Gå til innhold

Er det greit å lage så mange tråder om telletråder?

Anbefalte innlegg

Gjest Overrasket
Skrevet

For tiden er det mange tråder som omhandler alle trådene som omhandler telling. Synes du de som lager og deltar i telletrådene eller de som lager og deltar i trådene som omhandler trådene som omhandler telling er det mest interessante og givende brukerne?

Bør folk få lov til å drive med det de vil på KG uten å få tråder med dårlig skjulte spydigheter slengt etter seg, eller bør folk få lov til å starte masse tråder i hytt og pine for å kaste dritt om temaene i andre trådgrupper?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er det greit å lage slike tråder som dette?

Altså tråder som omhandler alle trådene som omhandler trådene som omhandler telling?

Anonymkode: d0388...40a

• Liker 2
Gjest Aragorn II Elessar
Skrevet

Jeg synes folk får lage nøyaktig de tråder de vil.

Det er tross alt ingen som tvinger folk til å gå inn på tråder de ikke liker................vel jeg antar ihvertfall det

AnonymBruker
Skrevet

Det burde være nok med 1 tråd der man diskuterer det man synes er negativt med telletråder, og det burde være nok med 1 tråd der man diskuterer det man synes om tråder der man diskuterer det man synes er negativt med telletråder.

Anonymkode: e3bb8...693

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjulte "Sosial prat og ordleker", vips så var telletrådproblemet løst for min del.

Anonymkode: f38c4...fa8

• Liker 1
Gjest Overrasket
Skrevet (endret)
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det greit å lage slike tråder som dette?

Altså tråder som omhandler alle trådene som omhandler trådene som omhandler telling?

Anonymkode: d0388...40a

God spørsmål. Jeg mener selv at det ikke burde være greit, fordi det kan oppfattes som å innskrenke en annen brukers frihet til å opprette de trådene som brukeren selv vil. 

Endret av Overrasket
Skrevet

Jeg synes det er rart/teit, men de er jo så mye aktivet så det er tydelig at mange har glede av de. Hvorfor kutte ut noe som folk tydeligvis liker?

• Liker 3
Gjest Den Lille Heksa
Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjulte "Sosial prat og ordleker", vips så var telletrådproblemet løst for min del.

Jeg også, samme med penisforumet.

AnonymBruker
Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan la du merke til denne tråden, når tråden ligger i det underforumet som du har skjult?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan la du merke til denne tråden, når tråden ligger i det underforumet som du har skjult?

Den lå i skråblikk underforumet først.

Anonymkode: f751b...095

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Den lå i skråblikk underforumet først.

Anonymkode: f751b...095

Aha :) Takk!

AnonymBruker
Skrevet

omg. nå er det en tråd om tråd om tråd om tråd om telletråder om telletråd om telletråd. 

Anonymkode: e256b...669

Skrevet

La dem telle. Så lenge de ikke teller meg. For det får de ikke lov til.

Skrevet

Bryr meg ikke om det. Regner med de hovedsakelig gjør det for å få flere poeng.

Gjest gjestvest
Skrevet
23 timer siden, Overrasket skrev:

For tiden er det mange tråder som omhandler alle trådene som omhandler telling. Synes du de som lager og deltar i telletrådene eller de som lager og deltar i trådene som omhandler trådene som omhandler telling er det mest interessante og givende brukerne?

Bør folk få lov til å drive med det de vil på KG uten å få tråder med dårlig skjulte spydigheter slengt etter seg, eller bør folk få lov til å starte masse tråder i hytt og pine for å kaste dritt om temaene i andre trådgrupper?

" De som lager og deltar i telletrådene ".
" De de som lager og deltar trådene som omhandler telling ".

" Er disse de mest interessante og givende brukerne ", er spørsmålet som stilles her.

Det blir umulig å besvare et slikt spørsmål av en rekke grunner:
- Vi snakker om et stort antall brukere med hver sin egen personlighet.
- Deltagelse i en bestemt tråd er ikke avgjørende om en bruker er interessant eller givende.
- Flesteparten av brukerne er anonymbrukere.

Jeg er noe usikker på hvorfor spørsmålet er stilt. En trenger ikke å være dum, interessant, kort, givende, slank, klok, se ut som Dennis for ha et ønske om å ha det gøy: Leke.

Gjest Overrasket
Skrevet
1 time siden, gjestvest skrev:

" De som lager og deltar i telletrådene ".
" De de som lager og deltar trådene som omhandler telling ".

" Er disse de mest interessante og givende brukerne ", er spørsmålet som stilles her.

Det blir umulig å besvare et slikt spørsmål av en rekke grunner:
- Vi snakker om et stort antall brukere med hver sin egen personlighet.
- Deltagelse i en bestemt tråd er ikke avgjørende om en bruker er interessant eller givende.
- Flesteparten av brukerne er anonymbrukere.

Jeg er noe usikker på hvorfor spørsmålet er stilt. En trenger ikke å være dum, interessant, kort, givende, slank, klok, se ut som Dennis for ha et ønske om å ha det gøy: Leke.

Enig. Meningsløs og fiktiv problemstilling. TS burde skjerpe seg litt. 

Ooops ... :Hehe:

Gjest gjestvest
Skrevet
8 minutter siden, Overrasket skrev:

Enig. Meningsløs og fiktiv problemstilling. TS burde skjerpe seg litt. 

Ooops ... :Hehe:

Ja skjerp deg og gi meg all påskegodisen din som straff.  :lol:

Gjest Overrasket
Skrevet
3 minutter siden, gjestvest skrev:

Ja skjerp deg og gi meg all påskegodisen din som straff.  :lol:

OK ... :sjokolade: 

Jeg tok en bit av sjokoladen for meg selv, som du ser. 

Gjest gjestvest
Skrevet
1 minutt siden, Overrasket skrev:

OK ... :sjokolade: 

Jeg tok en bit av sjokoladen for meg selv, som du ser. 

Du er en sånn en ja ( som meg ) som tar en bit eller slikker på slik at personen ikke vil ha likevel, og det blir til at man får beholde selv. sleiping.  :roll:

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mange husker telletrådene om hundre år? 

Og vil NRK produsere et program som heter telletrådene minutt for minutt, der det blir dype og lange samtaler om telletrådene? 

Anonymkode: dbfe0...443

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...