Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 12. april 2017 #1 Del Skrevet 12. april 2017 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2017 #2 Del Skrevet 12. april 2017 Du minner meg om mamma Anonymkode: d92f9...f5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Callisto83 Skrevet 12. april 2017 #3 Del Skrevet 12. april 2017 Jeg tror det er mannen som nettopp har sagt noe til kvinnen. Kanskje "What? Jeg er jo også på KG forumet"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2017 #4 Del Skrevet 12. april 2017 Begge disse personene lever i en overfladisk verden der begge leter etter det livet som gir mest status. Han vil ha en pen dame å skryte av, hun vil ha en rik mann hun kan leve av. Anonymkode: 0bdb6...47b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GratefulOctopus Skrevet 12. april 2017 #5 Del Skrevet 12. april 2017 Hun virker nærmest litt mistenksom, skeptisk eller usikker. Men hun er allikevel åpen og forholdsvis mild i ansiktet. Kanskje han har sagt noe hun er uenig i, noe litt generelt sært, eller kanskje han flørter med henne eller sier noe litt vulgært? Skjønt det virker som at de kjenner hverandre. De ser ikke ut til å være helt fremmede for hverandre. Det ser ut som han akkurat har begynt på den første setningen i det eventuelt sære, flørtete eller vulgære, ettersom uttrykket hennes også er litt avventende. Kanskje bildet er tatt akkurat i det han sa "Har du hørt den om svensken, dansken og....", eller "Visste du at den polske kongen allerede på 1200-tallet hadde et fullt brukbart helikopter?", eller "Gjorde det vondt da du falt ned fra himmelen?", og hun blir litt usikker, og lurer på hvordan fortsettelsen blir. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 12. april 2017 #6 Del Skrevet 12. april 2017 Hvorfor lar du skjegget vokse? Du vet at jeg ikke kan fordra å kysse en skjeggete mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 12. april 2017 #7 Del Skrevet 12. april 2017 Akkurat nå, GratefulOctopus skrev: Hun virker nærmest litt mistenksom, skeptisk eller usikker. Men hun er allikevel åpen og forholdsvis mild i ansiktet. Kanskje han har sagt noe hun er uenig i, noe litt generelt sært, eller kanskje han flørter med henne eller sier noe litt vulgært? Skjønt det virker som at de kjenner hverandre. De ser ikke ut til å være helt fremmede for hverandre. Det ser ut som han akkurat har begynt på den første setningen i det eventuelt sære, flørtete eller vulgære, ettersom uttrykket hennes også er litt avventende. Kanskje bildet er tatt akkurat i det han sa "Har du hørt den om svensken, dansken og....", eller "Visste du at den polske kongen allerede på 1200-tallet hadde et fullt brukbart helikopter?", eller "Gjorde det vondt da du falt ned fra himmelen?", og hun blir litt usikker, og lurer på hvordan fortsettelsen blir. De kjenner hverandre nok veldig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2017 #8 Del Skrevet 13. april 2017 "Tuller du eller?" Anonymkode: cb8de...3ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2017 #9 Del Skrevet 13. april 2017 Neitakk Anonymkode: 5309c...6d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2017 #10 Del Skrevet 13. april 2017 "Nei, Ekteskap er ikke noe for meg" Heier på henne. Anonymkode: ad5f1...15c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brownbrown Skrevet 13. april 2017 #11 Del Skrevet 13. april 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: "Nei, Ekteskap er ikke noe for meg" Heier på henne. Anonymkode: ad5f1...15c tipper på det var mannen som sa det isåfall, da kvinner flest vil gifte seg og få familie iforhold til menn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2017 #12 Del Skrevet 13. april 2017 1 time siden, brownbrown skrev: tipper på det var mannen som sa det isåfall, da kvinner flest vil gifte seg og få familie iforhold til menn Anonymkode: 5309c...6d5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brownbrown Skrevet 13. april 2017 #13 Del Skrevet 13. april 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 5309c...6d5 stemmer det ikke ? giftemål og familie er noe som kvinner prioriterer mest og først iforhold til menn. ingenting gale i det. det er også en av grunnen til at vi leser artikkler i dagbladet og vg nå fortiden at 1av 4 menn over 40 ikke har barn, fordi mange ikke vil, eller vil leve annerledes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 13. april 2017 #14 Del Skrevet 13. april 2017 Jeg tror hun sier Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2017 #15 Del Skrevet 13. april 2017 6 minutter siden, brownbrown skrev: tipper på det var mannen som sa det isåfall, da kvinner flest vil gifte seg og få familie iforhold til menn Jeg er kvinne og mener ektaskap bør avskaffes. Man kan gjerne stifte familie, men fadesen med ekteskap kan folk skare seg for. Anonymkode: ad5f1...15c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MajorasMaske Skrevet 13. april 2017 #16 Del Skrevet 13. april 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg er kvinne og mener ektaskap bør avskaffes. Man kan gjerne stifte familie, men fadesen med ekteskap kan folk skare seg for. Anonymkode: ad5f1...15c Noen er bitter.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brownbrown Skrevet 13. april 2017 #17 Del Skrevet 13. april 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er kvinne og mener ektaskap bør avskaffes. Man kan gjerne stifte familie, men fadesen med ekteskap kan folk skare seg for. Anonymkode: ad5f1...15c hvorfor syns du det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brownbrown Skrevet 13. april 2017 #18 Del Skrevet 13. april 2017 11 minutter siden, MajorasMaske skrev: Noen er bitter.. gi deg. la oss høre hva hun har å si. jeg syns også i mange tilfeller ekteskap er unødvendig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MajorasMaske Skrevet 13. april 2017 #19 Del Skrevet 13. april 2017 Akkurat nå, brownbrown skrev: gi deg. la oss høre hva hun har å si. jeg syns også i mange tilfeller ekteskap er unødvendig White knighting gir deg ikke fitte, dropp det pliis. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brownbrown Skrevet 13. april 2017 #20 Del Skrevet 13. april 2017 (endret) 2 minutter siden, MajorasMaske skrev: White knighting gir deg ikke fitte, dropp det pliis. hahaha, vist du har lest hva jeg faktisk skriver her på forumet, så tror jeg ikke du ville sagt det jeg er langt ifra white knight simp hehehe. men jeg tar poenget ditt og er enig med deg. men jeg vil gjerne høre hennes påstand da jeg også syns ekteskap i mange tilfeller er unødvendig.....her har du et whote knight meme haha Endret 13. april 2017 av brownbrown Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå