Carmen_ Skrevet 20. desember 2004 #1 Skrevet 20. desember 2004 Har egentlig Lash Queen som favoritt mascara nå, men kjøpte meg Hypnose fra Lancome for noen dager siden. Likte den ganske godt, men den gir ikke så veldig lange vipper. Mest volume. Har Lancome noen mascaraer som skal love begge deler? Har sett på Amplicils inne på strawberrynet, men forsto ikke helt hva den skulle gjøre. den skulle i hvertfall separere vippene, men gir den volume, lengde eller hva? Noen som kan fortelle meg hordan den er i forhold til Hypnose som jeg bruker nå? Eller er den en annen mascara fra lancome som skal love begge deler? :-? Så også på Magnificils, men det sto ikke noe produktbeskrivelse om den.
Gjest Daniella_ Skrevet 20. desember 2004 #2 Skrevet 20. desember 2004 Amplicils er også for volume så vidt jeg vet.
Gjest Gjesta Skrevet 20. desember 2004 #3 Skrevet 20. desember 2004 De fleste mascaraer lover deg vel himmelen og gull og grønne skoger.... Egentlig er jeg ikke så begeistret for mascaraene til Lancome, synes de tørker inn og smuldrer. Men det finnes ett unntak, nemlig Flextencils, og dén synes jeg gir BÅDE volum og lengde.
Gjest Anonymous Skrevet 20. desember 2004 #4 Skrevet 20. desember 2004 Magnificils var min favoritt maskara i flere år. Av en eller annen rar grunn så har de sluttet å selge den i Norden. De har den på Strawberrynet. Den gir godt med volum og lengde. Men jeg syns at det er litt vanskelig å gi råd om maskara, i ogmed at alles vipper er så forskjellige. Men slik opplevde jeg den ihverfall...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå