AnonymBruker Skrevet 12. april 2017 #1 Skrevet 12. april 2017 ble konisert forrige fredag (5 dager siden) og har hatt lys rosa utflod siden. Idag derimot blør det friskt rødt og jeg fikk nettopp endel koagulert blod i doskåla... fiska det opp og det er endel. Er usikker på om dette er vanlig? Eller bør jeg ringe inn? Jeg har helt angst for gynekologiske undersøkelser så håper virkelig at dette er vanlig... Skulle hatt menstruasjon men har hoppet over etter råd fra gynekologen og har ikke fått mellomblødninger av dette tidligere. Anonymkode: 7b2bd...d60
AnonymBruker Skrevet 12. april 2017 #2 Skrevet 12. april 2017 Du skal ha fått med deg et "nødtelefonnummer" du skal ringe dersom situasjoner som denne oppstår. Alternativt fått beskjed om å ringe sykehusets sentralbord eller andre. Legevakten er døgnåpen. Hvorfor gjør du ikke det? Ved blødninger etter operasjoner setter man seg vanligvis ikke til og venter på et svar fra legfolk på nettet, man kontakter helse. Anonymkode: e9b9f...147
AnonymBruker Skrevet 12. april 2017 #3 Skrevet 12. april 2017 Kanskje det er en slags rur som har løsna? Anonymkode: 7384d...9f8
AnonymBruker Skrevet 12. april 2017 #4 Skrevet 12. april 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du skal ha fått med deg et "nødtelefonnummer" du skal ringe dersom situasjoner som denne oppstår. Alternativt fått beskjed om å ringe sykehusets sentralbord eller andre. Legevakten er døgnåpen. Hvorfor gjør du ikke det? Ved blødninger etter operasjoner setter man seg vanligvis ikke til og venter på et svar fra legfolk på nettet, man kontakter helse. Anonymkode: e9b9f...147 TS. ser hva du vil frem til og er enig med deg forsåvidt. Men for meg tok det 2 vival for å klare å gjennomføre inngrepet så det skremmer livet av meg og kanskje måtte inn igjen. MEN jeg har nå ringt inn til sykehuset og snakket med vakthavende gynekolog på kvinneklinikken. Fikk beskjed om at jeg skal se det an Kan være sårskorpe som har løsnet litt tidligere enn vanlig, men hun var ikke engstelig. Anonymkode: 7b2bd...d60
AnonymBruker Skrevet 12. april 2017 #5 Skrevet 12. april 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje det er en slags rur som har løsna? Anonymkode: 7384d...9f8 Det tippet hun gynekologen at det kanskje kunne være (da har det isåfall skjedd litt tidligere enn vanlig) . Så skal se det an. Takk for svar. Anonymkode: 7b2bd...d60
AnonymBruker Skrevet 12. april 2017 #6 Skrevet 12. april 2017 Gå på doktoronline å still gratis spørsmål til gynekolog Mette Moen. Hun svarer alltid. Veldig dyktig overlege gynekologi. Anonymkode: cd629...dfc
AnonymBruker Skrevet 12. april 2017 #7 Skrevet 12. april 2017 PS! Syns du er kjempemodig som turte å gjennomføre en konisering. Håper aldri jeg må det en dag. Grøss.. God bedring. Anonymkode: cd629...dfc
Lykkerusen Skrevet 12. april 2017 #8 Skrevet 12. april 2017 (endret) 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: PS! Syns du er kjempemodig som turte å gjennomføre en konisering. Håper aldri jeg må det en dag. Grøss.. God bedring. Anonymkode: cd629...dfc Enig med anonymbruker:) Endret 12. april 2017 av Lykkerusen
AnonymBruker Skrevet 12. april 2017 #9 Skrevet 12. april 2017 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: PS! Syns du er kjempemodig som turte å gjennomføre en konisering. Håper aldri jeg må det en dag. Grøss.. God bedring. Anonymkode: cd629...dfc Har man noe valg når konisering er anbefalt? 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS. ser hva du vil frem til og er enig med deg forsåvidt. Men for meg tok det 2 vival for å klare å gjennomføre inngrepet så det skremmer livet av meg og kanskje måtte inn igjen. MEN jeg har nå ringt inn til sykehuset og snakket med vakthavende gynekolog på kvinneklinikken. Fikk beskjed om at jeg skal se det an Kan være sårskorpe som har løsnet litt tidligere enn vanlig, men hun var ikke engstelig. Anonymkode: 7b2bd...d60 Beroligende i tillegg til lokal bedøvelse er ganske så vanlig ved konisering. Fint du fikk svar fra sykehuset. Anonymkode: e9b9f...147
AnonymBruker Skrevet 12. april 2017 #10 Skrevet 12. april 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har man noe valg når konisering er anbefalt? Anonymkode: e9b9f...147 Selvsagt har man valg. Norge er generelt kjappe med å konisere, mot andre land hvor det er mer vanlig å øke frekvensen på celleprøver en periode, og se det an. Med det sagt, jeg hadde uten tvil valgt konisering i stedet for å gå gjennom GU flere ganger i året over lengre tid. Anonymkode: 8fcdd...78f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå