AnonymBruker Skrevet 12. april 2017 #3 Skrevet 12. april 2017 En mann som føler han har ingenting å miste. En kvinne som vet Anonymkode: 0ca32...e34
GratefulOctopus Skrevet 12. april 2017 #4 Skrevet 12. april 2017 9 minutter siden, Mayana skrev: Mannen har glemt å lukke smekken Tenkte noe lignende. Det ser ut til at begges oppmerksomhet er rettet mot mannens skritt. Kanskje han har hatt et "uhell"? 1
Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 12. april 2017 #5 Skrevet 12. april 2017 Akkurat nå, Mayana skrev: Mannen har glemt å lukke smekken Nei Akkurat nå, AnonymBruker skrev: En mann som føler han har ingenting å miste. En kvinne som vet Anonymkode: 0ca32...e34 Vel du har halvveis. Du har rett i at kvinnen vet.
AnonymBruker Skrevet 13. april 2017 #6 Skrevet 13. april 2017 Hun finner ut at han har micropenis. Anonymkode: 4be77...122
Gjest Mayana Skrevet 13. april 2017 #7 Skrevet 13. april 2017 Han skal prøve å ta helikopteren uten å vrikke på hoftene
Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 13. april 2017 #8 Skrevet 13. april 2017 Nei Dette er fasiten Han skal drepe henne fordi hans elskerinne har bedt han om det. Men han ombestemmer seg og hun vet at han har tenkt og drepe henne. Hun vet at han planla og drepe henne. Det er hva som foregår.
An0nymBruker Skrevet 13. april 2017 #9 Skrevet 13. april 2017 Akkurat nå, Balian de Ibelin skrev: Nei Dette er fasiten Han skal drepe henne fordi hans elskerinne har bedt han om det. Men han ombestemmer seg og hun vet at han har tenkt og drepe henne. Hun vet at han planla og drepe henne. Det er hva som foregår. Åh, men dette er fra en film, og ikke i virkeligheten? Jeg synes at det var noe veldig dystert med bildet, før du fortalte om dette.
Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 13. april 2017 #10 Skrevet 13. april 2017 Akkurat nå, An0nymBruker skrev: Åh, men dette er fra en film, og ikke i virkeligheten? Jeg synes at det var noe veldig dystert med bildet, før du fortalte om dette. Ja det er fra en film. Det er fra filmen Sunrise: A Song of Two Humans fra 1927. En av de beste stumfilmene som er laget
An0nymBruker Skrevet 13. april 2017 #11 Skrevet 13. april 2017 (endret) 34 minutter siden, Balian de Ibelin skrev: Ja det er fra en film. Det er fra filmen Sunrise: A Song of Two Humans fra 1927. En av de beste stumfilmene som er laget Tusen takk Det er så fint at du deler så mye med oss Endret 13. april 2017 av An0nymBruker
Gjest +LillePersille+ Skrevet 13. april 2017 #12 Skrevet 13. april 2017 20 minutter siden, Balian de Ibelin skrev: Ja det er fra en film. Det er fra filmen Sunrise: A Song of Two Humans fra 1927. En av de beste stumfilmene som er laget Jaha ja. Er dette et forsøk på snik-kulturisering av kgs brukere?
Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 13. april 2017 #13 Skrevet 13. april 2017 8 minutter siden, +LillePersille+ skrev: Jaha ja. Er dette et forsøk på snik-kulturisering av kgs brukere? Dette er bare begynnelsen på min plan om å snik-kulturisere verden. Først KG så Norge så Skandinavia så Europa så verden. Eller så gjør jeg det bare fordi jeg føler for det og det er den eneste grunnen til det.
Gjest +LillePersille+ Skrevet 13. april 2017 #14 Skrevet 13. april 2017 2 minutter siden, Balian de Ibelin skrev: Dette er bare begynnelsen på min plan om å snik-kulturisere verden. Først KG så Norge så Skandinavia så Europa så verden. Eller så gjør jeg det bare fordi jeg føler for det og det er den eneste grunnen til det.
GratefulOctopus Skrevet 13. april 2017 #15 Skrevet 13. april 2017 5 timer siden, Balian de Ibelin skrev: Nei Dette er fasiten Han skal drepe henne fordi hans elskerinne har bedt han om det. Men han ombestemmer seg og hun vet at han har tenkt og drepe henne. Hun vet at han planla og drepe henne. Det er hva som foregår. Kult. Fortsett med dette! Men er det sånn at det er en fasit til alle bildene du legger ut på denne måten, liksom? Det er ikke bare helt random bilder? 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2017 #16 Skrevet 13. april 2017 zombie on board Anonymkode: 00b49...804
Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 13. april 2017 #17 Skrevet 13. april 2017 Akkurat nå, GratefulOctopus skrev: Kult. Fortsett med dette! Men er det sånn at det er en fasit til alle bildene du legger ut på denne måten, liksom? Det er ikke bare helt random bilder? Nei jeg har ikke fasit på alle bildene. Bare på noen av dem. Noen av dem er bare random. Men jeg kommer nok ikke til å forsette med det.
GratefulOctopus Skrevet 13. april 2017 #18 Skrevet 13. april 2017 10 minutter siden, Balian de Ibelin skrev: Nei jeg har ikke fasit på alle bildene. Bare på noen av dem. Noen av dem er bare random. Men jeg kommer nok ikke til å forsette med det. Okay. Hvorfor skal du ikke fortsette? Det virker som det er flere som liker det? 1
Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 13. april 2017 #19 Skrevet 13. april 2017 Akkurat nå, GratefulOctopus skrev: Okay. Hvorfor skal du ikke fortsette? Det virker som det er flere som liker det? Føler ikke for det. Men om folk liker det så kan de jo bare lage slike tråder selv.
GratefulOctopus Skrevet 13. april 2017 #20 Skrevet 13. april 2017 9 minutter siden, Balian de Ibelin skrev: Føler ikke for det. Men om folk liker det så kan de jo bare lage slike tråder selv. Fair enough. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå