Gjest Flyttebil Skrevet 12. april 2017 #1 Skrevet 12. april 2017 vil kanskje like denne animeen. Muligens noen som tenker at anime/ tegne film er for barn, men noen animeer tar for seg veldig voksne tema og filosofi. Noen animeer tar for seg tema eller har lignende atmosfære som noen tvserier. TV: Black Mirror Anime: No longer human/ Ningen Shikkaku Shinsekai yori -- TV: Fringe, Criminal Minds Anime: Monster --- TV: House Anime: Tanya the evil/ Youjo Senki
Gjest Flyttebil Skrevet 12. april 2017 #2 Skrevet 12. april 2017 Mystery/ action: Attack on Titan Psycho Pass -- Meningen med tråden er at man anbefaler animeer som har lignende atmosfære/ problemstilling eller lignende som en anime. I tilfelle det var uklart. Nevner noen serier som er populære som jeg ikke likte personlig.
Gjest Flyttebil Skrevet 12. april 2017 #3 Skrevet 12. april 2017 Ok, jeg innrømmer at jeg kjeder meg, Så jeg vil fortelle litt om anime-ene Youjo Senki handler om en mann som ser på livet på en ganske rasjonell måte. En dag møter han en skapning som hevder han er gud, hovedpersonen kaller denne personen X og nekter å annerkjenne han som gud da han ser på dette som irrasjonelt og tåpelig. Denne animeen passer for alle some avfeier menneskets emosjonelle natur. Shinsekai yori stiller spørsmål ved hva det vil si å være menneske No Longer Human tar for seg de mer dystre sider ved menneskets eksistens Anbefaler å google ordet "nyaa"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå