AnonymBruker Skrevet 12. april 2017 #1 Skrevet 12. april 2017 Jeg har inntrykk av at en ny generasjon med mennesker som isolerer seg og holder seg for seg selv begynner å tre frem. Dette er mennesker i din familie eller vennekrets som trekker seg tilbake og isolerer seg fra andre mennesker. De har ikke så mye til felles med andre, de føler seg fremmend og annerledes. Hva er konsekvensene av et samfunn som krever mer og mer? Betyr det at vi får et samfunn der de mest kreative og inteliigente overlever, eller skyver vi inteligente og kreative sjeleri bakgrunnen og inn i fattigdom og selvhat? Anonymkode: 79fd3...f76 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2017 #2 Skrevet 12. april 2017 De som er mindre selvhevdende med liten selvtillit blir skjøvet i bakgrunnen. Anonymkode: c4a0c...e52
AnonymBruker Skrevet 12. april 2017 #3 Skrevet 12. april 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har inntrykk av at en ny generasjon med mennesker som isolerer seg og holder seg for seg selv begynner å tre frem. Dette er mennesker i din familie eller vennekrets som trekker seg tilbake og isolerer seg fra andre mennesker. De har ikke så mye til felles med andre, de føler seg fremmend og annerledes. Hva er konsekvensene av et samfunn som krever mer og mer? Betyr det at vi får et samfunn der de mest kreative og inteliigente overlever, eller skyver vi inteligente og kreative sjeleri bakgrunnen og inn i fattigdom og selvhat? Anonymkode: 79fd3...f76 Samfunnet dyrker narssisister og narssisistiske-egenskaper. Det finnes masse dokumentarer om det.. Jeg tror de beste menneskene i dagens samfunn har lett for å kaste seg av. Anonymkode: e9489...a2a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå