Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 12. april 2017 #1 Del Skrevet 12. april 2017 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 12. april 2017 #2 Del Skrevet 12. april 2017 En kar med fotoapparat. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 12. april 2017 #3 Del Skrevet 12. april 2017 Akkurat nå, Nietsoj skrev: En kar med fotoapparat. Ikke mye fantasi her nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 12. april 2017 #4 Del Skrevet 12. april 2017 Jeg er realist og fantasiløs 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2017 #5 Del Skrevet 12. april 2017 Øverste dekk på Titanic... Anonymkode: 4c6d2...d00 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2017 #6 Del Skrevet 13. april 2017 1 time siden, Balian de Ibelin skrev: De ser opp på flere mennesker som står der oppe. De ser litt anspent ut, og er kanskje både spent og nysgjerrig. Kommer det en fasit på hvor bildet er fra, og litt om damene og situasjonen rundt bildet? Anonymkode: 4985b...31b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 13. april 2017 #7 Del Skrevet 13. april 2017 (endret) 8 timer siden, AnonymBruker skrev: De ser opp på flere mennesker som står der oppe. De ser litt anspent ut, og er kanskje både spent og nysgjerrig. Kommer det en fasit på hvor bildet er fra, og litt om damene og situasjonen rundt bildet? Anonymkode: 4985b...31b Vel fasiten er jo ganske kjedelig. De ser opp på han som tar bildet av dem og sikkert flere personer også. Bildet er tatt da de kommer hjem til New York etter og ha reist rundt på Balkan. Personene er forresten Dorothy ( til venstre ) og Lillian Gish ( til høyre ) Jeg vil tippe bildet er fra 1930 tallet Endret 13. april 2017 av Balian de Ibelin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2017 #8 Del Skrevet 13. april 2017 Søster nr 3 Anonymkode: 3ca13...1f6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 13. april 2017 #9 Del Skrevet 13. april 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Søster nr 3 Anonymkode: 3ca13...1f6 Hun eksisterer ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2017 #10 Del Skrevet 13. april 2017 18 minutter siden, Balian de Ibelin skrev: Vel fasiten er jo ganske kjedelig. De ser opp på han som tar bildet av dem og sikkert flere personer også. Bildet er tatt da de kommer hjem til New York etter og ha reist rundt på Balkan. Personene er forresten Dorothy ( til venstre ) og Lillian Gish ( til høyre ) Tusen takk Tusen takk for alle de fine oppgavene du lager og tusen takk for det som du deler God påske Anonymkode: 4985b...31b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2017 #11 Del Skrevet 13. april 2017 26 minutter siden, Balian de Ibelin skrev: Vel fasiten er jo ganske kjedelig. De ser opp på han som tar bildet av dem og sikkert flere personer også. Bildet er tatt da de kommer hjem til New York etter og ha reist rundt på Balkan. Personene er forresten Dorothy ( til venstre ) og Lillian Gish ( til høyre ) Jeg vil tippe bildet er fra 1930 tallet Det tror jeg du har rett i. Jeg fikk lyst til å vite mer om de personene som jeg aldri hadde hørt om før, og jeg leste litt her. https://en.wikipedia.org/wiki/Dorothy_Gish Anonymkode: 4985b...31b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2017 #12 Del Skrevet 13. april 2017 En stor svart penis. Anonymkode: 29015...299 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå