AnonymBruker Skrevet 12. april 2017 #1 Skrevet 12. april 2017 Jeg hadde en MA i september og måtte ta medisinsk abort. Etter dette har menstruasjonen min endret seg betydelig? Jeg har regelmessig syklus og har den samme sukluslengden men selve menstruajsonen er blitt helt rar. Jeg har gått fra å blø 4-5 dager normalt-mye, til bare 2 der jeg bare blør litt tynt rent blod i stedet for vanlig menstruasjonsblod på en måte? Jeg trenger knapt bind egentlig. Er dette noe jeg burde sjekket/grunn til bekymring? Anonymkode: f066b...316
AnonymBruker Skrevet 12. april 2017 #2 Skrevet 12. april 2017 Nei er normalt med endring i blødning og syklus. Noen blør mer en periode, så normalt, noen mer hele tiden, noen mindre. Veldig individuelt. Det tok mange mnd (4) før jeg i det hele tatt fikk mensen, har sjekket hos legen, alt normalt, bare veldig variert fra person til person hvordan kroppen retter seg opp etter en påkjenning som det. Det går seg til og kroppen fikser opp selv på sin egen måte Anonymkode: 3e8fc...8f9
AnonymBruker Skrevet 12. april 2017 #3 Skrevet 12. april 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei er normalt med endring i blødning og syklus. Noen blør mer en periode, så normalt, noen mer hele tiden, noen mindre. Veldig individuelt. Det tok mange mnd (4) før jeg i det hele tatt fikk mensen, har sjekket hos legen, alt normalt, bare veldig variert fra person til person hvordan kroppen retter seg opp etter en påkjenning som det. Det går seg til og kroppen fikser opp selv på sin egen måte Anonymkode: 3e8fc...8f9 Ok, takk for svar. Jeg også mistet menstruasjonen i flere mnder aller først (3). Men da er kanskje dette normalt da. Anonymkode: f066b...316
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå