Gjest Anonymous Skrevet 20. desember 2004 #1 Del Skrevet 20. desember 2004 døde i natt rett før 4, han ble 87 år gammel.Så nå har han reist til farmor der de igjen kan bygge seg et slott og være i lag igjen, etter 9 års adskillelse.Mens jeg sitter her med sorgen og viten om at jeg aldri mer skal se han i livet.Men jeg er så glad for at han var min farfar, og at han var oldefarfar til mine barn.Tusen takk for alt kjære farfar.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 20. desember 2004 #2 Del Skrevet 20. desember 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 20. desember 2004 #3 Del Skrevet 20. desember 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 21. desember 2004 #4 Del Skrevet 21. desember 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Phair Skrevet 21. desember 2004 #5 Del Skrevet 21. desember 2004 Godt å vite at han ikke er alene da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. desember 2004 #6 Del Skrevet 21. desember 2004 Kondolerer. Alltid vondt å miste nære familiemedlemmer og for mange forsterkes sorgen av julen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. desember 2004 #7 Del Skrevet 22. desember 2004 Igår var vi på liksskue, og 2 av barna mine var med (2 styk ville ikke).De synes det var veldig fint å se oldefaren , de hjalp til med å bre over laken og legge kistelokket på og skru igjen,tror det hjalp de mye i sorg prossensen.Så nå skal vi snart gå å kjøpe en engel å sette på graven etter begravelsen. tusen takk til dere som skrev/ ga en klem (jeg er tråd starter) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devana Skrevet 22. desember 2004 #8 Del Skrevet 22. desember 2004 Kondolerer... :-( Morfaren min døde lille julaften for noen år siden, og det ble en ekstra vanskelig jul, men jeg tror det er bra for barna dine å ha fått vært med på å se oldefaren sin, tror det kan hjelpe mye senere :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå