Gå til innhold

Litt rar fetish :)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, jeg har en kilefetish. Der jeg liker å bli kilt og kile andre. Meget sært eller er det andre som deler den samme fetishen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ser ikke hva som er sært med denne fetishen. Nokså normalt. 

Endret av kattepusen
Skrevet

Ja, men har dessverre ikke funnet så mange som har denne fetishen, så tviler dessverre på at den er så normal

Skrevet
15 minutter siden, Ivar.f.andersen skrev:

Ja, men har dessverre ikke funnet så mange som har denne fetishen, så tviler dessverre på at den er så normal

fetlife.com 

• 4 uker senere...
Skrevet

Føler bare folk er interessert i smerte på fetlife. Finner liksom ingen som er interessert i kiling

AnonymBruker
Skrevet

Kan du beskrive hva som pirrer deg ved å kile andre? Tror typen min kan ha dette, han driver også og blåser meg med leppene på magen min sånn man gjør på små barn og jeg tenker bare eh og lar han gjøre det uten å vise noen mine men han ber meg respondere tydeligere på det men jeg skjønner ikke hva han håper på av reaksjon og hvorfor dette er noe han skal gjøre under foreplay og i senga? Skal jeg le, er det det som tenner? 

Anonymkode: d4407...f80

Skrevet

Kan ikke svare for mannen din, men for min del er det å få andre parten til å le. Den fetishen er litt som som BDSM, altså med bondage osv, men bare man bytter smerte med kiling

Skrevet

Ja, men hjelper meg ikke så mye at det er folk i andre land som har den fetishen dessverre

Skrevet
3 minutter siden, Ivar.f.andersen skrev:

Ja, men hjelper meg ikke så mye at det er folk i andre land som har den fetishen dessverre

Det er en norsk/skandinavisk gruppe også 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...