Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg prøver å gå ned i vekt å føler jeg går opp i vekt da. Jeg er 1.57 cm og veier 59kg. 

Jeg har alltid veid mellom 50-55, mesteparten 55. Jeg prøver å gå ned i vekt å spiser mer grønnsaker ogsånt. 

Men jeg går fremdeles opp i vekt? Kan jeg være gravid uten sympoter? 

Anonymkode: a2c4d...80e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

For lite info til å gi deg noe svar...

Anonymkode: 3cf0c...782

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men jeg går fremdeles opp i vekt? Kan jeg være gravid uten sympoter? 

Anonymkode: a2c4d...80e

Spørsmål 1 kan ingen her svare på. Spørsmål 2 er vel fysisk mulig under visse omstendigheter, i hvertfall i følge enkelte ukebladartikler. 

Anonymkode: f409b...5bc

• Liker 1
Skrevet

Om du er gravid kan bare en test svare på. 

Hvorfor du ikke går ned i vekt trenger man mer info for å svare på. Hva spiser du annet enn grønnsaker? Det hjelper nemlig ikke å fylle på med grønnsaker om du fortsatt spiser det samme. Er du i mye aktivitet? Mer aktivitet gjør at du kan spise mer. 

Gjest BlandaDrops
Skrevet

Kcals in vs kcals out, så enkelt likevel så vanskelig er dette med vekt..

Skrevet

Prøv lavkarbo :) Om du er gravid, kan ikke vi gi deg svaret på. Man kan gå ned i vekt selv om man er gravid. Men som jeg sa: prøv lavkarbo, og tenk over hvor store mengder salt du får i deg.

• Liker 1
Gjest BlandaDrops
Skrevet
2 minutter siden, Silje Lien skrev:

Prøv lavkarbo :) Om du er gravid, kan ikke vi gi deg svaret på. Man kan gå ned i vekt selv om man er gravid. Men som jeg sa: prøv lavkarbo, og tenk over hvor store mengder salt du får i deg.

Vektreduksjon under svangerskap er noe hun må drøfte med fastlegen sin ikke tilfeldige folk på KG.

Skrevet
11 minutter siden, BlandaDrops skrev:

Vektreduksjon under svangerskap er noe hun må drøfte med fastlegen sin ikke tilfeldige folk på KG.

Absolutt. Det jeg prøvde å si er at om hun ikke går ned i vekt, så er ikke det nødvendigvis fordi hun er gravid.

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, BlandaDrops skrev:

Jeg tror ikke det var det som var poenget.

TS spør om grunnen til at hun ikke går ned i vekt er graviditet, og lurer på om hun kan være gravid uten symptomer. (Med andre ord, TS bare lufter tankene sine.)

Silje Lien sier bare at det er mulig å gå ned i vekt selv om man er gravid. Dermed er det ikke sikkert at det er en graviditet som er årsaken til mangel på vektnedgang hos TS. Hun sier ikke at TS bør fortsette å slanke seg selv om hun er gravid.

Anonymkode: 25181...e51

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, Silje Lien skrev:

Lavkarbo er ikke løsningen for alle.

Jeg vil heller anbefale TS å prøve et semivegetarisk kosthold. Det har funket som bare det for meg, ned 15 kg siden jul, det vil si 4,3 kg per måned. Lavkarbo gjorde meg bare dårlig og jeg la til og med på meg noen kilo.

wfpb-food-pyramid.png

Jeg spiser kjøtt, fisk, egg og ost i små mengder i tillegg til å følge denne pyramiden.

Anonymkode: d3b6e...094

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lavkarbo er ikke løsningen for alle.

Jeg vil heller anbefale TS å prøve et semivegetarisk kosthold. Det har funket som bare det for meg, ned 15 kg siden jul, det vil si 4,3 kg per måned. Lavkarbo gjorde meg bare dårlig og jeg la til og med på meg noen kilo.

wfpb-food-pyramid.png

Jeg spiser kjøtt, fisk, egg og ost i små mengder i tillegg til å følge denne pyramiden.

Anonymkode: d3b6e...094

Jeg personlig slenger meg på den du siterte og anbefaler også lavkarbo.

MEN som du sier, så er det ikke løsningen for alle. Man må bare prøve det man har lyst til og se om det fungerer. :) 

Anonymkode: 25181...e51

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...