Gå til innhold

Tips til blowjob-triks?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kunne gjerne trengt litt inspirasjon, tips og triks når det gjelder blowjob. Min kjære elsker det når jeg suger han men det blir litt ensformig i lengden når vi gjør det nesten hver dag. Har spurt om han vil jeg skal gjøre noe annerledes, men fikk ingen inspill her. Selv om det er bra kan det alltids bli bedre, å jeg vil gjerne glede han litt ekstra på jublileumet vårt i helgen.

Vet det er individuelt hva gutter liker, men kom gjerne med tips til hva jeg kan prøve! Får den helt ned uten å "gagge" å vil gjerne variere litt mer en å bare suge opp og ned. han liker også å komme i munnen min. Alle tips mottas!!

takk:)

Anonymkode: 73522...197

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du merker jo hans reaksjon på hva han liker når du gjør ulike ting. Å gi blowjob betyr ikke at du skal stappe hele greia ned i halsen og gjøre dette inn og ut. Penis er mest følsom på hodet uansett, så menn flest vil synes det er mye bedre hvis man fokuserer med tungen på hodet. 

Anonymkode: c50f8...968

AnonymBruker
Skrevet

Ta ein isbeta i monnen når du suge.

Anonymkode: 7e567...915

• Liker 2
Skrevet

Lat som du slikker en softis :essen2:

AnonymBruker
Skrevet

Putt munnen halvfull av små vingummi godiser, sutt på disse et par minutter----> insert cock ;-)

Anonymkode: 6ee8a...2c8

AnonymBruker
Skrevet

Hva med å sjonglere, det er alltid en slager

Anonymkode: 2dc4b...d38

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du merker jo hans reaksjon på hva han liker når du gjør ulike ting. Å gi blowjob betyr ikke at du skal stappe hele greia ned i halsen og gjøre dette inn og ut. Penis er mest følsom på hodet uansett, så menn flest vil synes det er mye bedre hvis man fokuserer med tungen på hodet. 

Anonymkode: c50f8...968

En jente som ga meg en BJ var mest opptatt av å slike rundt på toppen av penishodet. Rundt og rundt. Det ga meg nesten ingenting. Skal jeg komme må jeg ha rask BJ. Inn og ut. Vakum.

Skrevet

Snurr (i mangel på bedre ord, twirl kanskje..?) tunga rundt kontinuerlig samtidig som du suger 😊

Skrevet

Varierer mellom å suge skikkelig (altså med vakum), deep troathe, suge baller, slikke på området mellom anus og ballene, fingre i rumpa, runking og sleiking på penis. Alt ettesom hva jeg føler for og hvordan han nyter der og da. Samboeren er iallefall fornøyd med behandlingen.

• Liker 3
Gjest Overrasket
Skrevet

En ting du kan forsøke er at du i hovesak er rolig og at han får føre penis slik han selv vil i din munn. Altså at han står for bevegelsene. Da lærer du fort hva han liker best, tipper jeg. 

AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, Overrasket skrev:

En ting du kan forsøke er at du i hovesak er rolig og at han får føre penis slik han selv vil i din munn. Altså at han står for bevegelsene. Da lærer du fort hva han liker best, tipper jeg. 

Enig i dette.

Min elsker digger å knulle meg i munnen. Jeg ligger på ryggen med hodet på puta og han sitter over meg og jokker meg i munnen. 

Anonymkode: f0b27...4a0

• Liker 1
Gjest Overrasket
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig i dette.

Min elsker digger å knulle meg i munnen. Jeg ligger på ryggen med hodet på puta og han sitter over meg og jokker meg i munnen. 

Ja, akkurat. Jeg mener, det må ikke være så hardt, tvert i mot kan det godt være sakte og forsiktig og litt utforskende. Spørs på hva hvert enkelt liker. 

Gjest BlandaDrops
Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig i dette.

Uff, hørtes utrivelig ut.

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, BlandaDrops skrev:

Uff, hørtes utrivelig ut.

Nei, det er ikke det. Jeg tilfredsstillier meg selv samtidig, og jeg alpper jo helt av i kroppen.

Det er ikke hardt og voldsomt, det er bare en litt annen vri :) 

• Liker 1
Skrevet

Bruk lepper og tunge på hodet, å ta hele skaftet inn i munnen er ikke spesielt godt hverken for han eller for deg.

Hele undersida av penis er veldig følsom fra pungen opp til hodet. Utforsk med tunga di!

Stryk undersida av penis med fingertuppene mens du suger på hodet. Fint å ha på litt glidemiddel, føles deilig. Følg urinrøret inn i pungen. Her er det noen små muskler som presser ut sæden. Finner du rette punktet å massere der nede er du garantert suksess! Spør han om hvor det føles godt.

Lykke til!

Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan suger man med vakuum?

Anonymkode: 6fb31...a14

Skrevet

Spiss tunge rundt omkring på hele utstyret. Da hardner jeg bra til 😀

Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan suger man med vakuum?

Anonymkode: 6fb31...a14

Du rett og slett suger. Litt som når du drikker med et sugerør.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...