Gå til innhold

Ting dere savner eller hos ektefelle/samboer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ingen er perfekte. Og hvis man er litt kravstor, kan det være vanskelig å sette pris på en partner for den vedkommende er, spesielt i et langvarig forhold.

Mine nærmeste venninner er alle i ferske forhold og er nyforelska og alt er perfekt. Man vet jo at hverdagen kommer for alle, men jeg tar meg i å sammenligne min mann med deres og misunne følelsen av at alt er perfekt og fullklaff. Dette er dumt og tåpelig, men ganske menneskelig kanskje? Det er mange som ville ha sett langt etter en mann som min, en kjekk og atletisk type som er ansvarlig, invisterer masse i hjemmet og familien og alltid er der med en god klem. Hva mer kan man ønske seg liksom? Føler meg slem når jeg tenker at han godt kunne vært litt mer sosial, litt mer uhøytidelig og sprudlende. Han kunne godt vært litt mer eventyrlysten og entusiastisk osv. Men å fokusere på det han ikke har, er egentlig bortkastet tid. Ingen har alt, og det er sikkert feil og mangler med de fantastiske mennene til venninnene mine også. 

Er det flere som tar seg i å se på ektefellen med et kritisk blikk og sammenligne vedkommende med andre? Er det ting du savner hos partneren din, eller har vedkommende feil som du har akseptert å leve med? Jeg er litt redd for å miste evnen til å sette pris på det jeg har fordi det alltid er noe som kunne vært 'enda bedre'..

Anonymkode: b3e11...a86

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Posta i feil forum TS

Anonymkode: b3e11...a86

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...