er ikke lov med figurerer og morsomme motiver i islam. 

Det er heller ikke lov med blomster og sånne koselige ting. Det er jo bare teit å se fin ut 

Men jeg velger den svarte. Jeg vil gå rundt og se ut som en anonym ninja ◼

Er klar over allt som er gøy og trivelig ikke er så poppis i de kretsene, men nå skrev ikke TS noe om at det lå religøse motiver bak burkakjøpet. Kunne jo henne han eller hun bare var som meg, og så fordelen ved å kunne smyge rundt anonymt liksom.

Holder egentlig med deg når det kommer til sort. Det enkleste er ofte det beste, og kansje smart om ikke vill vekke altfor mye oppsikt.  :ninja: 

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Jessica skrev:

Det er sant. I Saudi Arabia må jenter dekke seg til fra 4 årsalderen. Den fireåringen må jo ikke friste menn 

Nei, gud forby. Menn har jo ingen form for selvbeherskelse.

Skrevet
12 minutter siden, Perle skrev:

Er klar over allt som er gøy og trivelig ikke er så poppis i de kretsene, men nå skrev ikke TS noe om at det lå religøse motiver bak burkakjøpet. Kunne jo henne han eller hun bare var som meg, og så fordelen ved å kunne smyge rundt anonymt liksom.

Holder egentlig med deg når det kommer til sort. Det enkleste er ofte det beste, og kansje smart om ikke vill vekke altfor mye oppsikt.  :ninja: 

Og skulle man møte noen kjente som man ikke vil snakke med, er det bare å kaste seg på bakken å late som man er en søppelsekk😁

Fikk nesten lyst på en selv😊

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...