AnonymBruker Skrevet 12. april 2017 #1 Skrevet 12. april 2017 Opplever så mange menn som blir veldig rare når de er på fylla. De blir aggressive, ekle og mister all form for sosial intelligens/sosiale antenner. Hvorfor skjer dette som oftest med menn, og ikke kvinner? Har de så mye fortrengt sinne, og klarer først å få det ut når de drikker? Anonymkode: 0d881...931 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2017 #2 Skrevet 12. april 2017 Menn som har drukket litt oppfører seg gjerne som om de skulle hatt autisme. Anonymkode: 0d881...931 1
Gjest Den Lille Heksa Skrevet 12. april 2017 #3 Skrevet 12. april 2017 Det er ikke alle som blir sånn, tenker det har noe med personligheten når de er edru å gjøre også.
FrittgåendeBurugle Skrevet 12. april 2017 #4 Skrevet 12. april 2017 Mitt inntrykk er at det er ca like mange kvinner som menn som blir sånn. 5
Djungelvrål Skrevet 12. april 2017 #5 Skrevet 12. april 2017 Kjenner ikke så mange av de og av de jeg vet om er ofte kvinnene verre. 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2017 #6 Skrevet 12. april 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Menn som har drukket litt oppfører seg gjerne som om de skulle hatt autisme. Anonymkode: 0d881...931 Drit i å snakke ned på folk med autisme 😡 Anonymkode: a6571...4f6 1
Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 12. april 2017 #7 Skrevet 12. april 2017 Er da nok av kvinner som også blir ekle av alkohol.
AnonymBruker Skrevet 12. april 2017 #8 Skrevet 12. april 2017 Tenker at det man ser da er deres sanne jeg. Sannheten kommer fra barn og fulle folk som de sier. Anonymkode: 30e94...9f4 1
brownbrown Skrevet 12. april 2017 #9 Skrevet 12. april 2017 Er både og her i gården dessverre. Bet ikke hvorfor noen blir slik. Men i edru tilstand så har jo man sperrer i hodet som forhindrer oss i å gjøre meget teite ting og oppføre oss rart. Når man drikker forsvinner de her barrierene i hodet. Vet ikke hvorfor , men det er vertfall ikke noe som er mest forbeholdt menn. Det er nok like mye begge veier
Avocado90 Skrevet 12. april 2017 #10 Skrevet 12. april 2017 Alkohol endrer ikke din personlighet, det fjerner sperrer. Så svaret her er at du omgås enkle og primitive menn, som blir verre når de drikker. Har aldri hatt dette problemet med menn jeg dater. De blir mer pratsomme, joviale og flørtende når de er brisne/fulle - likt meg selv. 2
AnonymBruker Skrevet 12. april 2017 #11 Skrevet 12. april 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Opplever så mange menn som blir veldig rare når de er på fylla. De blir aggressive, ekle og mister all form for sosial intelligens/sosiale antenner. Hvorfor skjer dette som oftest med menn, og ikke kvinner? Har de så mye fortrengt sinne, og klarer først å få det ut når de drikker? Anonymkode: 0d881...931 Dette er da totalt uavhengig av kjønn. Noen blir ufyselige og udregelige med litt alkohol innabords, sånn er det bare. Andre blir bare litt mer løsslupne versjoner av seg selv, men i bunn og grunn like snille, morsomme og greie som til vanlig. Hemmeligheten ligger i å være lit kritisk til hvem du fester sammen med, og unngå de verste bråkmakerne og dramaskaperne. Anonymkode: 9cdaf...1c9 1
Gjest Axl Rose Skrevet 12. april 2017 #12 Skrevet 12. april 2017 (endret) Noen menn blir aggressive og ekle og nærmest farlige. Noen kvinner blir rare, dumme og morsomme der de går fulle med høye hæler og ikke klarer å gå. Ikke gå med høye hæler hvis dere skal drikke dere dritings. Vær så snill. Har holdt på å blitt skadet av det! Har også opplevd veldig påtrengende fulle kvinner. Sånn er verden. Finnes de som ikke tåler alkohol og burde la være å drikke. Både kvinner og menn. Endret 12. april 2017 av Axl Rose
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå