AnonymBruker Skrevet 13. april 2017 #1 Del Skrevet 13. april 2017 Hvor ofte syns dere at dere møter noen dere har mye til felles med? For min del er det ekstremt sjeldent. Når jeg møter nye mennesker antar jeg at vi vil være ulike Anonymkode: 44de9...6ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 13. april 2017 #2 Del Skrevet 13. april 2017 (endret) Ytterst sjelden. Er blitt sær, og merker det det bare blir værre med årene. Men er god på "smalltalk" og på å sosialisere, så er ikke noe problem. Det de dype relasjonene jeg jeg sjelpen finner. Endret 13. april 2017 av Perle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2017 #3 Del Skrevet 13. april 2017 I form av en som egentlig og oppriktig forstår mine indre verdier og meg som menneske, ca aldri. Anonymkode: f4d02...8a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2017 #4 Del Skrevet 13. april 2017 Har dere venner som forstår dere på dypere plan? Anonymkode: 44de9...6ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jessica Skrevet 13. april 2017 #5 Del Skrevet 13. april 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Har dere venner som forstår dere på dypere plan? Anonymkode: 44de9...6ad Ingen forstår meg på dypere plan 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 13. april 2017 #6 Del Skrevet 13. april 2017 Veldig sjelden. Har to venninner jeg kan snakke med alt om, disse har jeg hatt "for alltid". I nyere tid er det vel bare samboeren jeg har funnet som jeg har mye til felles med. Ellers har jeg endel overfladiske venner og bekjentskaper. Akkurat sånn jeg liker det egentlig. Noen få nære og flere jeg kan ha det gøy med uten at vi deler alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2017 #7 Del Skrevet 14. april 2017 Fant en via en nettside her før jul som jeg "klikket totalt" med. Fant tonen med en gang. Det var ganske spesielt, men utrolig hyggelig! Det var jo da én person hehe Anonymkode: 42c25...9d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå