AnonymBruker Skrevet 12. april 2017 #1 Skrevet 12. april 2017 Jeg har vært singel i 1,5 år. Jeg er 34. Min forrige kjæreste/samboer var voldelig, og jeg er igang med rettsak til sommeren. derav og mye til, som dere sikkert forstår, veldig skeptisk til nye menn. Men jeg vil selvsagt treffe den rette før jeg blir både bitter og skrukkete. Og vil gjerne ha hjelp til det. Jeg er også uføretrygdet pga panikklidelse, men går greit stor sett, og det setter vel meg nederst på attraktiv-dating-skalaen? Jeg er veldig for at kvinnen tar seg av hus og hjem, og jeg trives med å oppvartning mannen med mat, rent hus og pulings. Et annet problem er at jeg kjøpte meg leilighet ifjor, etter at jeg endelig kom meg bort fra eksen, og jeg har for vane og havne borti pengeslukende drittsekk er som doper seg/er late/ mener de kan leve på meg-typer. Hva gjør jeg? Anonymkode: 29b9c...f06
Killerkane Skrevet 13. april 2017 #2 Skrevet 13. april 2017 Du justerer preferansene dine for type mannfolk du trives med slik at din siste setning ikke blir reell i fremtiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå