AnonymBruker Skrevet 12. april 2017 #1 Skrevet 12. april 2017 Jeg har frem til nå vist storyen min til alle venner på Snap. Idag ville jeg utelukke noen fra å se den så jeg gikk inn på "Egendefinert". Da ser jeg at noen av vennene mine står med rødt kryss der hvor man skal huke av for hvem som kan se storyen. Hva betyr dette? Betyr det at disse vennene har blokkert meg fra å se deres story? Anonymkode: dbbd4...6f7
Gjest GulSol Skrevet 12. april 2017 #2 Skrevet 12. april 2017 Tror ikke det skal være mulig å se hvem som blokkerer hvem
Troll! Skrevet 12. april 2017 #3 Skrevet 12. april 2017 De røde markørene betyr at de markerte personene allerede er utestengt fra å se din story.
AnonymBruker Skrevet 12. april 2017 #4 Skrevet 12. april 2017 Akkurat nå, Troll! skrev: De røde markørene betyr at de markerte personene allerede er utestengt fra å se din story. Det var rart, jeg har alltid latt alle vennene se storyen min. Når jeg nå går inn på egendefinert så er det altså rødt kryss på mange av vennene. Merkelig, for jeg har aldri huket av dette. Anonymkode: dbbd4...6f7
Troll! Skrevet 12. april 2017 #5 Skrevet 12. april 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var rart, jeg har alltid latt alle vennene se storyen min. Når jeg nå går inn på egendefinert så er det altså rødt kryss på mange av vennene. Merkelig, for jeg har aldri huket av dette. Anonymkode: dbbd4...6f7 Rart, jeg har selv blokket folk, da er det en slik markør, så de må ha vært blokkert for lenge lenge siden eller no Da?
AnonymBruker Skrevet 12. april 2017 #6 Skrevet 12. april 2017 1 minutt siden, Troll! skrev: Rart, jeg har selv blokket folk, da er det en slik markør, så de må ha vært blokkert for lenge lenge siden eller no Da? Nei, det er det som er så rart. Jeg har alltid latt alle venner se storyen min. Har aldri blokkert noen fra å se noe, derfor skjønte jeg ingenting da nesten halvparten av vennene var markert med rødt kryss. Tenkte kanskje disse hadde blokkert meg fra sin story. Anonymkode: dbbd4...6f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå