leeemx Skrevet 12. april 2017 #1 Skrevet 12. april 2017 Hei! jeg skal 10 dager til, Kroatia, split i sommer. Jeg er student og drar med kjæresten min som er i jobb. Jeg er forberedt på at han kommer til å tilby å spante på meg. Likevel, så sta som jeg er, vi jeg betale mest mulig selv. Kunne noen satt opp et budsjett til meg? 😊 Da jeg tidligere var i jobb, nærmest kastet jeg penger på ferie, så dette er litt nytt for meg...
Ny Bruker Skrevet 12. april 2017 #2 Skrevet 12. april 2017 RBeregn minst 500kr på mat, underholdning, suvenirer per dag. Skal dere spise alle måltider ute? Leie bil? Shoppe? Spørs jo hvordan dere pleier å feriere. Du kan gjøre det så billig eller så dyrt du bare vil.
AnonymBruker Skrevet 12. april 2017 #3 Skrevet 12. april 2017 Sette opp feriebudsjett greier du selv. Tenk på hvordan dere skal bo. Hotell, hvilke måltider er med i prisen? Leilighet, hvor mange kvelder/måltider lager dere hjemme. Pluss evt shopping og uteliv. http://trogirsplitkroatia.no/meny-og-priser-pa-restauranter-i-kroatia-2016/ Anonymkode: e2c07...62c
NewInTown Skrevet 12. april 2017 #4 Skrevet 12. april 2017 Jeg syns 500 er litt lite per dag. Pleier å regne 1000 kr dagen, da har man litt i overkant av hva man trenger. De to dagene man reiser bruker man som regel veldig lite, så disse kan tas ut av beregningen. Bedre å overdrive litt enn å underdrive forbruket, så man er sikker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå