AnonymBruker Skrevet 13. april 2017 #1 Skrevet 13. april 2017 Har snakket litt med en Tindermatch og vi har lagt hverandre til på snap. Har vært litt flørting og jeg føler det har ligget i kortene at vi skal møtes, men nå har han plutselig sluttet å ta kontakt. Jeg liker ikke så godt å å ta bilder av meg selv og synes det er vanskelig med snap. Har kanskje også vært litt for tilbakeholden da jeg har ventet på at han skal spørre meg og er redd jeg skulle tatt mer initiativ. Jeg er ikke interessert i noe seriøst, da jeg planlegger å flytte om ikke så lenge. Jeg er veldig tiltrukket av han og har lyst til å møte han. Jeg tror jo han er tiltrukket av meg og. Så er veldig frustrerende at det bare har stoppet opp. Føler jeg har to alternativ og det er å bare la det gå eller jeg kan spørre om å møte han. Men hvordan skal jeg i såfall spørre han om å møtes-på snap? Anonymkode: 72c67...cb8
AnonymBruker Skrevet 13. april 2017 #2 Skrevet 13. april 2017 Det enkle pleier å funke: Et bilde av hva du driver med (f.eks. bena i sofaen og en bok) og teksten "kjeder meg, vil du møtes for en øl"? Anonymkode: 6eb45...7f6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå