Gå til innhold

Hvor kommer telletrådene fra? Jeg har kanskje svaret her :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg husker også hvem som tok de forbaskade telletrådene med hit til KG. Kanskje han melder seg i denne tråden?

Anonymkode: 9f7a0...a8c

AnonymBruker
Skrevet

Herregud, hvem bryr seg?! La de forbaska trådene være. Ignorer sosialprat underforumet eller HOLD KJEFT.

Anonymkode: 4ce3f...bab

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg husker også hvem som tok de forbaskade telletrådene med hit til KG. Kanskje han melder seg i denne tråden?

Anonymkode: 9f7a0...a8c

Angrer på det, dumt man ikke kan skru tiden tilbake og endre slik at jeg aldri gjorde det.. Men skjønner fortsatt ikke hvorfor det tok så fryktelig av sist år plutselig og da når jeg heller ikke var her :klo:

Jeg fortjener nok å bli stilt for kvinneguidens riksrett :P Hva blir straffen mon tro?

Skrevet
3 minutter siden, Winza/Jacklost skrev:

Angrer på det, dumt man ikke kan skru tiden tilbake og endre slik at jeg aldri gjorde det.. Men skjønner fortsatt ikke hvorfor det tok så fryktelig av sist år plutselig og da når jeg heller ikke var her :klo:

Jeg fortjener nok å bli stilt for kvinneguidens riksrett :P Hva blir straffen mon tro?

Det er flott at du har vært med på å bringe telletrådene hit :blomst::hug: Du skal ikke straffes. :klemmer:

3 minutter siden, Winza/Jacklost skrev:

Der blir ikke innleggene man poster i de trådene lagt til i innleggs nr på profilen, kanskje kg burde hatt det slikt?

Kan du forklare nærmere om dette? Åh, innleggene i den forumdelen teller ikke som innlegg? Smart :)

Skrevet
Akkurat nå, An0nymBruker skrev:

Det er flott at du har vært med på å bringe telletrådene hit :blomst::hug: Du skal ikke straffes. :klemmer:

Kan du forklare nærmere om dette? Åh, innleggene i den forumdelen teller ikke som innlegg? Smart :)

Faktisk hele lekeplassen på det forumet så har du posta 500 innlegg på den delen av forumet og 400 på de andre så står det bare 400 på totale innlegg :) Husker ikke helt om det var slik på humor og off topic med, snakk om å ha mange forum deler som like greit kunne vært samlet i en off topic forum del :P

Skrevet
Akkurat nå, Winza/Jacklost skrev:

Faktisk hele lekeplassen på det forumet så har du posta 500 innlegg på den delen av forumet og 400 på de andre så står det bare 400 på totale innlegg :) Husker ikke helt om det var slik på humor og off topic med, snakk om å ha mange forum deler som like greit kunne vært samlet i en off topic forum del :P

Takk for at du forklarer :blomst:

Du som har kjennskap til dette, kunne du tenkt deg å foreslå dette for KG på underforum ros og ris, dersom du mener at det hadde vært bra å ha det slik på KG?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...