AnonymBruker Skrevet 13. april 2017 #21 Del Skrevet 13. april 2017 Alle menn på Kg er white knights sånn er det bare Anonymkode: 0bdb6...47b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MajorasMaske Skrevet 13. april 2017 #22 Del Skrevet 13. april 2017 Akkurat nå, brownbrown skrev: hahaha, vist du har lest hva jeg faktisk skriver her på forumet, så tror jeg ikke du ville sagt det jeg er langt ifra white knight simp hehehe Ja, ikke sant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MajorasMaske Skrevet 13. april 2017 #23 Del Skrevet 13. april 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Alle menn på Kg er white knights sånn er det bare Anonymkode: 0bdb6...47b NEI, JEG ER IKKE WHITE KNIGHT HVA ER DET DU SNAKKER OM. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brownbrown Skrevet 13. april 2017 #24 Del Skrevet 13. april 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Alle menn på Kg er white knights sånn er det bare Anonymkode: 0bdb6...47b ja og alle kvinner er horer sånn er det bare....avsporing.com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brownbrown Skrevet 13. april 2017 #25 Del Skrevet 13. april 2017 Akkurat nå, MajorasMaske skrev: NEI, JEG ER IKKE WHITE KNIGHT HVA ER DET DU SNAKKER OM. har du drukket ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MajorasMaske Skrevet 13. april 2017 #26 Del Skrevet 13. april 2017 Akkurat nå, brownbrown skrev: har du drukket ? Nei, da blir jeg så tullete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brownbrown Skrevet 13. april 2017 #27 Del Skrevet 13. april 2017 Akkurat nå, MajorasMaske skrev: Nei, da blir jeg så tullete. du må huske å slå av caps lock Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MajorasMaske Skrevet 13. april 2017 #28 Del Skrevet 13. april 2017 Akkurat nå, brownbrown skrev: du må huske å slå av caps lock NEI, DET ER CRUISECONTROLL FOR DE KULE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2017 #29 Del Skrevet 13. april 2017 "Mikropenis" Anonymkode: 3ed51...ab0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brownbrown Skrevet 13. april 2017 #30 Del Skrevet 13. april 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: "Mikropenis" Anonymkode: 3ed51...ab0 @MajorasMaske har du mikropenis ? XD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2017 #31 Del Skrevet 13. april 2017 1 minutt siden, brownbrown skrev: ja og alle kvinner er horer sånn er det bare....avsporing.com Kg er oppsamling av white knights og horer. Det er den uendlige syklusen som gir inntekt i form av reklamring av hudprodukter Anonymkode: 0bdb6...47b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MajorasMaske Skrevet 13. april 2017 #32 Del Skrevet 13. april 2017 Akkurat nå, brownbrown skrev: @MajorasMaske har du mikropenis ? XD ingen kommentar.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2017 #33 Del Skrevet 13. april 2017 25 minutter siden, MajorasMaske skrev: Noen er bitter.. Jeg er ikke bitter. Jeg mener betingelsene for ekteskapet skal settes av ektefellene, og ikke av loven. Da unngår man særeie og partene har tattt diskusjonen grundig før ekteskapet inngås. Jeg mener så alvorlige ting skal reguleres av partene og ikke av loven. Enkelt og greit. Anonymkode: ad5f1...15c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2017 #34 Del Skrevet 13. april 2017 Visste du ikke at ull skal vaskes på 30 grader? Anonymkode: 3ed51...ab0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2017 #35 Del Skrevet 13. april 2017 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kg er oppsamling av white knights og horer. Det er den uendlige syklusen som gir inntekt i form av reklamring av hudprodukter Anonymkode: 0bdb6...47b Lol. Ok, jeg lo av egen kommentar, men folk på kg ville sannsynligvis tatt det seriøst såh Anonymkode: 0bdb6...47b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2017 #36 Del Skrevet 13. april 2017 Fyfaen du er stygg i trynet ass! Anonymkode: b398d...185 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2017 #37 Del Skrevet 13. april 2017 "Jeg klarer ikke ta deg seriøst når du har øre-hår som kommer ut av øre ditt" Anonymkode: 986d1...fd7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 13. april 2017 #38 Del Skrevet 13. april 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: "Nei, Ekteskap er ikke noe for meg" Heier på henne. Anonymkode: ad5f1...15c Tvilsomt med tanke på at de allerede er gift. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 13. april 2017 #39 Del Skrevet 13. april 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er kvinne og mener ektaskap bør avskaffes. Man kan gjerne stifte familie, men fadesen med ekteskap kan folk skare seg for. Anonymkode: ad5f1...15c 12 timer siden, MajorasMaske skrev: Noen er bitter.. Å kom igjen man trenger ikke være bitter fordi man er i mot ekteskap. Jeg mener også at ekteskap er noe tull og at det ikke er nødvendig. Folk kan fint være sammen uten å gifte seg. jeg mener det er vel ingen som begynner og elske en person mer fordi man gifter seg. Det blir litt for dumt og si at man er bitter bare fordi man ikke har en drøm om å gifte seg. Eller ser poenget med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 13. april 2017 #40 Del Skrevet 13. april 2017 (endret) Bare for å si hvem denne mannen og kvinnen er Personene på bildet er Guillaume, Arvestorhertug av Luxembourg og hans kone Stéphanie. Arvestorhertuginne av Luxembourg. Altså det framtidige Stor Hertug paret av Luxembourg. Endret 13. april 2017 av Balian de Ibelin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå