Gå til innhold

Hvordan kan jeg ikke tiltrekke meg menn som er ustabile??

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Gir opp snart jeg......alle mine exer har vært psykisk ustabile🙄 Skjønner ikke hvorfor jeg tiltrekker meg slike......

Anonymkode: de720...494

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

?

Anonymkode: aeed2...9ac

Skrevet

Det har aldri slått deg at det kan være omvendt?

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Hva mener du med psykisk ustabil?

Anonymkode: c45cd...33c

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Vox_populi skrev:

Du, det har TS sikkert tenkt over.

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du, det har TS sikkert tenkt over.

Jeg liker måten du argumenterer på, Einstein. Vi burde alle ta lærdom av deg.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Vox_populi skrev:

Jeg liker måten du argumenterer på, Einstein. Vi burde alle ta lærdom av deg.

Har du noensinne vurdert at sarkasme er den laveste form for humor?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, Vox_populi skrev:

At det er jeg som er ustabil?

TS

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du med psykisk ustabil?

Sjalu, oppmerksomhetssyke, aggresjon og kontrollerende........TS

AnonymBruker
Skrevet

De gir deg nok noe du trenger i første omgang. 

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De gir deg nok noe du trenger i første omgang. 

Ja det er sant........så 14 dager etter kommer det ene tegnet etter det andre frem🙄  TS

AnonymBruker
Skrevet

Har vært i samme situasjon som deg Ts og stilt det samme spørsmålet. Har kommet frem til at jeg tror det har litt med meg å gjøre og. Jeg er en veldig tålmodig og empatisk person som ser etter det beste i alle. Strekker meg langt for å gjøre at de som står meg nær har det bra. Leter etter forklaringer på hvorfor folk oppfører seg dårlig. Setter meg inn i følelsene deres osv. Tror min type personlighet derfor tiltrekker seg dårlige menn da de kan tøye grensene mine lengre enn de kanskje kan hos en annen person. Så har skjønt at det er meg selv som må passe meg litt og. Noen mennesker er bare ikke gode, og det finnes ikke alltid en forklaring eller unnskyldning. Prøver å være flinkere å dette klare grenser for hva jeg finner meg i og ikke, og da faller menn med disse egenskapene utenfor hva som er OK for meg.

Anonymkode: d4f78...94e

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har vært i samme situasjon som deg Ts og stilt det samme spørsmålet. Har kommet frem til at jeg tror det har litt med meg å gjøre og. Jeg er en veldig tålmodig og empatisk person som ser etter det beste i alle. Strekker meg langt for å gjøre at de som står meg nær har det bra. Leter etter forklaringer på hvorfor folk oppfører seg dårlig. Setter meg inn i følelsene deres osv. Tror min type personlighet derfor tiltrekker seg dårlige menn da de kan tøye grensene mine lengre enn de kanskje kan hos en annen person. Så har skjønt at det er meg selv som må passe meg litt og. Noen mennesker er bare ikke gode, og det finnes ikke alltid en forklaring eller unnskyldning. Prøver å være flinkere å dette klare grenser for hva jeg finner meg i og ikke, og da faller menn med disse egenskapene utenfor hva som er OK for meg.

Anonymkode: d4f78...94e

Er som å lese om meg selv! Har lært meg å se etter varsel signal etter et 11 år langt forhold, så nå vet jeg at slike ikke forandrer seg (finnes nok unntak). 

Håper vi finner en som oss selv en dag😁

TS

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er som å lese om meg selv! Har lært meg å se etter varsel signal etter et 11 år langt forhold, så nå vet jeg at slike ikke forandrer seg (finnes nok unntak). 

Håper vi finner en som oss selv en dag😁

TS

Ingenting er som å møte seg sjæl i døra som Øystein Sunde sang. :legrine:https://www.letssingit.com/øystein-sunde-lyrics-møte-seg-sjøl-i-døra-8skw988

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har du noensinne vurdert at sarkasme er den laveste form for humor?

Det er bare tull.

Anonymkode: b1fec...e8c

• Liker 1
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

At det er jeg som er ustabil?

TS

Nei, du skrev i åpningsinnlegget: Skjønner ikke hvorfor jeg tiltrekker meg slike......
Jeg foreslo at i stedet for å si at feilen er at ustabile menn trekkes mot deg liksom maur mot sukker, ligger kanskje problemet hos deg: Du faller for ustabile menn. Trauste, alminnelige mannfolk er for kjedelige, kanskje?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg "tiltrekker" meg også litt utsabile menn. Sikkert fordi jeg er litt ustabil selv så det er noe jeg kjenner meg igjen i og forstår. Sunne greier det her :P 

Anonymkode: b00d6...d14

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er bare tull.

Anonymkode: b1fec...e8c

Nei det er ikke det. Fordi de som gjør det setter seg på sin høye hest og vurderer ikke hvordan det de sier treffer andre. 

AnonymBruker
Skrevet

Man må lære å se etter kjennetegnene i starten, for deretter å la være og involvere seg med dem. Som noen skrev ovenfor, enkelte er altfor tålmodige og akseptable for tull, og da blir det ofte ikke lettere når det utvikler seg til et forhold. 

Noen tiltrekker seg også visse typer mennesker som behandler dem på en viss måte, om igjen og om igjen. Kanskje er det noe underbevisst "trygt og forutsigbart" med disse som kanskje ikke er så trygge og forutsigbare.

Anonymkode: 298f1...5bf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...