AnonymBruker Skrevet 12. april 2017 #1 Skrevet 12. april 2017 Min datter er nå i tenåra men har hatt i meste parten av sitt liv at en venn som kontrolerte og krevde det meste av oppmerksomheten . Nå har denne vennen kommet inn på anden skole og de sees mindre og mindre ..Men min datter sitter nå mye hjemme og uten venner pga hu " kunne ikke ha flere venner enn henne " Hu ser dette nå at dette ikke var helt bra . Hun er ikke sport typen heller litt nerdete da data er viktig og de hennes sosiale arena er . Men så kom hun til meg å lurte hvordan få venner nå . alle er jo ferdig klikka sammen og usiderne får ikke venner nå Hvilke tips kan jeg gi hu. Anonymkode: e568c...5c7
AnonymBruker Skrevet 12. april 2017 #2 Skrevet 12. april 2017 Jeg var også outsider og ble venn med en annen outsider. Kanskje hun bare må ta tiden til hjelp. Hvaslags skole går hun på? Anonymkode: ad6db...f63
AnonymBruker Skrevet 12. april 2017 #3 Skrevet 12. april 2017 Hun må bare prøve å komme i kontakt med andre.Klart hun kan få nye venner! hun må snakke med de i klassen som virker ålreite. Si at hun må velge venner som er positive og får henne til å føle seg bra, ikke de som er kjipe. Men ungdommer er ungdommer og de ER umodne, noe som er helt ok. Anonymkode: 4c2d1...2d6
Sirah Skrevet 12. april 2017 #4 Skrevet 12. april 2017 Er det ingen fritidsaktiviteter hun kan bli med på? Det finnes jo aktiviteter utenom sport. Røde Kors var bare det første som dukket opp i hodet mitt.
LittleBabyBlue Skrevet 12. april 2017 #5 Skrevet 12. april 2017 Ville startet med å få henne vekk fra dataen og ut blandt folk. Nerder har mye de liker å gjøre utenomhus. Hva er det hun liker? Nerdeting går i trender. En periode var det Ringenes herre, så var det manga, cosplay osv. Tror det for tiden er brettspill og kanskje det finnes en brettspillklubb i nærheten?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå