AnonymBruker Skrevet 12. april 2017 #1 Skrevet 12. april 2017 Jeg synes det er så fint med disse toppene og har nå kjøpt meg et par stykker. Men kjenner det er uvant å gå med plagg som sitter halvveis ned på armene og lurer på om det er noe man venner seg til? Og sklir disse toppene fort opp eller ned? Begge jeg har kjøpt har strikk øverst. ☺️ Anonymkode: dd559...1b4
AnonymBruker Skrevet 12. april 2017 #2 Skrevet 12. april 2017 Opp er min erfaring og irriterende. Anonymkode: 33ec6...da7
AnonymBruker Skrevet 14. april 2017 #3 Skrevet 14. april 2017 Takk for svar, var vel det jeg mistenkte. Da prøver jeg meg frem med én og ser om jeg orker å gå med det 😄 Anonymkode: dd559...1b4
Gjest Anthrax Skrevet 15. april 2017 #4 Skrevet 15. april 2017 De er veldig fine og de jeg har "henger der de skal" - men det er viktig med en stroppeløs bh hvor cupen passer! Er ikke fint å kunne se cupen være for stor og dermed lage cup-merker på stoffet over brystet..
LiseTV Skrevet 16. april 2017 #5 Skrevet 16. april 2017 Har en kjole med slik topp. Klarer ikke å bruke den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå