Gå til innhold

Erfaringer med nettsteder (dating)

Fremhevede innlegg

Gjest samboere (på spray)
Skrevet

Er det andre her som av og til kikker innom netttsteder for å finne en date?? Hvilke siter har du i såfall brukt (bra/dårlig) og ble det noe resultat av letingen???

Videoannonse
Annonse
Gjest Daniella_
Skrevet

Jeg registrerte meg på Blink en gang.

Mange søte gutter der, men fant fort ut at jeg syns det var kjedelig.

Skrevet

Seriøst?

Hvordan kan man vite hvem som er seriøse og ikke? Noen måte å sikre seg på?

Skrevet
Seriøst?

Hvordan kan man vite hvem som er seriøse og ikke? Noen måte å sikre seg på?

Jeg er alltid seriøs, hvis det var meg du siktet til! ;-)

En venninne og jeg la inn profiler på spraydate for moro skyld! Da det suste inn med mld ble vi hekta, og skjønte fort hvem som var seriøse og ikke! Bare å eliminere, og sperre vedkommende fra flere mld!

Skrevet

He-he, jeg mente litt generelt, er slike sider seriøse? OK, hvis man kan sperre ute folk man ikke vil ha noe med å gjøre så er det jo bra.

Jeg er en av dem som (sikkert av mangel på teknologisk innsikt) innbiller meg at jeg kan spores opp av en eller annen syking og bli partert og spist, fordi jeg er på nettet. Bare det å diskutere på KG gjør meg litt paranoid :o

Hadde vært gøy å prøve :-)

Skrevet

Hehe..Man skal være forsiktig ja. Man bør ikke utlevere seg for mye ihvertfall...

At de kan spore deg opp tror jeg neppe (Hvis man ikke er politi da..hehe)

Selv var jeg veldig forsiktig, ga aldri ut tlf nr, eller oppga hele mitt navn!

Var på en del dater, og da bare møttes vi utpå byen...altså slik jeg møtte mannen i mitt liv :P

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg møtte også mannen min på nettet..."blink" på dagbladet sine sider :P .mailet og snakket intenst i telefonen over en lengre periode, før vi ble enige om at vi bare måtte møtes.Så kom han på besøk(han bodde på hotell) en helg, og vi fikk bli kjent "på ordentlig", date , spise koselige middager, rusle i byen, og bestemme oss for at vi ville bli eeenda bedre kjent med hverandre. Og til dags dato har jeg ikke vært i nærheten av å angre en gang!Bank i bordet! Så det GÅR an- og det virker som om det bare blir mer og mer vanlig å treffes på den måten :-) .

Skrevet

Absolutt.. Jeg var skikkelig flau over det jeg...Turte ikke si til noen hvordan vi møttes. Sa bare vi møttes på byen!

Har inntrykk av at det er mer "akseptert" nå enn for noen år siden.

Skrevet

Jeg har vært forholdsvis aktiv på Blink og ble bare kjent med ei eneste jente, som det ikke funka med. Min erfaring er at er man jente, så kan man bare ta i mot og filtrere bort de useriøse - mens vi gutta må kjempe for all oppmerksomhet og må gi mye mer av oss selv for at vi i det hele tatt skal få svar. Det er frustrerende, for det er akkurat som IRL - frustrerende fordi jeg tenkte at det på mange måter ville være enklere å komme i kontakt med jenter, når man på nett kan "være seg selv" og det kan være litt uforpliktende - om dere skjønner. Men neida - det er like vanskelig på nett. Om ikke vanskeligere. De få jentene som prøvde å komme i kontakt med meg var rimelig desperate, for å si det sånn. Noe du kan tolke dit du vil...hehe. Så da er det "back to life, back to reality", for å si det med sangen. ;)

Gjest Anonymous
Skrevet
Absolutt.. Jeg var skikkelig flau over det jeg...Turte ikke si til noen hvordan vi møttes. Sa bare vi møttes på byen!

Har inntrykk av at det er mer "akseptert" nå enn for noen år siden.

Jess, Penelene, sånn var det med meg også! Kvidde meg for å forklare hvordan vi hadde møttes, og fant bare på noe... :wink: .Men etterhvert har jeg oppdaga at det er sjokkerende mange som har funnet kjæresten sin på samme måte som meg-det er ikke som i "gamle"dager, da "kontaktannonser"(om jeg skal kalle det det...) var "siste sjangse" for ungkarer og like desperate "peppermøer". For meg, som ikke møtte den rette verken på koret eller i jobben, og som ikke følte for å sjekke op folk på byen, funket det ihvertfall glimrende! :nissekone:

Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Jeg var selv blant de useriøse på Spray. Ikke i den forstand at jeg var ute etter å lure noen - tvert imot , for meg var det sosialt og morsomt tidsfordriv. I tillegg var jeg nettopp ute av et forhold og ønsket å være alene en stund, ergo var også forventningene absolutt null. Jeg har imidlertid møtt flere på Spray som er gode venner i dag, av begge kjønn. Og så kjæresten da. Vi ble kjent, innledet noe uforpliktende noe, og etterhvert ble vi jammen meg kjærester likevel. :wink:

Skrevet

Traff samboeren min på Spray! Og han er verdens beste! Måtte lete litt da, men han var den første (og eneste) jeg traff IRL.

Skrevet

Jeg var ganske aktiv på Spray da jeg var singel og møtte 4 gutter IRL. Ingen av de førte til noe forhold men de var søte og hyggelige gutter alle sammen.

Har ikke kontakt med noen jeg møtte på Spray i dag.

Nå har jeg kjæreste og er av naturlige årsaker ikke inne på sjekkesider på nettet :)

Som nevnt tidligere her var det ikke vanskelig å luke ut de useriøse fra de seriøse.

Skrevet

Opplevd både det ene og det andre.. Mye positivt men det negative har som regel svidd skikkelig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...