AnonymBruker Skrevet 13. april 2017 #1 Skrevet 13. april 2017 Har skjønt at det er noe tull med Flash og det å se P3 sitt innhold. Jeg får ikke til å se Skam, selv om jeg har lagt til skam.p3.no over en av nettsidene som "allows" flash! Hjelp?? Anonymkode: 23b10...1c1
penny_ Skrevet 13. april 2017 #2 Skrevet 13. april 2017 Prøv å se det her i stedet? https://tv.nrk.no/serie/skam
AnonymBruker Skrevet 13. april 2017 #3 Skrevet 13. april 2017 Bytt nettleser. Anonymkode: 43d39...7ba
AnonymBruker Skrevet 13. april 2017 #4 Skrevet 13. april 2017 TS her. Jeg vil se de daglige oppdateringene og ikke episodene i slutten av uka (er for hekta til å vente)! Verken safari eller explorer vil kjøre det heller... Anonymkode: 23b10...1c1
Sirah Skrevet 13. april 2017 #5 Skrevet 13. april 2017 Så rart! Jeg får det til å funke helt fint i safari. Testet i firefox også. Kan du prøve å laste ned flash på nytt?
Gjest hsv017 Skrevet 13. april 2017 #6 Skrevet 13. april 2017 I staden for å legge inn skam.p3.no som ei godkjent side så trykka eg av på at flash alltid var lov "allow sites to run flash" ogdet har funka til nå i alle fall.
Sirah Skrevet 13. april 2017 #7 Skrevet 13. april 2017 Nå kom jeg på at jeg hadde samme problemet med Safari i høst. Lastet ned flash på nytt og så løste det seg La også inn skam.p3.no slik @hsv017 sier. Firefox funket dog helt fint i høst. Ikke greit når man husker fem minutter av gangen 😂
AnonymBruker Skrevet 13. april 2017 #8 Skrevet 13. april 2017 Ts her Har lasted ned flash ørten ganger, tillater alle sider å bruke flash.. Gjort alle triks i boka. Helt merkelig! Får abstinenser Anonymkode: 23b10...1c1
Sirah Skrevet 13. april 2017 #9 Skrevet 13. april 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ts her Har lasted ned flash ørten ganger, tillater alle sider å bruke flash.. Gjort alle triks i boka. Helt merkelig! Får abstinenser Anonymkode: 23b10...1c1 Det skjønner jeg godt 😱 Merkelig at du ikke får det til.
penny_ Skrevet 13. april 2017 #11 Skrevet 13. april 2017 (endret) Videoene fungerer i inkognitomodus her. Du kan prøve å slette hele loggen din for å få den til å fungere i den "vanlige modusen". Endret 13. april 2017 av penny_
AnonymBruker Skrevet 13. april 2017 #12 Skrevet 13. april 2017 Jeg hadde samme problemet. Har Chrome. NRK hadde en hjelpeside om det ikke virket, hvor jeg gjorde steg for steg for å få det til å virke, uten hell (tillate all Flashavspilling på innstillinger9. Lastet ned Flash ørten ganger. Oppdaterte skam-siden hundre ganger, og plutselig oppdaget jeg noe på adresselinja øverst, et lite ikon som viste en X og noe greier. Trykket der, og der var det altså Flash som ble nektet avspilling. Høyreklikket, mener jeg, og trykket på "allow" etc, og etter det var det i orden. Jeg er ganske sikker på at det ikonet i adresselinja ikke var der hele tiden, men plutselig dukket opp. Jeg aner ikke hvorfor... Dillet mye med innstillingene for Flash, av og på osv. Anonymkode: d2e0d...b94
penny_ Skrevet 13. april 2017 #13 Skrevet 13. april 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde samme problemet. Har Chrome. NRK hadde en hjelpeside om det ikke virket, hvor jeg gjorde steg for steg for å få det til å virke, uten hell (tillate all Flashavspilling på innstillinger9. Lastet ned Flash ørten ganger. Oppdaterte skam-siden hundre ganger, og plutselig oppdaget jeg noe på adresselinja øverst, et lite ikon som viste en X og noe greier. Trykket der, og der var det altså Flash som ble nektet avspilling. Høyreklikket, mener jeg, og trykket på "allow" etc, og etter det var det i orden. Jeg er ganske sikker på at det ikonet i adresselinja ikke var der hele tiden, men plutselig dukket opp. Jeg aner ikke hvorfor... Dillet mye med innstillingene for Flash, av og på osv. Anonymkode: d2e0d...b94 Siden det fungerer i inkognitomodus så kan det hende at du da har avslått denne meldingen tidligere. Om man sletter de filene (loggen) hvor dette svaret er lagret, så vil nok spørsmålet komme opp igjen.
Pinguu Skrevet 13. april 2017 #14 Skrevet 13. april 2017 Instillinger -> Vis avanserte instillinger -> Personvern -> Instillinger for innhold -> Bla ned til Flash. -> "La nettsteder kjøre flash." Dette hjalp meg nylig. Hadde samme problem som deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå