Gjest Anonymous Skrevet 20. desember 2004 #1 Skrevet 20. desember 2004 så står det at den er veldig høy på antioksidanter (skrives det sånn?) Men hva er det? hva er det bra for egentlig?
Gjest GreenSky Skrevet 20. desember 2004 #2 Skrevet 20. desember 2004 Antioksidanter beskytter cellene i kroppen mot frie oksygenradikaler og beskytter derfor mot kreft, hjertesykdommer, og tidlig aldring. Kort sagt er antioksidanter bra for å motvirke den naturlige nedbrytingen av kroppen. E-vitamin er f.eks en sterk antioksidant.
Gjest Anonymous Skrevet 20. desember 2004 #3 Skrevet 20. desember 2004 Oi..kult Og jeg som knasker e-vitaminer i tillegg. Får håpe jeg holder meg ung og ikke minst frisk da
Gjest GreenSky Skrevet 20. desember 2004 #4 Skrevet 20. desember 2004 Ja. Men det funker best i naturlig form gjennom f.eks te, grønsaker og frukt, vin, nøtter osv.
Gjest Anonymous Skrevet 20. desember 2004 #5 Skrevet 20. desember 2004 Ja. Men det funker best i naturlig form gjennom f.eks te' date=' grønsaker og frukt, vin, nøtter osv OK..takk for svar
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå