AnonymBruker Skrevet 12. april 2017 #1 Skrevet 12. april 2017 I såfall hva og hvorfor? Har inntrykkk av at flere enn man tror tester eller bruker noe jevnlig. Selv har jeg aldri prøvd noe. Anonymkode: 6a069...632
AnonymBruker Skrevet 12. april 2017 #3 Skrevet 12. april 2017 Jeg prøvde hasj for mange år siden. Var venn med feil gjeng, og ble nysgjerrig på å prøve. Har aldri gjort det siden, og skal ikke gjøre det igjen heller. Anonymkode: be66c...e5e
AnonymBruker Skrevet 12. april 2017 #4 Skrevet 12. april 2017 Har bare prøvd weed fordi jeg ville det. Jeg drakk ikke i den perioden fordi det påvikra magen min så mye, så jeg prøvde det på en fest. ville ikke prøvd noe annet, og bruker det ikke jevnlig heller. Anonymkode: c5e5b...f12
AnonymBruker Skrevet 12. april 2017 #5 Skrevet 12. april 2017 Hasj, kokain, amfetamin og mdma. Hvorfor? Spenningsøkende, ung, lett og lede og enkel tilgang i skjønn forening. Det rare er at når folk ser meg nå tror de jeg er småprippen og ordentlig. De skulle bare visst Anonymkode: 878c1...ce1
Spiteful Skrevet 12. april 2017 #6 Skrevet 12. april 2017 (endret) Nei ass, jeg er en lydig borger Men vet om flere på skolen min som har prøvd. En gutt var så dum at han tok det med hasj på skolen tom. Da ble kameratene hans sinna, forståelig nok mtp at det er politi på skolen flere ganger i uka. Endret 12. april 2017 av Spiteful
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå