AnonymBruker Skrevet 13. april 2017 #1 Skrevet 13. april 2017 Hei. Jeg er en ung kvinne som har forsøkt å bli kjent med en jevngammel mann, men innser vel nå at han er ganske useriøs og holder ikke det han anser som sin egen standard. Han er vanskelig å kommunisere med da han ofte bare forsvinner fra chatten. I virkeligheten kan han være både søt og snill, og virke genuint interessert før han plutselig bare kutter samtalen. I begynnelsen virket han positiv til å gå på date men tok selv ingen virkelig initiativ. Han er sosialt aktiv, så jeg tror kanskje han dater andre samtidig som han vil holde meg på gress. Jeg har derfor bestemt meg for å gå videre, men hvordan gjør jeg det? Jeg vil kutte all kommunikasjon for godt for jeg ser ikke vitsen med en slik halvlunken relasjon. Hvordan innstille seg psykisk til det? Hvordan vrir jeg på situasjonen fra å være den som er tydelig interessert til å bli uinteressert? Jeg har ikke tenkt å skrive mer til han selv om jeg har lyst til det. Det hele er litt dumt da jeg tror vi kunne blitt gode venner, men han oppfører seg kaldt og varmt omhverandre. Kald på meldinger, varm ansikt til ansikt. Det er hjelpe meg så forvirrende, og jeg veksler mellom å tro at jeg er likt eller mislikt av han. Så slitsomt og jeg er også begynt å lure på om han er manipulerende. Hvordan stopper jeg dette og går videre? Anonymkode: 060f7...2bc
Mrshunnam Skrevet 13. april 2017 #2 Skrevet 13. april 2017 Si til han at dette funker ikke for deg og ønsk han lykke til videre i jakten på kjærligheten👌🏻
AnonymBruker Skrevet 13. april 2017 #3 Skrevet 13. april 2017 4 minutter siden, Mrshunnam skrev: Si til han at dette funker ikke for deg og ønsk han lykke til videre i jakten på kjærligheten👌🏻 Det kunne jeg ha gjort men jeg tror ikke det er noe poeng i det. Som nevnt ønsker jeg ikke å skrive noe mer til han. Nok er nok liksom, da han vet hvor han har meg. Føler derfor at dersom jeg skriver noe ala dette til han så vil han tenke at det er et desperat forsøk på å få han til å svare meg. Jeg trodde aldri at jeg kom til å vurdere null kontakt og å ikke si eller skrive noe mer, men jeg gjør det. Samtidig er det store sjanser for å treffe på han uplanlagt (lite sted) og jeg vet ikke hvordan jeg skal oppføre meg da. Ignorere han og gå rett forbi eller bare hilse kort og ikke innlate meg på noen samtaler. Jeg føler meg helt blåst i denne situasjonen. Anonymkode: 060f7...2bc
Mrshunnam Skrevet 13. april 2017 #4 Skrevet 13. april 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kunne jeg ha gjort men jeg tror ikke det er noe poeng i det. Som nevnt ønsker jeg ikke å skrive noe mer til han. Nok er nok liksom, da han vet hvor han har meg. Føler derfor at dersom jeg skriver noe ala dette til han så vil han tenke at det er et desperat forsøk på å få han til å svare meg. Jeg trodde aldri at jeg kom til å vurdere null kontakt og å ikke si eller skrive noe mer, men jeg gjør det. Samtidig er det store sjanser for å treffe på han uplanlagt (lite sted) og jeg vet ikke hvordan jeg skal oppføre meg da. Ignorere han og gå rett forbi eller bare hilse kort og ikke innlate meg på noen samtaler. Jeg føler meg helt blåst i denne situasjonen. Anonymkode: 060f7...2bc Da bare sletter du han fra din tlf, enkelt og greit. Du kan jo bare si hei om du går forbi han, behøver ikke innlede mer enn det😊
AnonymBruker Skrevet 13. april 2017 #5 Skrevet 13. april 2017 Si til han at forholdet mellom dere på FB er så lunkent at du må avslutte det. Anonymkode: 6c81c...a71 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2017 #6 Skrevet 13. april 2017 Ikke si noe til han, bare kutt han tvert. Møter du han på gaten så sier du bare hei, og går videre. Hvis situasjonen krever at du snakker med han, så smalltalk og ikke bry deg om han. Behandle han som noen du såvidt har hilst på. Anonymkode: 77db2...4b7
AnonymBruker Skrevet 13. april 2017 #7 Skrevet 13. april 2017 Neste gang jeg møter noen som konstant må chatte på sosiale medier mens vi dater, skal jeg følge strategien din og bare kutte personen ut. Anonymkode: cb9a9...207
AnonymBruker Skrevet 13. april 2017 #8 Skrevet 13. april 2017 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Neste gang jeg møter noen som konstant må chatte på sosiale medier mens vi dater, skal jeg følge strategien din og bare kutte personen ut. Anonymkode: cb9a9...207 ? Jeg har aldri vært på date med han. Det er dessuten viktig å kunne kommunisere skriftlig. Og det er normalt. Jeg skjønner ikke hvor du vil med dette? Anonymkode: 060f7...2bc
Blablab Skrevet 13. april 2017 #9 Skrevet 13. april 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: ? Jeg har aldri vært på date med han. Det er dessuten viktig å kunne kommunisere skriftlig. Og det er normalt. Jeg skjønner ikke hvor du vil med dette? Anonymkode: 060f7...2bc Nå skjønner jeg ingenting, du skriver ansikt til ansikt i startinnlegget? Mitt råd: dropp å spille spill, vær voksen og gi han beskjed. Evt. om du er interessert i å gå på en date spør han direkte. Svarer han unnvikende dropper du han.
AnonymBruker Skrevet 13. april 2017 #10 Skrevet 13. april 2017 1 minutt siden, Blablab skrev: Nå skjønner jeg ingenting, du skriver ansikt til ansikt i startinnlegget? Mitt råd: dropp å spille spill, vær voksen og gi han beskjed. Evt. om du er interessert i å gå på en date spør han direkte. Svarer han unnvikende dropper du han. Jeg har mest chatta med han, og truffet på han tilfeldig. Det har aldri vært dates. Jeg holder heller ikke på med spill, han vet hvor han har meg, og han er den som "stikker av" både i chatten og når vi tilfeldigvis treffes. Hvorfor skal jeg dumme meg ut med å be han på date når han knapt gidder å svare meg på chat? Anonymkode: 060f7...2bc
AnonymBruker Skrevet 13. april 2017 #11 Skrevet 13. april 2017 Tviler på dere har en relasjon i det hele tatt i hans øyne. Du er antagelig bare en dame han vet er interessert i han for han som han gir blanke i. Blokker og overse. Anonymkode: 96a45...915
AnonymBruker Skrevet 13. april 2017 #12 Skrevet 13. april 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tviler på dere har en relasjon i det hele tatt i hans øyne. Du er antagelig bare en dame han vet er interessert i han for han som han gir blanke i. Blokker og overse. Anonymkode: 96a45...915 Ja det er jo det jeg og tenker og derfor vil ha forslag til hvordan jeg kan hindre meg selv i å sende mld feks, eller hvordan jeg skal opptre når jeg treffer på han. Det passer liksom ikke med en overlegen eller surt ansikt sant? Det har liksom vært enkelt tidligere med to andre da de virkelig oppførte seg som noen drittsekker. Så hvordan fader jeg det ut her liksom? Uten å virke sur eller noe. Anonymkode: 060f7...2bc
Blablab Skrevet 13. april 2017 #13 Skrevet 13. april 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har mest chatta med han, og truffet på han tilfeldig. Det har aldri vært dates. Jeg holder heller ikke på med spill, han vet hvor han har meg, og han er den som "stikker av" både i chatten og når vi tilfeldigvis treffes. Hvorfor skal jeg dumme meg ut med å be han på date når han knapt gidder å svare meg på chat? Anonymkode: 060f7...2bc Da er jeg med Kan bare svare for meg selv, men chatting gir meg veldig lite. Og særlig om jeg ikke kjenner personen, så jeg kunne garantert vært den som stakk fra en chat. Fikk inntrykk av at dere hadde noe på gang, men at du var mer glad i chatting enn han. Men da virker han ikke så veldig interessert nei, jeg hadde trukket meg tilbake. Mistenker også at du muligens har lagt mer i relasjonen enn det som egentlig er tilfelle. Om du leser oppførselen hans som at han synes du er hyggelig, men ikke er interessert i noe mer. Har han egentlig oppført seg som en idiot da?
AnonymBruker Skrevet 13. april 2017 #14 Skrevet 13. april 2017 8 minutter siden, Blablab skrev: Da er jeg med Kan bare svare for meg selv, men chatting gir meg veldig lite. Og særlig om jeg ikke kjenner personen, så jeg kunne garantert vært den som stakk fra en chat. Fikk inntrykk av at dere hadde noe på gang, men at du var mer glad i chatting enn han. Men da virker han ikke så veldig interessert nei, jeg hadde trukket meg tilbake. Mistenker også at du muligens har lagt mer i relasjonen enn det som egentlig er tilfelle. Om du leser oppførselen hans som at han synes du er hyggelig, men ikke er interessert i noe mer. Har han egentlig oppført seg som en idiot da? Hvis han veit at han overhode ikke er interessert og ikke gidder å si det istedenfor å "stikke av", ja da syns jeg han oppfører seg som en idiot. Ikke vet jeg, jeg gir hvertfall opp. Anonymkode: 060f7...2bc
AnonymBruker Skrevet 13. april 2017 #15 Skrevet 13. april 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja det er jo det jeg og tenker og derfor vil ha forslag til hvordan jeg kan hindre meg selv i å sende mld feks, eller hvordan jeg skal opptre når jeg treffer på han. Det passer liksom ikke med en overlegen eller surt ansikt sant? Det har liksom vært enkelt tidligere med to andre da de virkelig oppførte seg som noen drittsekker. Så hvordan fader jeg det ut her liksom? Uten å virke sur eller noe. Anonymkode: 060f7...2bc Hva med å late som ingenting hvis du treffer han? Være hyggelig men avbryte litt kjapt hvis du treffer han. Type: hyggelig å se deg, håpe det går bra med deg, men nå må jeg videre. Ikke bruke tid på han hvis du treffer han tilfeldig og ikke sende meldinger på nett i det hele tatt. Anonymkode: 96a45...915
Blablab Skrevet 13. april 2017 #16 Skrevet 13. april 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis han veit at han overhode ikke er interessert og ikke gidder å si det istedenfor å "stikke av", ja da syns jeg han oppfører seg som en idiot. Ikke vet jeg, jeg gir hvertfall opp. Anonymkode: 060f7...2bc Men vet han at du er interessert da? Har det skjedd noe mellom dere som kan tyde på det? Har dere flørtet? Holdt hender? Kysset? Hatt sex? Om ingen av delene har skjedd, hvordan kan du tolke det som at han er romantisk interessert og hvordan skal han skjønne at du er det ? Kan det hende at du tolker chattingen sånn fordi du er interessert selv? Sitter ikke på fasiten jeg altså, men det er det første som slår meg. Og jeg har gjort akkurat det samme selv:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå