Gå til innhold

Noe av det kjipeste i verden

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For oss hundeelskere, er at man må ta hensyn til den du bor med. Mannen min vil ikke ha hund, har høye krav til det å ha hund. Ønsker seg ikke hund, ønsker ikke det ansvaret. Selv ønsker jeg meg hund og føler at jeg savner hund veldig. Og orker ikke å vente 10 år på at alt skal "klaffe", har allerede ventet i 1,5 år siden hunden min døde. Og hvis jeg f.eks idag skulle planlagt ny hund hadde det blitt 2 år mellom død hund til ny hund. For meg, som hundemenneske, er det lenge.

Men så måååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå jeg liksom ta hensyn til ham. Hva han vil. Alt hadde vært lettere om man bodde helt aleine og kunne bestemme alt sjøl!

Anonymkode: 2e445...14e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Føler med deg. Det tok, og jeg tuller ikke, 17 år fra da mannen og jeg ble sammen til han sa ja til hund. Katt var greit, men jeg ville jo ha hund! Så etter mye om og men sa han ja til hund. Og typisk nok så er han helt tussete etter den hunden. Er kanskje litt som med barn, man liker ikke alltid andre sine, men elsker sitt eget 😂

Han sa ja fordi jeg kom med konkrete planer for hvordan livet med hund skulle være og viste til hvem som kunne passe hunden i ferier. I tillegg til jevnlige og tålmodige drypp gjennom årene om hvor inderlig jeg ønsket meg den hunden.

Lykke til!

Anonymkode: 41b3b...05a

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor alle må bo sammen jeg. Bo hver for dere, men vær kjærester. Slik bor jeg og jeg vil aldri flytte sammen med en mann igjen 

Anonymkode: 3989f...430

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Føler med deg. Det tok, og jeg tuller ikke, 17 år fra da mannen og jeg ble sammen til han sa ja til hund. Katt var greit, men jeg ville jo ha hund! Så etter mye om og men sa han ja til hund. Og typisk nok så er han helt tussete etter den hunden. Er kanskje litt som med barn, man liker ikke alltid andre sine, men elsker sitt eget 😂

Han sa ja fordi jeg kom med konkrete planer for hvordan livet med hund skulle være og viste til hvem som kunne passe hunden i ferier. I tillegg til jevnlige og tålmodige drypp gjennom årene om hvor inderlig jeg ønsket meg den hunden.

Lykke til!

Anonymkode: 41b3b...05a

Jeg vet. Han liker hunder og elsket sin hund. Han er glad i hunder, vil bare ikke ha dem sjøl

Vi har jo hatt hund sammen i 4 år og har fast feriepass, veit at det funker. Ser ikke problemet, han dikter opp ting som ikke finnes

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke hvorfor alle må bo sammen jeg. Bo hver for dere, men vær kjærester. Slik bor jeg og jeg vil aldri flytte sammen med en mann igjen 

Anonymkode: 3989f...430

Har barn ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...