AnonymBruker Skrevet 13. april 2017 #1 Del Skrevet 13. april 2017 Matchet med en dame på Tinder, men hun var litt teit, så jeg slettet henne. Hun oppga brukernavnet hennes på Instagram, og vet hva jeg heter der. Ingen av oss følger den andre. Er det en meldingsfunksjon der, som jeg ikke vet om? Kan hun se navnet mitt, når jeg aldri har rørt evt innstillinger? Helt noob på Instagram. Ikke lagt ut et eneste bilde engang. Anonymkode: 4d89e...5a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2017 #2 Del Skrevet 13. april 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Matchet med en dame på Tinder, men hun var litt teit, så jeg slettet henne. Hun oppga brukernavnet hennes på Instagram, og vet hva jeg heter der. Ingen av oss følger den andre. Er det en meldingsfunksjon der, som jeg ikke vet om? Kan hun se navnet mitt, når jeg aldri har rørt evt innstillinger? Helt noob på Instagram. Ikke lagt ut et eneste bilde engang. Anonymkode: 4d89e...5a6 Ja, du kan sende meldinger på Insta. Hun kan ikke se ditt fulle navn med mindre du har skrevet det i profilen din. Hun kan kun søke opp via brukernavn. Anonymkode: 333e1...eca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2017 #3 Del Skrevet 13. april 2017 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, du kan sende meldinger på Insta. Hun kan ikke se ditt fulle navn med mindre du har skrevet det i profilen din. Hun kan kun søke opp via brukernavn. Anonymkode: 333e1...eca Kan man søke opp via telefonnummer eller face? Anonymkode: be792...d77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #4 Del Skrevet 17. april 2017 Hvis du ikke har gjort noe på innstillinger skal alle du har tlfnr til, mailadresse, og har/har hatt på facebook komme opp som forslag til hven du kan følge. Hvis hun har hatt deg på facebook, og heller ikke har endra på innstillingene så får hun deg opp der. Uansett hvilket instanavn du har. Du må altså inn på innstillinger på insta og enten fjerne denne muligheten (synkronisering av kontakter på facebook etc) eller blokkere dersom du vet instanavnet på hennes konto. Så lenge du ikke har blokkert henne kan hun se bilder. Meldinger kan hun sende og om du vil se de meldingene avhenger av om du har blokkert henne eller ikke Men. Dersom hun søker deg opp på internet versjonen av instagram (ved bruk av instagram.com/****** (navn på konto)) kan hun også finne deg der til tross for blokkering på appen. Litt usikker på hvordan blokkering fungerer der. Antar du ønsker å blokkere så anbefaler deg å blokkere eller å sette kontoen som privat. Er den privat kan hun ikke se hvem du følger og hvem som følger deg, pluss hun må be om å bli godkjent av deg for å kunne følge. Håper dette var til nytte. Anonymkode: 87444...594 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå