_popcorn_ Skrevet 26. april 2017 #21 Skrevet 26. april 2017 På 24.04.2017 den 9.14, OppNedPåAlt skrev: Kan ikke folk bli litt kreative a? Kan ikke snakke for andre, men blå er min favorittfarge. Men mange blå-nyanser er veldig kalde, eller ikke avslappende. Jeg ønsket ett mørkere rom, gjerne i blått, avslappende, men ikke kaldt. Min bror malte rommet sitt i en mørkere blåfarge ala St Paul for 15 år siden, og siden den gang har jeg drømt om blått soverom. Selv om dette er populære farger som tydeligvis er meget trendy for øyeblikket, så er det ikke nødvendigvis det som styrer folks fargevalg.
Emmelise Skrevet 26. april 2017 #22 Skrevet 26. april 2017 Vi malte det ene kontoret i Krystall (hele rommet altså). Den er blå og grå. Mest blå. Avhengig av tilgang til naturlig lys kan den bli mørk beroligende blå til lys gråblå. Kan du ikke finne en mellomblå farge du syntes er pen også prøve den først. Liker du den ikke eller syntes den er for lys, kan du alltids male hakket mørkere over.
Serafina. Skrevet 26. april 2017 #23 Skrevet 26. april 2017 Jeg har Deco Blue på kjøkkenet og ante ikke at den var så populær da jeg valgte den. Kjøkkeninnredningen er hvit og det samme er tak og lister. Jeg er veldig fornøyd med den kombinasjonen.
OppNedPåAlt Skrevet 26. april 2017 #24 Skrevet 26. april 2017 6 timer siden, _popcorn_ skrev: Kan ikke snakke for andre, men blå er min favorittfarge. Men mange blå-nyanser er veldig kalde, eller ikke avslappende. Jeg ønsket ett mørkere rom, gjerne i blått, avslappende, men ikke kaldt. Min bror malte rommet sitt i en mørkere blåfarge ala St Paul for 15 år siden, og siden den gang har jeg drømt om blått soverom. Selv om dette er populære farger som tydeligvis er meget trendy for øyeblikket, så er det ikke nødvendigvis det som styrer folks fargevalg. Misforstå meg rett, jeg synes blått er nydelig og hadde også lyst på et blått soverom. Men jeg valgte en mørk blå tapet med litt mønster i. Hadde jeg valgt maling, så hadde jeg nok valgt en annen blåfarge enn Deco Blue på trass.
AnonymBruker Skrevet 26. april 2017 #25 Skrevet 26. april 2017 Er det noen som har malt med Sophisticated blue? Og likte du den i så fall? link Anonymkode: cafb4...30c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå