AnonymBruker Skrevet 12. april 2017 #1 Del Skrevet 12. april 2017 Naboen vår har bodd her i ca 1 år, han går ofte ver i vår hage for å titte, han går og rundt huset og kikker inn og på arbeidet vi driver med(oppussing). Når jeg jobber nattevakt så våkner jeg av at jeg hører noen går utenfor vinduet. Har gitt beskjed om at vi ikke liker at han går over på vår eiendom, vi gjør det aldri på deres. Og det er vel egentlig ulovlig å gå å titte inn hos andre mennesker. Han smiler bare og hilser når vi går ut og tar han på fersken. Jeg begynner å bli så lei! Noen som har tips? Jeg vil jo ikke gå så langt at jeg anmelder han eller, men det frister av og til. Og en ting til, vi har gjerde og hekk som han skritter over, så det er tydelige grenser for hvor eiendommen er. Anonymkode: 2da2b...813 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HanenIFlokken Skrevet 12. april 2017 #2 Del Skrevet 12. april 2017 Bjørnefelle på din side av hekken, problem løst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2017 #3 Del Skrevet 12. april 2017 Meld han til politiet. Anonymkode: 4621f...804 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 12. april 2017 #4 Del Skrevet 12. april 2017 Snakk om å mangle sosiale antenner! Du må nesten ta på deg den strenge minen og si det i klartekst. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cmd Skrevet 12. april 2017 #5 Del Skrevet 12. april 2017 ja, sett opp felle. Enkelt og greit. Det er deres hage. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 12. april 2017 #6 Del Skrevet 12. april 2017 Noen evner ikke det å forstå at dette er ok og må ha det innmed teskje. Jeg ville forsøkt å si fra et par ganger til før jeg hadde gått hardt til verks. Dere skal jo tross alt bo ved ham i fremtiden. Si i fra med et smil og latter neste gang han titter inn at dere synes ikke det er greit at han går å titter. Dere vil kunne ha muligheten til å gå nakne, ha sex og onanere uten å frykte at han står intill ruta og følger med. Si at vil han se så må han heller spørre sånn at dere kan vise ham hva dere driver med, når det passer dere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
onyx Skrevet 12. april 2017 #7 Del Skrevet 12. april 2017 Sett opp utelys med bevegelsessensorer slik at lys slås på når noen sniker rundt veggene. Og neste gang du hører sniking i hagen så ringer du politiet og melder om innbrudd... 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 12. april 2017 #8 Del Skrevet 12. april 2017 Begynn å gå i hans hage, sier han noe, spiller du dum og sier: Du går jo i min hage. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2017 #9 Del Skrevet 12. april 2017 14 minutter siden, Forundret.. skrev: Si i fra med et smil og latter neste gang han titter inn at dere synes ikke det er greit at han går å titter. Dere vil kunne ha muligheten til å gå nakne, ha sex og onanere uten å frykte at han står intill ruta og følger med. Spørs om han blir mindre interessert da. Anonymkode: 9c147...56e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2017 #10 Del Skrevet 12. april 2017 Aldri hørt om gardiner eller andre ting for å unngå innsyn? Elektrisk gjerde er og lurt. Anonymkode: 00b4f...4ba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TraceBuster Skrevet 12. april 2017 #11 Del Skrevet 12. april 2017 Drit i å si i fra med "smil og latter" si i fra neste gang helt klinkende klart, utvetydig hva dere vil og mener. Gi også beskjed hva som blir konsekvens om dette ikke blir fulgt opp. Rolig og greit. Ikke uhøflig men hvertfall ikke høflig (utydelig). 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2017 #12 Del Skrevet 12. april 2017 Hva med å sette ut spreder og starte den når han går der? Anonymkode: 0290c...e4d 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skogsvandreren Skrevet 12. april 2017 #13 Del Skrevet 12. april 2017 Skaff deg en bikkje, rottweiler f.eks. Ha den løs i Hagen så er det garantert at dere slipper idioten i fremtiden 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 12. april 2017 #14 Del Skrevet 12. april 2017 Når denne fyren ikke har tatt hintet enda, er det liten vits i å si i fra med smil og latter. Si det rett ut uten å pakke det inn, høflig men strengt. Si at dersom denne adferden ikke tar slutt må dere i ytterste konsekvens kontakte politiet. Eller legge ut spikermatter og små eksplosiver. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antoinette Skrevet 12. april 2017 #15 Del Skrevet 12. april 2017 Er det en mulighet for at dette er en gammel mann som kanskje er dement el.? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2017 #16 Del Skrevet 12. april 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva med å sette ut spreder og starte den når han går der? Anonymkode: 0290c...e4d Mye smartere med lys med fotocelle når det er mørkt og alarm på dagtid. Anonymkode: 00b4f...4ba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 12. april 2017 #17 Del Skrevet 12. april 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Spørs om han blir mindre interessert da. Anonymkode: 9c147...56e Poenget er å påpeke at det ikke er alt de vil at han skal kunne se. Skulle han titte hyppigerere så er det jo bare til å anmelde ham og si at det er satt opp overvåkning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuglekvitter__ Skrevet 12. april 2017 #18 Del Skrevet 12. april 2017 (endret) 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Naboen vår har bodd her i ca 1 år, han går ofte ver i vår hage for å titte, han går og rundt huset og kikker inn og på arbeidet vi driver med(oppussing). Når jeg jobber nattevakt så våkner jeg av at jeg hører noen går utenfor vinduet. Har gitt beskjed om at vi ikke liker at han går over på vår eiendom, vi gjør det aldri på deres. Og det er vel egentlig ulovlig å gå å titte inn hos andre mennesker. Han smiler bare og hilser når vi går ut og tar han på fersken. Jeg begynner å bli så lei! Noen som har tips? Jeg vil jo ikke gå så langt at jeg anmelder han eller, men det frister av og til. Og en ting til, vi har gjerde og hekk som han skritter over, så det er tydelige grenser for hvor eiendommen er. Anonymkode: 2da2b...813 Hvis han går der flere ganger og titter inn så skjønner jeg at du reagerer, men hvorfor fungerer det ikke å prate med han om det? Det kan da vel ikke være så vanskelig for han å slutte, og å ta deg på alvor for jeg antar du kommer til å be han om å slutte med det? Hvor i landet er det her? Jeg har opplevd noe av det samme. Noen som glanet inn vinduet mitt og gikk rundt der man bodde, og det var veldig slitsomt. Det hjalp ikke å si i fra heller. Kan du ikke slå deg i sammen med noen naboer så dere kan gå i sammen mot han? Å klatre over ting og alt ...? Han her gjør alt dette helt bevisst. Han må være så frekk eller bare sinnsykt dum. Endret 12. april 2017 av fuglekvitter__ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2017 #19 Del Skrevet 12. april 2017 er han senil? Har dere prøvd å si ifra og hvordan tar han det? forstår han ? Anonymkode: 62303...d70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuglekvitter__ Skrevet 12. april 2017 #20 Del Skrevet 12. april 2017 8 minutter siden, Forundret.. skrev: Poenget er å påpeke at det ikke er alt de vil at han skal kunne se. Ha ha ha. Herregud... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå