AnonymBruker Skrevet 13. april 2017 #1 Skrevet 13. april 2017 Gode venner, bekjente, på hils, bitre fiender? Anonymkode: 7ff24...f68
AnonymBruker Skrevet 13. april 2017 #2 Skrevet 13. april 2017 Og hvorfor er det slik? Anonymkode: 7ff24...f68
AnonymBruker Skrevet 13. april 2017 #3 Skrevet 13. april 2017 Ikke-eksisterende. Med han ene vet jeg ikke hvorfor. Vi var på hils i over 10 år før han plutselig slettet og blokkerte meg på Facebook. Med han andre hadde vi en forferdelig dårlig avslutning, som endte med mye pes både følelsesmessig, økonomisk og organisatorisk. Det løste seg greit rent praktisk, men vi har ikke snakket siden da. Om vi møtes kommer vi nok ikke til å vite hvem den andre er, og bare være fremmede på gata. Anonymkode: 75c60...3c2 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2017 #4 Skrevet 13. april 2017 Har ingen ekser jeg er bitre fiender med, og er på hils eller bekjente med de jeg har. En av mine ekser var jeg venn med lenge, men etter at jeg giftet meg og årene har gått, så er vi mer bekjente. Hvorfor det er slik? Jeg er sjelden i konflikter, og kjærestene mine har stort sett vært greie og sympatiske fyrer. Anonymkode: 45bbb...55e 1
EvaLena Skrevet 13. april 2017 #5 Skrevet 13. april 2017 Mitt forhold til eks er totalt ikke eksisterende. Han valgte å forlate meg til fordel for ei annen kjærring. Han forlot våre barn også og dreit i de i flere ÅR. Makan til oppførsel skal man leite lenge etter, derfor avskyr jeg han. Bryr meg ikke ett fnugg om han lever eller dør.
_popcorn_ Skrevet 13. april 2017 #6 Skrevet 13. april 2017 Kun en jeg er bitter på, ellers er jeg på hils med alle. Noen kan jeg gå ut å ta en øl med, en pleier ofte være med på fester med den nye samboeren sin (hun er helt fantastisk), og noen er det så vidt jeg nikker til om jeg møter dem!
AnonymBruker Skrevet 13. april 2017 #7 Skrevet 13. april 2017 De fleste av mine ekser har jeg overhodet ikke kontakt med. Enklest sånn, så kommer man seg lettere videre. Eneste jeg har kontakt med, er han jeg var gift med, og fikk barn med. Vi har et greit forhold, kan prate om barna og sånn. Jeg svelger en del kameler, da jeg synes han er en egoistisk dust. Men for barna sin skyld, så er jeg høflig og hyggelig. Anonymkode: adbab...b74 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2017 #8 Skrevet 13. april 2017 Har ikke kontakt med noen av dem. Mye pga avstand. To av de s snakker jeg ikke med når jeg ser de hvis vi begge er "hjemme" samtidig. Ene pga måten han behandlet meg på, andre siden kona hans er sykelig sjalu(med god grunn). Resten har jeg en veldig fin tone med Anonymkode: 739fc...d9e
AnonymBruker Skrevet 13. april 2017 #9 Skrevet 13. april 2017 Første året var det dårlig stemning og han var sur på meg. Jeg skuffet han og jeg var nok ikke så glad i han som jeg burde. Etter ett år gjenopptok vi kontaktet på grunn av felles venner. Var en del sammen, aldri alene. Han forsøkte og få meg tilbake, men det ønsket jeg ikke. Nå har vi ikke kontakt, det er fordi vi ikke møtes via venner som vi gjorde før. Vi lever anderledes begge to. Hadde sagt hei på gaten, kanskje mer. Vi er på gratulasjoner på Facebook bare. Ingen sure miner. Anonymkode: 16fee...f19
AnonymBruker Skrevet 13. april 2017 #10 Skrevet 13. april 2017 Barnefar: nøytralt, mindre og mindre kontakt fordi barna har flyttet. Øvrige ekser: null kontakt. Det er ikke ønske om eller behov for kontakt. Anonymkode: a43d9...7f2
AnonymBruker Skrevet 13. april 2017 #11 Skrevet 13. april 2017 De fra før facebook sin tid er ikke eksisterende. En av dem ville jeg nok hilst på på gaten. En på facebook som liker alt jeg legger ut, men vi har ikke noe kontakt utenom det. Følger ingen exer selv på face. Anonymkode: c46cb...17d
AnonymBruker Skrevet 13. april 2017 #12 Skrevet 13. april 2017 Ikkeeksisterende. Han ene som dumpet meg helt ut av det blå vil jeg absolutt ikke ha noe med å gjøre. Mannen er umulig å stole på. (Han ble effektivt slettet da han noen år etter bruddet ville ha meg som venn på FB.) En annen må jeg på sett og vis forholde meg til, for han jobber nå i samme bygg som jeg. Der er det helt vanlig kollegaforhold. Vi diskuterer kun jobbrelaterte ting når vi må og lar det bli med det. Fungerer helt greit. Anonymkode: 56de6...482
Gjest Raindrops Skrevet 13. april 2017 #13 Skrevet 13. april 2017 Det eksisterer ikke, og det synes jeg er greit, uten at det nødvendigvis er bitterhet der. Jeg har andre relasjoner som er viktigere for meg å opprettholde. En av mine nærmeste venner er riktignok en slags eks, men vi var nære venner før vi krysset grensen, og har uten alt for mye jobb også klart å beholdt vennskapet i ettertid.
Gjest impressa Skrevet 13. april 2017 #14 Skrevet 13. april 2017 Én eks: Lufta dirrer når vi møtes, vi greier ikke å holde fingrene unna hverandre og vi har endt i senga utallige ganger etter det ble slutt. Dessverre er vi så lite kompatible på andre plan at ingen av oss har tenkt tanken på å prøve på nytt. Øvrige ekser: På hils, men ofrer dem ikke en tanke eller følelse.
AnonymBruker Skrevet 13. april 2017 #15 Skrevet 13. april 2017 Bortsett fra noen kortvarige romanser så har jeg bare én ordentlig eks, som jeg var samboer med i flere år. Aldri vært noe dårlig stemning mellom oss, men vi er mer som fjerne bekjente nå. Blir litt vanskelig å tviholde på et nært vennskap når grunnen til at det ble slutt var at vi er ganske ulike som personer og ikke har så mye til felles interessemessig. Da sklir man lett i hver sin retning etter brudd, selv om man i utgangspunktet planla å beholde et godt vennskap. Jeg stopper og slår av en prat hvis jeg ser ham på gata, og gratulerer med bursdagen/store hendelser på FB, men ellers er vi ikke en del av hverandres liv. Vi har begge nye partnere. Anonymkode: 08330...eee
AnonymBruker Skrevet 13. april 2017 #16 Skrevet 13. april 2017 Med den ene er det ikke eksisterende. Han bor i en annen by så vi møter ikke på hverandre tilfeldig heller. Ingen bitre følelser. Bruddet var fint. Den andre slår jeg av en prat med om jeg møter han tilfeldig. Ingen bitterhet der heller. Og sender melding på bursdag og slikt. Anonymkode: cc306...fec
Inwe Skrevet 13. april 2017 #17 Skrevet 13. april 2017 Ikke eksisterende. Han ene døde lenge etter at det ble slutt mellom oss. Før dette hadde vi litt sporadisk kontakt på fb, vi møttes ikke og var ikke venner, men snakket litt tull innimellom. Han andre ville ikke ha mer med meg å gjøre da han skyller meg penger. Jeg så de pengene som en god betaling på å slippe å ha mer med han å gjøre. Vi er ikke fiender, vi bare passer ikke sammen i det hele tatt, hverken som kjærester eller venner. Han har flyttet til England og funnet seg dame der nå.
Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 13. april 2017 #18 Skrevet 13. april 2017 Med mindre man har barn med eksen så er det ingen grunn til og ha noe forhold med dem.
AnonymBruker Skrevet 13. april 2017 #19 Skrevet 13. april 2017 Han første er ikke-eksisterende. Vil ikke være i nærheten av han heller (godt vi bor i forskjellige byer) Nummer to kunne jeg godt hatt et vennskaplig forhold til. Vi er venner på facebook/instagram, men ikke mer kontakt enn det. Vi bor i forskjellige verdensdeler, men hadde jeg skullet dit/han hit så tror jeg vi hadde møttes for en kaffe e.l. Nummer tre... Ville nok hilst, svært platonisk prat. Stoler ikke på han, han lurte meg trill rundt i et par år. Så ønsker ingen kontakt med han i utgangspunktet. Treffer jeg han pga felles venner eller på gaten e.l. ville det vært hei og unngåelse resten av tiden. Anonymkode: 68888...67d
lisske Skrevet 13. april 2017 #20 Skrevet 13. april 2017 Det er ikke så bra. Klarer å snakke om barnet vårt, men grensa går der. Han som gikk og han som synes det er vanskelig å forholde seg til meg av en eller annen merkelig grunn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå